11/15/2014

Muzyczne skojarzenia - finał zabawy

Kiedy Marta z Geometry of Nature - klik zainicjowała na swoim fanpejdżu zabawę polegającą na podaniu muzycznych skojarzeń z danym zdjęciem ochoczo wzięłam w niej udział. Po uzyskaniu zgody od inicatorki pozwolilam sobie na dodanie własnych zdjęć z archiwum, pytając się o to co słyszysz, gdy patrzysz na dane zdjęcie. 
Była to bardzo ciekawa forma na poznanie Waszej wrażliwości i muzycznego gustu. 
Poniżej prezentuję cykl zdjęć wraz z muzycznymi odnośnikami. Celowo nie dodawałam jaki link pochodzi od kogo - bo zabawa miała miejsce na fb.
Dodatkowo podaję Wam moje muzyczne skojarzenie. 







She's My Ride Home - Blue October klik
Air - Cherry Blossom Girl klik
Soulsavers - 'Take Me Back Home' klik
Cocteau Twins Alice klik
Florence + The Machine - Never Let Me Go klik
Jessie Ware -- Taking In Water klik
The Fault in Our Stars I Birdy - Tee Shirt I klik

moje skojrzenie : Zbigniew Preisner - Main title (Tajemniczy ogród) - klik

Historia zdjęcia - to kawałek ogrodzenia w parku w Kudowej Zdroju. Uwielbiam metaloplastykę 





Erik Satie - Gymnopédie No.1 klik
Lech Janerka - Wieje klik
Katie Melua - Better Than A Dream klik
Within Temptation - Mother Earth klik
Slipknot - Snuff klik
Howie Day - Collide klik
Jhené Aiko - To Love & Die klik
MGMT - Electric Feel klik

moje skojarzenie : The Cure - A Forest klik
Historia zdjęcia - splątane drzewa na Roztoczu koło Krasnobrodu 



Michael Jackson - Black Or White klik
Architecture in Helsinki - Hold Music klik
A Beautiful Mind - A Kaleidoscope of Mathematics klik
Franz Ferdinand - Ulysses klik
Coldplay - Clocks klik
Closterkeller - Sztuka Ambicji klik
One Night in Bangkok - Murray Head klik
Oceans Twelve Laser Dance klik

moje skojarzenie - Lali Puna Faking the Books klik
Historia zdjęcia - nie pamiętam gdzie zostało zrobione :( 




Depeche Mode - FreeLove klik
Friendly Fires - Paris klik
Indila - Dernière Danse  klik
Catherine Deneuve Paris paris klik
Charles Trenet - La Mer klik
Grace Potter And The Nocturnals - Paris (Ooh La La) klik
LIV KRISTINE - Paris Paris | Napalm - kllik
Edith Piaf - La foule klik
Groove Armada - Paris klik

moje skojarzenie - Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain Soundtrack klik

Historia zdjęcia - wiadomo gdzie, lubię taką perspektywę :)




Lalka - intro klik
Elton John - Candle In The Wind
Horowitz - Chopin Polonaise op. 53 klik
Evanescence - My Immortal klik
Edward Cullen - Bella's Lullaby (RIVER FLOWS IN YOU by YIRUMA) klik
CLAUDE DEBUSSY: CLAIR DE LUNE klik
Muse - Apocalypse Please klik
Marcus+ Leszek Możdżer klik

Moje skojarzenie - Fryderyk Chopin Etiuda Rewolucyjna klik. Najpiękniejszy utwór fortepianowy w/g mnie
Historia zdjęcia - w parku w Kudowej - Zdroju 

KAZIK -CELINA klik
Elektryczne Gitary - Dzieci wybiegły klik
Cool Kids of Death - Butelki z benzyną i kamienie klik
David Bowie - Heroes klik

moje skojarzenie - to też Elektryczne Gitary :) 
Historia zdjęcia - obraz przed pracą ...blokowisko lubelskie..



CARIBOU - Odessa klik
Therion - Jotunheim klik
The Hobbit Soundtrack klik
Kate Bush - Running Up That Hill klik
Lana Del Rey - Once Upon A Dream klik
Come Little Children (Lyrics) klik
The XX- Infinity klik

Moje skojrzenie Anathema - A Dying Wish klik ale zaraz potem Hobbit mi wpadł do drugiego ucha :) 
Historia zdjęcia - w Czeskim Adrspachu - czyli Skalne Miasto 


Ogromnie dziękuję wszystkim, którzy zdecydowali się wziąść udział w zabawie ze mną :)) Bardzo, bardzo :)
Odkryłam wiele ciekawych dźwięków, nieznanych mi wcześniej a także miałam okazję poznać Was ciut bardziej :)
Nagrodę niespodziankę otrzymuje Dorota (Włosowelove) - podaj mi proszę dane adresowe na maila albo na fb :)
Podobała Wam się zabawa ?
A teraz pokażę Wam swoją narcystyczno - egoistyczną twarz :

pytając się z czym (muzycznie) Wam się kojarzy hehe :)
Gdybyście mieli ochotę to zapraszam do muzycznych skojarzeń wszystkich zdjęć jeśli nie braliście udziału w zabawie.
Na ile muzyka jest obecna w Waszym życiu?

27 komentarzy:

  1. U mnie codziennie ;DD znalazłam tu 6 moich perełek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa, troszkę z doskoku jestem na fejsiku, więc sporo mnie ominęło. Taki utworek... może Ci się spodoba ;) https://www.youtube.com/watch?v=c_1UOMhRCVI

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie oczywiście, jak zawsze, wszystko omija! Nie będę podawała moich "typów", bo wszystko przeczytałam i już nie potrafię być twórcza, cisną mi się na usta podobne numery :) A Twoje zdjęcie? Hmm... "Falling Slowly" z Once. Nie bierz tekstu do siebie :P Ale zerknęłam na Twoją twarz i w głowie od razu zagrało mi to intro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka jest mocno, mocno obecna w moim życiu. Uwielbiam :3
    Nie potrafię porównać zdjęć ludzkich twarzy do muzyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawał fajnej muzyki zebrałaś. Zapomniałam, że jest taka fantastyczna dziewczyna jak Katie Melua :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile znakomitej muzyki :) nawt kilka wspomnien :D

    A co do twojego zdjecia to prosze, to moje skojarzenie :

    https://www.youtube.com/watch?v=yvVctICqq8c



    Moja kochana Lana <3 <3 <3
    Buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę chyba zacząć Was podpatrywac na facebooku :) zdjęcia są piękne i nie jestem zdziwiona, że dziewczyny chętnie dzieliły się swoimi piosenkami :) chętnie jutro przeslucham wszystkich propozycji, zarezerwowalam sobie dzień lenia i ja i moja choroba spędzimy go w łóżku :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaaale się cieszę! Dziękuję Ci bardzo! :) Nie spodziewałam się wyróżnienia, aaale fajnie, poprawiłaś mój tydzień :) :* Baaardzo chętnie sobie spokojnie usiądę i przesłucham resztę utworów, niektóre to dla mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że mogłam poprawić ciut, ciut humorek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci Soniu, że nie przepadam za fejsem.. traktuję go nawet po macoszemu, nie wiem czemu...zabawa Marty po prostu bardzo mi się podobała i pozwoliłam sobie ją kontynuować :)
    Zdrowiej Kochana i spokojnej, leniwej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ! ja też sobie przypomniałam o Katie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie wyobrażam sobie życia bez ukochanych dzwięków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tam, oj tam :) - świetny kawałek - od razu wyszukałam , jeszcze wczoraj :*

    OdpowiedzUsuń
  14. :) miło odnajdować swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dagmaro - dziękuję pięknie za udział - Twoje propozycje były wyśmienite i dzięki Tobie odkryłam wiele ciekawych, nowych dla mnie dźwięków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za udział Króliczku - dzięki Tobie poznałam nowe brzmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że mogłam się podzielić swoimi muzycznymi skojarzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że też lubisz soundtracki, ten z Once to mój ulubiony <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna zabawa i bardzo interesujące skojarzenia :-) najbardziej podoba mi się twoje skojarzenie splecionych drzew - może dlatego, że uwielbiam Forest :-)
    Z czym mi się kojarzy twoja buzia? Na pewno nic z techno ;-) Może More than a Woman Aalyah :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja lubię Lanę, świetna dziewczyna :-) Choć ta piosenka bardzo smutno mi się kojarzy...

    OdpowiedzUsuń
  21. ja kocham Lene :) i jej wszystkie piosenki sa takie depri ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Muzyka od zawsze na zawsze. Są ludzie, którzy słuchają tylko tego, co usłyszą. Jak oni żyją to ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger