1/26/2015

The Comforter Lush - porzeczkowy cukieras

Odyseja kąpielowa cz. 2

To, że Hexx jest czarownicą wiadomo od dawna - klik
To że potrafi odczytywać ukryte pragnienia to tylko ten fakt potwiedza..
Jednym z nich jest właśnie...

The Comforter - bubble bar Lush ..

klik
When life is getting you down, crumble The Comforter under hot, running water for passionately purple water and creamy, comforting bubbles. This massive slice of vibrant fruitiness gives you the feeling of being enveloped in a warm hug and gently consoled by the friendly fruity aroma of a blackcurrant candy. It was created to bring a real sense of comfort to people, just like a real comforter would. Snuggle in, and stay undercover until you’re ready to face the world once again. Even better, each bar creates two baths of fruity comfort.

Piękna kostka już na sucho pięknie przepięknie - powiem Wam szczerze, że jakąś chwilę po prostu leżała i pachniała a aromat unosił się na całą łazienkę.
Porzeczkowe cukierki - zapach orzeźwiająco słodki - no cudny.. nawet pisząc te słowa mój mózg przywołuje zakodowany aromat i się uśmiecha :)
Od razu powiem, że kostka jest ogromna i spokojnie można ją podzielić na dwie kąpiele z mnóstwem piany...czyli podwójna przyjemność mmmm :)


W kontakcie z wodą The Comforter rozpusza się w odpowiednim tempie - ani za szybko, ani za wolno, pozwalając na prawdziwy relaks i jak najdłuższe obcowanie z zapachem.


Zaskoczyła mnie ilość wspaniałej piany...uwielbiam!


The Comforter łączy w sobie wszystkie te cechy, które lubię w kąpielowych umilaczach najbardziej:
- ślicznie wygląda
- pięknie pachnie
- daje dużo piany
- nawilża i odżywia skórę tak, by balsamowanie było zajęciem nieobowiązkowym
- czyni z kąpieli prawdziwą sztukę.

Znacie?
Lubicie zapach porzeczek? jeeeeny ale bym zjadła porzeczek takich z krzaczka omomomom :) i zagryzła cukiereczkiem :D

42 komentarze:

  1. Jakie cudeńko! Nie znam, ale z chęcią bym poznała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wahała ale nigdy nie miałam. Ostatnio nie mam czasu na kąpiele a kule z lush miałam rok temu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko dorwę sie lusha to bedzie moj! Jest idealny dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda i jak duuużo piany!:) Jasne, że lubię zapach porzeczek.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetna piana. skusiłabym się na taką kąpiel, choć nie lubię wanny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. w kosmetykach lubię porzeczki natomiast jako owoce do jedzenia nie bardzo.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach porzeczek uwielbiam i ta kostka wygląda obłędnie! Czuję, czuję zapach.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Porzeczki chętnie bym zjadła, jagody też. I gruszki, takie prosto z drzewa. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby posty o kąpieli, a ja się od nich głodna robię. Mam teraz ochotę na porzeczkowy jogurt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo fajnie, zapach pewnie też super i jeszcze tyle piany robi, aż chce się go do swojej wanny wrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wygląda aż chciałoby się ją zjeść - ten zapach mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś byłam w stacjonarnym sklepie Lush'a i po prostu oszalałam na ich punkcie... Teraz żałuję, że nigdy nie wypróbowałam żadnego kosmetyku od nich.:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale chciałabym mieć! :D Zapach musi być cuuudowny!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zapach pożeczek... ciekawa kostka, jeszcze nawet nie widziałam, ale może wkrótce będę miała okazję pooglądać.. A Hexx faktycznie, dobra czarownica - jak widać strzeliła w 10:)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę porzeczkowego cukierasa...!!! Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmmm :)
    już wyobrażam sobie ten wspaniały zapach
    nie mogę się doczekać kiedy wybiorę się na zakupy do Lusha

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ślicznie wygląda , musi pachnieć nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham za zapach i za masy piany <3 <3
    wlasnie w piatek w nim sie pluskalam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Hexx to potrafi czarować...nie znam tego cudeńka, ale poleżałabym z przyjemnością w wannie z tak pachnącą pianką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. już sam zapach mnie do siebie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam zapach porzeczek! rozmarzyła się ! taka kąpiel to skarb dla ciała i umysłu <3

    OdpowiedzUsuń
  22. cudo :) a ja polecam kulę do kąpieli organique <3

    OdpowiedzUsuń
  23. o mamusiu! wyobrażam sobie jak to musi pięknie pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  24. to ostatnie zdjęcie wygląda jak mały mózg ^^ ale jak zapienił całą wannę ^^ do porzeczkowego raju wskoczyłabym od razu ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobra, przeczytałam porzeczki, zobaczyłam lody, walić wszystko, masz jeszcze kawałek? Będę u Ciebie szybciej, niż zdążysz napuścić wody do wanny :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja ukochana kostka ♥ od pierwszego razu uwiodła mnie zapachem oraz właściwościami i kupuję ją regularnie. Cieszę się, że mogłam dostarczyć do Twoich rąk kawałek mojego osobistego raju :*

    Następnym razem dostaniesz drugi wariant Blue Skies And Fluffy White Clouds :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chetnie bym wzięła taka kąpiel z ta kula z Lusha uwielbiam wszystkie kule z Lusha zawsze maja niepowtarzalny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nic Lusha nie używałam, ale taką kąpiel to bym wzięła z największą rozkoszą. Uwielbiam kąpiel w pianie, i jeszcze gdy tak pachnie... Mniam, aż się rozmarzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam tylko jeden kosmetyk Lush'a i szczerze go uwielbiałam, więc myślę, że i ta kostka przypadłaby mi do gustu. Ja też zawsze najpierw wykorzystywałam takie kąpielowe kosmetyki do "leżenia i pachnienia", tyle że ja dawałam je na półki z ciuchami ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeny, wszystko z Lusha mnie uszczęśliwia - nawet samym widokiem. Aż zgłodniałam :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zapach porzeczek :) A to cudeńko wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak lody :) wygląda smacznie :D i pewnie pachnie nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda ślicznie, uwielbiam kąpiele z dużą ilością piany :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger