2/05/2015

AA Wrażliwa Natura? chyba dla gruboskórnych

Dawno, dawno temu skuszona pozytywną recenzją Karminowych ust - klik sięgnęłam po duet

AA z serii Wrażliwa Natura.

Odleżakował jakiś czas a teraz przyszedł czas, by powiedzieć o nim kilka słów.
Od razu powiem - jestem na nie.

 Płyn micelarny do demakijażu oczu i twarzy - wypadł odrobinę lepiej w tym zestawieniu, chociaż też mam do niego kilka zastrzeżeń. Zarzut numer jeden - nie nadaje się do zmywania oczu - nie radzi sobie z tuszem ani fluidem. Ponadto jest bardzo niewydajny, główną przyczyną jest tutaj chyba za duży otwór w butelce, przez który wylewa się zbyt dużo płynu. Na plus mogę powiedzieć, że mnie nie uczulił i nie podrażnił, nie zostawiał filmu ani też mnie nie wysuszył.
W miarę krótki skład:

Edit - Angel celnie zauważyła, że na drugim miejscu jest zapach..co jest o tyle ciekawe, że płyn jest bezzapachowy :D 


Nawilżający żel do mycia twarzy w moim przypadku zupełnie nie zdał egzaminu. Główny zarzut to fakt, że mnie najordynarniej w świecie wysusza. Nawilżanie ?? jakiś dowcip. Po umyciu miałam buzię ściągniętą jak stara skarpetka harcerza..Musiałam NATYCHMIAST sięgnąć po jakiś tłusty krem. To niewybaczalne. Od dawna nie miałam takich przykrych doświadczeń z kosmetykami do mycia twarzy. Także zużyłam właśnie do prania skarpetek.
Nie polecam ale jeszcze może zerknijcie na skład, bo wiem że niektórzy lubią.



Generalnie nie mam dobrych wspomnień z marką AA, która kiedyś w młodości potwornie mnie uczuliła (nie pamiętam tylko co - ale paradoks, że AA - wiecie anty-alergiczne itp, zapamiętałam na długo.
Te dwa gagatki tylko tą niechęć pogłębiają.
Hegemonia różowej Biodermy (jeśli chodzi o płyny micelarne) póki co jest nie zmącona w moim przypadku.


Znacie tą serię? Może u Was spisała się lepiej...
Czym najbardziej lubicie myć twarz?..
Lubicie AA?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger