1/24/2015

Wyniki rozdania

Tytułem wstępu chciałabym podziękować za liczny udział w zabawie.
Powitać nowych obserwatorów i jednocześnie wesoło pożegnać tych którzy zaraz odejdą ;) 

Pachnący zestaw:


otrzymuje:






Gratulacje!


Postanowiłam przyznać też jeszcze jedną nagrodę - niespodziankę, która wędruje do:


Gratulacje!

Zaraz piszę do Was maile :)


Już jutro inna zabawa - zdradzę, że również kąpielowa :D
Mam też pytanie - mam do oddania kosmetyki które z różnych powodów mi nie pasują i chętnie je poślę w świat - między innymi podkład Max Factor, lakier Essie i inne takie - byliby chętni?


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w rozdaniu i zachęcam do śledzenia najbliższych postów.

Miłego wieczoru :)

41 komentarzy:

  1. Chętni zawsze się znajdą. ;)
    Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko, co za niespodzianka :-) Dziękuję Kochana! Bardzo się cieszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny. Ogromnie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ach ale blisko było , gratulacje ,tyle pachnącej rozkoszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kochane! :) A pewnie, że byłybyśmy chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje a ja nadal musze sobie kule robić ehhh

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Dziewczyny!

    Wesoło pożegnać tych, którzy zaraz odejdą :DDD
    Ależ to prawdziwe! Tylko Ty tak potrafisz - dobitnie, boleśnie szczerze a jednocześnie elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dziewczyny.
    Co do kosmetyków do oddania to chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. :** zarumieniłam się - taki komplement - dziękuję ~! : *

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego ludzie "odobserwują" po zakończeniu rozdań?! Trafią za to do piekła. :/ :D


    Gratulacje zwycięzcom i super, że zrobiłaś taką dodatkową niespodziankę. :)


    Co do lakierów Essie - moja mama pewnie się na nie skusi, jeśli będą pastelowe, w odcieniach brązu lub szarości. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!
    A co do pytania o niepasujące kosmetyki - ja np. byłabym chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Było blisko! Ale emocje! Ser-decznie gratuluję i życzę udanej kąpieli, bo pachnidełka cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :)
    A nie pasujące kosmetyki bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. Takie cuda, to rzeczywiśce wyjątkowe.
    No właśnie, ja tego nie rozumiem. Że po rozdaniu odchodzą obserwujący. Co to za "polityka"???

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger