1/04/2015

Noworoczna chciejlista 2015

Naprawdę nie miałam koncepcji jak rozpocząć Eso-blogowy rok 2015  - publiczne rozliczanie
z postanowień nie leży w mojej naturze.
Niemniej jakoś tak wewnętrznie czuję, że nie chcę zaczynać od recenzji..

Postanowiłam więc zamieścić listę moich chciejstw na nowy rok - nie tylko kosmetycznych.


1. Najważniejszym punktem będzie zakup lustrzanki...
Myślę o Cannon EOS 1200 D ale jeszcze nie jest to "ostateczna ostateczność" i wiem kogo poproszę o pomoc w tej kwestii...;)



2. Mam ogromną trudność w doborze właściwego serum do twarzy...Nie sprawdziły się u mnie ani Midnight Recovery Concentrate ani Estée Lauder, Advanced Night Repair. Po zachwycającym efekcie It's skin z vit C żywię pewne nadzieję odnośnie Flavo-C 



3. Olejek Divine z Caudalie - musi być mój :)  Ten zapach rozpieszcza moje zmysły 


 4. Od kiedy Irenka pokazała na Instagramie mającą wkrótece nadejść nowość YSL Volupte Tint-in-Oil - śni mi się on po nocach :D


5. Typowe  chciejstwo, które chyba chciejstwem pozostanie na zawsze Guerlain
Puder w kulkach Meteorites Light Revealing Pearls Of Powder - Clair 

klik

6. Beautyblender - jaja są świetne ! Mam co prawda RT ale podobnież to jest absolutnie-wyjątkowe


Mam w planach kupić coś do stylizacji brwi oraz kremy ujędrniające Nuxe i Elancyl ale to raczej konieczność...Chciałabym też jakiś cień w kredce i lakiery OPI ale jeszcze nie wiem jakie ;) 
Wiadomo, że kosmetyki LUSH, Rituals, Alverde, Balea czy Soap and Glory zawsze rozpalają moje zmysły..mam nadzieję, że w końcu uda mi się je odwiedzić osobiście :) 

Jak przedstawiają się Wasze plany zakupowe na Nowy Rok? Planowanie czy spontan?


49 komentarzy:

  1. U mnie dość podobnie! :D na meteoryty mam ochotę już chyba kilka lat, ale koniec końców zawsze odpuszczam. Moje malowanie się jest na poziomie dzieci z przedszkola, więc co ja bym z nimi zroibiła po zakupie? Chuba tylko patrzyła i podziwiała w pudełeczku :D Ale może keidyś się podciągnę w tej dziedzinie i wtedy kupię? kto wie :-) Też mam ochotę na FLavo C. Ostatnio robiłam kilka podejść do serum sebo vegetal (jak się nie mylę) z Yves Rocher ale jestem rozczarowana. Jak do tej pory najlepiej sprawdziło się u mnie serum P&R nr 3. Teraz czeka w kolejce nr 2, ciekawa jestem co pokaże. Na jajo też mam ochotę, bo od pewnego czasu używam jajo z oriflamu i jakoś tak powoli mnie do siebie przekonuje. A byłam strasznie sceptyczna. Co do OPI, to nie wiem, ale mnie nie kupują. A mnie tak łatwo kupić, jeśli chodzi o lakiery do paznokci :D Choć przez Hexxanę mam ochotę na jakieś błyskotki z OPI. Ale wolę Essie zdecydowanie. Lustrzanka też mi się marzy. Na mocy porozmienia sama ze sobą :D ustaliłam, że kupię sobie lustrzankę jak ogarnę jakieś podstawy fotografii. Na razie nic nie wiem, nic nie umiem, nie mam czasu ani siły się uczyć. To właśnie mój plan na 2015, ogarnąć trochę fotografię, a dopiero potem lustrzanka. Dużo szczęścia z zdrowia w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałam cos zaplanować, ale mi nie wychodzi... Na pewno kupie paletę zoeava i szminke tez z tej firmy, a tak to... Za duzo by wymieniać :p No i mam w planach ograniczyć kupowanie zapachów : p

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna lista, też sobie taka robię, niedługo post, chyba wiem kto Ci pomoże w wyborze lustrzanki? czyżby Śliwaczki, bo ja też zwracałam się do nich o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Esku, oby całą listę udało Ci się zrealizować :) Ja konkretnych typów zakupowych na ten rok nie mam, ale mój plan obejmuje realizajcję kolejnych punktów z mojej niekończącej się chciejlisty. Wszystko jedno których - oby do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie nikt nie robi lepszych produktów do ust niż YSL i Tom Ford, zaraz za nimi obstawiam Korsa i Diora. Meteoryty też mi się marzą. Co do Serum, to Esiaku z czystym sumieniem polecam Ci Sensilis Upgrade - BAJKA. Co do Canona... hmmmm... to kochana przemyśl, czy nie lepiej przyoszczędzić, dołożyć i kupić Eos ale trzycyfrowy czyli np 400D/600D i czy w ogóle ma to być Canon? Ludzie dzielą się na Nikoniarzy i Canoniarzy. Ci pierwsi mają większy zakres palety barw, Ci drudzy, zazwyczaj lepszą jakość, lepsze obiektywy. Bo najlepsze obiektywy na świecie robi właśnie Canon. Ponadto aparaty są mniej wadliwe, choć cięższe od Nikona.Jeżeli nie obrabiamy zdjęć i robimy je w pliku JPG to według mnie ładniejszy efekt daje Nikon,jeżeli troszkę potrenujemy i robimy w pliku RAW, to Canon jest lepszy, daje znacznie mniejsze "zaszumienie"... no i w ogóle mogę tak długo .... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustrzankę to mam w planach już któryś rok z rzędu...może w tym się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam Twoje chciejstwo nowej lustrzanki i gabeczki bb. Canon tez mi się marzy bo mój Nikon to juz 5 letni staruszek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się zrealizować całą listę! Perełki z Guerlain też zawsze były moim marzeniem, które pewnie nigdy by się nie spełniło, gdyby nie moja przyjaciółka, która podarowała mi kilka ze swojego opakowania - są bardzo wydajne i chociaż używam ich codziennie od kilku miesięcy, prawie wcale nie widzę w nich ubytku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aparat też by mi się przydał, ale wystarczy mi cyfrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aparacik 1 klasa, więc trzymam kciuki :) A kulki są i na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam lustrzankę w minionym roku i to był jeden z lepszych zakupów ever :) Jest genialna, poziom zdjęć bardzo się podniósł, a ja się wkręciłam w fotografowanie do tego stopnia że kupiłam jeszcze dodatkowy obiektyw i lampę :) Serum Flavo-C też planuję niedługo kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Esku! Niech Ci się wszystkie marzenia spełnią i nawet jeszcze więcej! :) Bardzo ciekawą listę przygotowałaś, na pewno ze wszystkiego będziesz zadowolona :)
    Co do Flavo - C, to teraz w Super Pharmie jest -40% na tę markę, może dorwiesz w fajnej cenie :)
    Olejek Caudalie jest, nomen omen, boski i sama go baaaaardzo wielbię :) Kulki z Guerlain sama chcę już od bardzo dawna, może i mi uda się je w końcu zdobyć.
    Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  13. EOS 1200D jest całkiem fajna, nie jakaś super profesjonalna, ale moim zdaniem za niską cenę dostajemy dobry aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Beauty Blender:D Polecam każdemu, hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby wszystko wpadło w Twoje ręce bez większych problemów i wyrzeczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Porządny aparat sama z chęcią bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio wszędzie coraz więcej czytam o marce Caudalie i jeśli miałabym stworzyć chciejlistę to cokolwiek z tej firmy byłoby na pierwszym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. też myślę w tym roku o zakupie nowego aparatu :) no i czytnika e-booków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A propos lustrzanki to z perspektywy czasu widzę, że Nikon jest lepszy od Canona, ponieważ zdjęcia wykonane przy tych samych ustawieniach są jaśniejsze i ostrzejsze:)


    Za mną również chodzi Elancyl, muszę go w końcu wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w grudniu dostałam nowy aparat, który jest połączeniem lustrzanki z cyfrowka i powiem szczerze, że dla amatora jest super. Zdjecia sa naprawde dobre, tylko trzeba się bliżej z tym sprzętem zaprzyjaźnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochanie moje najkochansze: niech wszystko z Twojej chciejlisty sie spelni!!! Wszystko cudowne!! Najbardziej zycze Ci, bys mogla sobie zakupic taki aparat, jaki bedzie Tobie dobrze sluzyl, abys mogla sie cieszyc jakoscia zdjec, a jednoczesnie wykorzystala dobroci plynace z jego posiadania. Niewazna firma, wazne co Tobie przyniesie zadowolenie i poczucie, ze dobrze ulokowalas swoje ciezko zarobione pieniadze.
    Na olejek z YSL czekam z niecierpliwoscia. Slyszalam juz wiele zlych opinii na jego temat dotyczacych faktu, ze barwnik nie jest intensywny, ale z drugiej strony wiem, ze nada on efekt cudownie mokrych ust i tym sie najbardziej jaram!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Flavo C jest super, tylko cena mniej. Na szczęście można spotkać go na promocji. Ostatnio używam serum z wit C Ava, też fajne, ale jednak nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem tak, jeżeli planujesz zakup lustrzanki, odpowiedz sobie na pytanie, w jakim celu jest Ci potrzebny aparat i jakie obiektywy Cię interesują.
    Moja lista została zdominowana przez.... perfumy :D i pewnie za jakiś czas przygotuję aktualizację.
    OPI polecam ze starych kolekcji, tam jest naprawdę co wybierać :)

    Jednym słowem życzę udanych zakupów :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak to przeze mnie? :) U mnie błyskotek z OPI jak na lekarstwo, zdecydowanie tradycyjne wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. moje plany zakupowe to będzie spontan kontrolowany :)
    też chcę canona. nie wiem jednak, czy aparat kieszonkowy, czy lustrzankę, hm. do czerwca (urodziny) jeszcze daleko, pewnie coś się wyklaruje ;)
    mam nadzieję, że Twoje chciejstwa się ziszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję że twoje marzenie o lustrzance sie spełni :) Sama swoja kupiłam niedawno i jestem meeega zadowolona, ale kupno obiektywów wciąga, aż za bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Lustrzanka obowiązkowo! ale zanim na nią uzbieram minie cały rok ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez mysle o zakupie aparatu - jesli chodzi zas o kosmetyki to pelen spontan - ale mysle, ze Ziaje kupie - bo ostatnio bardzo u mnie zaplusowala :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Za nową lustrzanką też się oglądam, ale na razie pozostaje w sferze marzeń :( Flavo-C podobno jest genialne! Chyba też przygotuję sobie wishlistę, choć raczej zostawię ją dla siebie, ale będę mieć wszystko pod kontrolą :) Życzę Ci, byś spełniła swoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie to by nawet sam obiektyw wystarczył, mój rozpada się na kawałki, stracił AF, więc wszytsko kręcę manualnie, dramat.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czyli wychodzi na to, że jako jedyna nie lubię tego zapachu Caudalie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Popieram Hexx, bo wiesz Kochana, aparat to jedno obiektywy to drugie - czasem lepiej zainwestować w dobre szkło które będzie na lata, ja mam jedno 6, drugie 4 lata a aparatów w tym czasie trzy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeżeli wykonujesz je w pliku JPG to Nikon jest zdecydowanie lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Apart mnie nowy również by się przydał jednak aktualnie mam inne ważniejsze wydatki - a lista konkretna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak na lekarstwo, ale Alcatraz Rocks do tej pory śni mi się po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Potwierdzam, że Beauty Blender jest lepszy od Real techniques ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gosiałku wiesz doskonale, że życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń! <3 i tych mniejszych i większych i starych i tych nowych! :* Muszę zdradzić, że i ja powoli myślę o zmianie aparatu. Ten, którego używam ma 7 lat i jest automatem. Przez chwilę myślałam o lustrzance, ale boję się nowości ;) Chciałabym pozostać przy tym czego używam teraz, bo jednak lustrzanka , obiektywy i te wszystkie ustawienia, to zbyt dużo ... ja tam lubię rach ciach ciach i gotowe ;) Natomiast bardzo chętnie będę przyglądać się co tam wybierzesz, a później chciałabym dowiedzieć się czy jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super chciejstwa , takie rozsadne :) sama mam Canona i chyba wybiore sobie tez w tym roku nowego :) ma juz kilka lat i jest w ciaglym uzyciu.
    Te blyszczyki YSL mnie akurat nie ciekawia ale...jest kilka innych produktów YSL np.lakiery, które pokazywala tez moja przyjaciólka bubblymichelle i tu serce ciagnie naturalnie do lakieru a nie do blyszczyka ;D heheh
    Beautyblender kocham, mam 2 czarne i sa super! RT tez mam i tez bardz lubie :) chociaz BB chyba zadna inna gabka nie zastapi :)
    Milego wieczorku!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  39. życzę powodzenia w realizacji chciejlisty.. zaczynam się zastanawiać, czy tylko na mnie meteoryty nie robią wrażenia? Wcale o nich nie marzę:P Może jakaś dziwna jestem, sama już nie wiem;)

    OdpowiedzUsuń
  40. oho, właśnie, widzę, że Auriga na Twojej liście :) weź od razu forte – po co się patyczkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gosieńko, w takim razie życzę spełnienia marzeń i wszelkich chciejstw :-) Twoja lista przedstawia same rarytaski :-)
    Ależ mnie zaintrygowałaś olejkiem Caudalie :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo...Caudalie zapaszek,chętnie bym powąchała!! trzymam kciuki za to, aby wszystkie "chciejki" z listy trafiły w Twoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie myślałam jeszcze nad swoją chciejlistą a poświąteczne promocje same ją zrealizowały w dużej części :) Powodzenia w realizowaniu Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekna lista marzen. Mam nadzieje, ze wszystkie marzenia spelnia sie w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja tez myślę o zakupie lustrzanki :) Skomplikowana to sprawa wybrać ten jeden konkretny model... Jajko BB mam i absolutnie uwielbiam, nawet nie podejrzewałam że "kawałek gąbki" może tak dobrze rozprowadzać podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Spontan never again! 2015 to u mnie rok dobrze i sensownie wydanych pieniędzy, więc oszczędzam na kosmetykach, ale za to zapisuję się na intensywny kurs francuskiego.
    Jedyne (serio!) chciejstwo to paleta Marca Jacobsa z beżami. Chyba mi po prostu zbrzydły trochę kosmetyki po nadaktywności w kosmetycznej blogosferze...

    OdpowiedzUsuń
  47. Na stronie Sephory puder w kulkach Guerlain tańszy niż na strawberrynet :)

    http://www.sephora.pl/Makijaz/Cera/Pudry/Meteorites-Rozswietlajacy-puder-w-kulkach-Esencja-Blasku/P1665011

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger