12/31/2014

Nowości, prezenty okołogwiazdkowe i Mikołajowe

Tyle ciepłych słów i prezentów w trudnym dla mnie czasie otrzymałam od przyjaznych mi ludzi, że z czystym sumieniem chwalę się i pękam z dumy :) 
Sama również spełniłam swoje chciejstwa i Rok 2014 zamykam z satysfakcją :) 
Zapraszam do przeglądu co nowego przybyło, co mnie tak mocno radowało, że czarne chmury zostały rozwiane w zarodku :) 

Jeszcze pod koniec listopada dotarło moje zamówienie ze sklepu Triny.pl - a to dzięki wygranej na blogu Kosmetycznie i modnie - klik



Piewszy odwiedził mnie Hexxowy Mikołaj :)


Paczka od Pączka w pudrze trafiła do mnie tego samego dnia, którego wyszłam ze szpitala...pognała po nią moja Mama a mojej radości nie było końca :)


Irenkowy Mikołaj zakręcił mi w głowie...


Tutaj niespodzianka od Magdy na wakacjach :) 




Karo posłała nie tylko mi wyjątkowe smakołyki - Bella była zachwycona prezentem od Cioci z Niemiec :) a ja się obśliniłam na widok niespodzianki :)



Moja Kasia  jak zawsze sprezentowała mi wyjątkową niespodziankę..zbiór Ritualsów został poszerzony, dostałam także piękny lakier Opi - swój pierwszy w życiu - sorrki za jakość - na pewno pokażę go bliżej :) tak jak i inne smakołyki :) 


Na gwiazdkę dostałam upragnioną bransoletkę z Apartu...


Życzenia składane metodą klasyczną zawsze rozgrzewają serducho :) Dziękuję Felicjo :)



Sama sobie ufundowałam:

Zestaw z enaturalnie - maski algowe oraz sprzęt do robienia kul do kąpieli ...


Książkę Marty Dymek ...pięknie wydana pozycja - nie tylko dla wegan :)



Tutaj, prawda..małe zamówienie z Douglasa ... :)


I ostatnie zakupy w tym roku :) tym razem z Minti Shop - krówka była ale Bella pożarła zanim zdążyłam pyknąć fotkę...podobnie jak uroczą torebkę :)



Koniec i kropka - ktoś przebrnął to Bomba :) !!!

Jeszcze raz chciałam podziękować za wszystkie wyrazy serdeczności, które od Was otrzymałam, za cierpliwość kiedy nawalałam, za ciepłe słowa i wsparcie w jednych z trudniejszym momentów mojego życia. Kolejny raz powtórzę się, że jestem wdzięczna każdego dnia za to, że spotkałam na swojej drodze tyle wspaniałych osób, przyjaciół śmiało mogę powiedzieć :))
Nie lubię składać życzeń okolicznościowych...ale mam nadzieję, że Wiecie i Czujecie, że życzę Wam wszystkiego najlepszego każdego dnia.
Trwajmy :)

Wpadło Wam coś szczególnego w oko? O czym chciałbyście poczytać w pierwszej kolejności?
Co Was zaciekawiło? Ja jestem maksymalnie uszczęśliwiona ze wszystkiego i oglądam sobie jak dziecko wszystkie prezenty, i oglądam i oglądam i wierzyć mi się nie chce, że to wszystko dla mnie, i że wszystko takie piękne i spersonalizowane...takie z sercem ....a zaraz się pobuczę :)

Przede mną wspaniały czas na zabawy z tym wszystkim...
Jeszcze raz:

D Z I Ę K U J Ę prze O G R O M N I E


25 komentarzy:

  1. Widzę, że musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowności! I widzę La petite robe noire - od kilku miesięcy marzę o tych perfumach, jestem bardzo ciekawa, jak Ci się spodobają, koniecznie daj znać, czy są trwałe :) Życzę Ci wspaniałego nowego roku, oby przyniósł Ci same dobre rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszne prezenty, conajmniej połowę chętnie bym przygarnęła! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się Mikołajowe spisały:) nawet psina zachwycona, mój też zawsze pierwszy ogląda zawartość paczek;) Ciekawa jestem tych macowych szminek:) póki co skusiłam się na odcień Patisserie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za dobrze Ci z tyloma Mikołajami? ;) Ciekawa jestem jakimi szminkami Macowymi znowu mnie będziesz kusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie posty.. dobrze że mam pusty portfel :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości! Masz Ty tych Mikołajków co nie miara - tylko pozazdrościć ;) Ale zasłużyłaś ;)
    Oby kolejny rok był lepszy od obecnego - wszystkiego najlepszego Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara jesteś :) trzymaj się cieplutko w kolejnym roku, samych pozytywów! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie będziesz miała sporo zabawy z tymi skarbami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, co za wspaniałości :)
    pomadki MAC pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany jakie wspamniałości. Pozdrawiam kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. same wspanialosci <3 rarytaski i cudenka <3 najbardziej mi sie ten paczus bombeczka podoba ;D super slodka <3
    niech Ci wszystko dobrze sluzy!
    duzo zdrówka kochana Gosienko :***** bo to najwazniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałości, Kochana :)
    Ja także mam ten zestaw tusz oraz cienie z Diora. Ciekawa jestem, jak tusz ci się spodoba, bo jest to mój absolutny ulubieniec :)
    Ile szminek od MACa - uwielbiam je!
    Dzięki Moinisi Ch. i ja mam okazję wypróbować osławiony czyścik do twarzy z Lusha - bardzo fajnie się u mnie sprawdza :)
    Całuski!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałości :) dobre serduszka!!! Ja bym z chęcią zobaczyła Twoje nowe MACzki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko ile cudowności. Nie wiem na co patrzeć najpierw. MAC rzucił mnie na kolana.... co to konkretnie ? :) Chcę zobaczyć ... pokażesz ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest czego zazdrościć, same wspaniałości się pojawiły u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ prezenciwa Ci wpadły piękne ;) Same smakołyki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger