11/16/2014

Kosmetyczka "paznokciowa"

Rzadko pokazuje swoje paznokcie, ponieważ zwyczajnie uważam, że nie mam czego pokazywać. Podziwiam Wasze piękne manicure, bajeczne lakiery..i chowam swoje ręce w kieszeni..
Moje paznokcie są brzydkie, przebarwione a dodatkowo mają feler w postaci mocno prążkowanej płytki. 
Nie jestem z nich zadowolona i są przyczyną moich kompleksów. Jakby tego było mało, często doskwierają mi poranione skórki..te małe ranki nie dość, że wyglądają okropnie to po prostu bolą. Powiem Wam szczerze, że ich stan drastycznie pogorszył się kiedy zrobiłam sobie tipsy żelowe :( od tego czasu toczę nierówną walkę.
Ostatnio ich kondycja znacznie się poprawiła. Nie jest idealnie ale zauważyłam znaczną poprawę w ich wyglądzie. Niemniej nie odważę się ich pokazać :) 
Chciałabym Wam pokazać kosmetyki, które obecnie używam do pielęgnacji paznokci i skórek.

Moja kosmetyczka "paznokciowa" bo tak ją, mało ambitnie nazywam:


Obecny "paznokciowy" zestaw.


 Do usuwania skórek używam Sally Hansen Instant Cuticle Remover i drewnianego patyczka. Uważam, że jest to świetny preparat ale trzeba się z nim obchodzić ostrożnie i zgodnie z zaleceniami producenta, gdyż może rozpuszczać płytkę.

 Zmywanie lakieru - tylko na szybko :) Moje ulubione płatki od Kasi :*:*** - klik 
pomału się kończą, dlatego z chęcią rozpoczęłam testowanie chusteczek od firmy JELID.


Odżywki do paznokci i skórek które aktualnie używam to:
  • masełko p2 - które dostałam od Karo  - klik - jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziękuję :**
  • odżywka Dr.Organic z miodem manuka 
  • odżywka by Craft'n'Beauty
  • Nail Tek 
  • oraz olejek jojoba 

Jesteście zadowolone ze stanu swoich paznokci i skórek? Jakie stosujecie metody, aby wyglądały lepiej?
Jakie odżywki do paznokci i skórek używacie obecnie?
A może macie genetycznie piękne pazurki i w sumie nic nie musicie robić ? :)
Czy któregoś kosmetyku jesteście najbardziej ciekawe? O czym napisać w pierwszej kolejności?

61 komentarzy:

  1. Też chowam swoje paznokcie - płytkę mam długą, ale nieumiejętnie je maluję, a moje skórki to katastrofa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do samych paznokci nic nie mam są twarde, mocne, mają ładną płytkę, ale skórki to moje nieszczęście... sa wiecznie suche, odtsające, wyglądają masakrycznie nie ważne jak czesto je kremuje, olejuje i inne cuda robie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Esku moje paznokcie również nie są idealne, zazdroszczę dokładnie jak Ty! :) Ale chętnie podpowiem czego sama używam i co bardzooo mi pomaga. Te wszystkie odżywki Eveline to kaszanka dla mnie, Inglot nie robi nic ale Sally Hansen ma świetną odżywkę taką niebieską, teraz mam złotą i nie jest już taka dobra. Żel, który pokazujesz także używam i zauważyłąm, że trzeba z nim uważać... Na skórki najtańszy i najlepszy sposób to witamina A. Użyj na noc i po 3 dniach zobaczysz odmiane. Używam też smarowidła Diora, ma piekny zapach, ładnie nawilża i natłuszcza ale jest bardzo tłusty. Koniecznie napisz o tubce doktorka, nie widziałam tego nigdzie wcześniej. Fajne? Gdzie kupujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez długi czas obgryzałam paznokcie i też nie mogłam znieść ich widoku, ale na szczęście się ogarnęłam i mam wreszcie piękne, zadbane paznokcie, które staram się, aby zawsze były pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja krótkie kuśpitki na dodatek te podłużne prążne - zmora :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Soniulku - odżywkę Doktorka dostałam do testów - powiem tak - jest poprawna ale za mało treściwa dla mnie, muszę jeszcze oliwki koniecznie
    Witamina A? na pewno spróbuję jeszcze dziś - mam w lodówce :)
    Po tych Eveline coś tam - bolały mnie paznokcie - a nie wiedziałam, że płytki moga boleć hmm aha, przypomniało mi się, że swego czasu wsmarowywałam te cuchnące rybki - śmierdziuszki ale nie jestem w stanie wytrzymać dobrowolnie tego smrodku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może spróbuj tą witaminę A na noc, jak radzi Sonia ..na pewno nie zaszkodzi..

    OdpowiedzUsuń
  8. była... teraz mam zamiar zamówić olej laurowy, Dorota niedawno o nim pisała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ano właśnie...ja też obgryzałam dość długo...teraz co prawda już nie ale nadal są brzydkie :( Denerwuję się, że nie wyglądają tak jak paznokcie koleżanek i nie mam ochoty na cokolwiek :/

    OdpowiedzUsuń
  10. A NailTrek? Jak się sprawdza? MI kojarzy się z filmem Star Trek ;) po Eveline mam takie same doświadczenia jak Ty i po tipsach zresztą też :/ Rybki tak mocno śmierdzą? Ja kiedyś kupiłam w aptece maść na blizny i przebarwienia ale potem pachniałam cebulą :/

    OdpowiedzUsuń
  11. NailTek - powiem Ci szczerze, że coś go nieregularnie stosuję :/ na pewno utwardza pazurki, bo wcześniej miałam jak pergamin...byle co i się darły...boleśnie..
    No mi śmierdzą okropnie rybą zdechłą - natomiast nie mogę odpędzić się od Belli :D (padlina?) hahahha

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje paznokcie ostatnio przeżywają gorszy czas- rozdwajają się. Muszę chyba kupić odżywkę z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ze swoich nie jestem zadowoilona i chyba nighy nie będę, ale jest lepiej niż było. Pozbyłam się paskudnego nałogu obdrapywania skórek aż do krwi z czego jestem bardzo dumna:) Mam bzika na punkcie oliwek do skórek i paznokci, wcieram wręcz maniakalnie- są niezastąpione w pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. polecam balsam 2x5 :) tani i świetny :) stosowałam go plus zmywanie naczyń w rękawiczkach i stan paznokci zdecydowanie się poprawił :) tylko cześć zniszczona musi odrosnąć

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zadowolona ;) tego Hansen bym się bała używać ;D od kiedy używam Keratin Bomb to paznokcie moje są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam bzika na punkcie paznokci i mocno o nie dbam a to dlatego, ze bardzo czesto pokazuje lakierowe posty wiec musza wygladac idealnie...zwracam na to uwage , lubie duze zdjecia i dokladne wiec nie moge pokazywac jakis niedomalowanych, o róznych ksztaltach paznokci.
    Ja jeszcze 4 lata temu tez strasznie obgryzalam az poduszki mialam po bokach i jak nie bylo co obgryzc to jechalam po plytce! taaaak kochana, taaaak...
    A co stosuje :
    robie sobie kapiele z olivek róznych zalezy jak mi lezy heheh...
    mam rekawiczki na noc wlasnie z firmy P2 i raz w tygodniu kremuje je mocno olejem kokosowym i spie w rekawiczkach bawelnianych.
    Do skórek mam ten niebieski plyn od SH i bardzo go lubie ale czasem musze wyciac skórki bo po bokach sa czasem za twarde i to mi przeszkadza.
    mam tez ten kremik z P2 i bardzo go lubie, smaruje tez skórki wazelina z kakaem od vaseline, mam tez Lush Lemony Flutter, który przy regularnym stosowaniu czyni cuda!
    A kremów do rak to uzywam masami, mam je wszedzie po calej chalupie porozwalane! hehe! ulubienców mam kilka :)
    A ten Diorowy kremik do skórek to mi nic nie robil tylko je strasznie natluszczal!
    Wiec jak dla mnie to porazka ;D
    A jako odzywki to uzywam od P2 Ridge filler- wlasnie na te wyrównanie plytki paznokcia (przysle ci ja tez) , albo Essie All In One Base albo Essie Help Me Grow.
    Buziaki i milego wieczorku :*****

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mam problemy z paznokciami... rozdwajają się i łamią. Skórki też mam przesuszone i często mi się robią ranki o których wspomniałaś. Pomaga mi trochę Regenerum do paznokci. Również używam tego preparatu Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
  18. moje paznokcie są słabe, kruche i się łuszczą. staram się nosić na nich cały czas jakiś lakier, który oprócz funkcji ozdobnej stanowi również mechaniczną barierę przed uszkodzeniami. bez lakieru moje paznokcie znacznie częściej pękają.

    a bolesne zadziorki na skórkach to niestety u mnie codzienność...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej. To ja jestem bardzo uboga z taką kosmetyczkę :-)
    Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam taką kosmetyczkę i całkiem inne rzeczy w niej ;) Fajny temat na post.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę sobie koniecznie kupić ten preparat do usuwania skórek, bo ostatnio są w opłakanym stanie... Trochę je zaniedbałam, muszę się przyznać :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje paznokcie to ostatnimi czasy obraz nędzy i rozpaczy. Ciągle się kruszą, a skórki są suche i pękają. Kremy i olejki zużywam w ilościach hurtowych, ale poprawy nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dopiero teraz doprowadziłam moje paznokcie do normalnej długości. Po wakacjach łamały mi się niesamowicie i potrzebowały naprawdę dużo czasu na regenerację ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa masełka z p2, jak będę kieeedyś w DM to na pewno rzucę okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj w moim świecie... Przez długi okres czasu obgryzałam paznokcie i niestety ciężko mi je wyprowadzić na prostą. U mnie dość dobre efekty dawała SH Diamond Strength ale czekam aż przyleci do mnie Nial Tekk. Zadowolona z niego jestes?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię malować paznokcie, więc trzeba o nie dbać ;)
    Mam również SH i p2 (też od Karo ;)) i ten kremik bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zaniedbałam paznokcie ostatnio bardzo...
    Nie mogę się zebrać do ich doprowadzenia do stanu pożądanego, od dawna nie maluję nawet. Wstyd mi...
    Jestem ciekawa odżywki Craft i dr. organic :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja o paznokcie dbam wybiórczo. Kiedyś obgryzałam i uważam, że teraz nie są w jakimś opłakanym stanie. Bardzo mi pasuje serum na skórki i płytki z BarbraPro. O skórki dbam tak samo jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W porównaniu z Tobą mam biedne, zaniedbane paznokcie...


    Najbardziej zaciekawiłaś mnie tymi chusteczkami!

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz chyba tego więcej ode mnie ;) Przybijam piątkę bo moje paznokcie też nei zachwycają :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Sally Hansen uwielbiam ;) jest świetnym preparatem do usuwania skórek

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja osobiście miałam złą relację z tą odżywką - ale są też jej bardzo pozytywne oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio też jest lepiej..powstrzymuję się od rwania skórek i obgryzania :/ Tak, ja też myślę, że "robota" zaczyna się od skórek..jak one są w dobrym stanie to i jakoś paznokcie lepiej wyglądają..

    OdpowiedzUsuń
  34. Trudno powiedzieć, bo nie stosuję go systematycznie :/ Mogę jedynie powiedzieć, że usztywnia paznokcie, przez co mniej mi się łamią ...ale co więcej ..nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie slyszałam o tym balsamie, dziękuję za polecenie Sarina :)

    OdpowiedzUsuń
  36. W takim razie szczerze gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Karo - Ty masz przepiękne paznokcie a Twoje zdjęcia i stylizacje wyjątkowe. Eleganckie i w takmim dobrym stylu - w pełnym tego słowa znaczeniu.
    Nigdy, przenigdy bym nie przypuszczała, że miałaś kiedykolwiek jakieś problemy..
    Dziękuję - przypomniałaś mi , że mam nawet rękawiczki z bawełny...jeszcze nie używane hahaha :D
    Kremy do rąk ...właśnie ...ja też mam ...ale mam jest tutaj końcowe...nie używam ...wogóle...nie mogę jak mam tłuste ręce ...coś mi się robi :/ ale taką kurację na noc sobie zrobię !:))) :***

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj te ranki...paskudna i bolesna sprawa :/

    OdpowiedzUsuń
  39. No tak, to prawda - lakier utwardza - najbardziej to odczuwam kiedy się zmywa naczynia np

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj Kayah, witaj cieplutkoo - bardzo miło Cię znowu widzieć/czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję Słoneczniku :) pokaż swoją kosmetyczkę, chętnie zobaczę co Ty posiadasz:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem czy masz podobne odczucia - ale ja mam wrażenie - że człowiek dba o siebie, peelinguje, odżywia, nawilża itp a potem wystarczy chwilka przerwy i nie ma śladu po wcześniejszych czynnościach :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesień widocznie im nie służy...ja się cieszę, że przynajmniej sezon rękawiczek się zaczął :/

    OdpowiedzUsuń
  44. Właśnie najgorzej, że ten poces regeneracji jest taki długi i potrzeba naprawdę dużo samozaparcia i samodyscypliny :/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest sssuper :)) polecam, bo po pierwsze naprawdę działa i to szybciutko to dwa przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiesz co - niestety stosuję go bardzo nieregularnie :/ na pewno utwardza płytkę ale co więcej to po prostu nie mogę powiedzieć :/

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudnie pachnie te p2 prawda?
    Oj tak - umalowane paznokcie i zadbane dłonie to piękna wizytówka kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wstydki my :)
    Opowiem Anulka niedługo o tych odżywkach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie słyszałam o odżywcę BarbraPro ale super że Ci służy Leesh :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chusteczki ostatnio szturmem zdobywają internety hehee :) bardzo wygodna sprawa.. u mnie się sprawdzają dobrze.
    Wiesz - posiadanie a używanie..to zasadnicza różnica w moim przypadku hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  51. :) Piąteczka...trzeba mieć paznokcie,żeby drapać nasze futrzaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Tak, Sally jest świetna ale trzeba uważać podczas aplikacji i przestrzegać zaleconego czasu, bo można sobie zaszkodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. To prawda, zapach cudny :) Zrobiła nam miłą niespodziankę ta Karolcia :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Buziaki dziewczyny :-****
    Cieszę sie ze lubicie ten kremik

    OdpowiedzUsuń
  55. Z twojej gromadki mam jedynie masełko p2 :)
    Szczerze mówiąc ja także jestem niezadowolona z moich paznokci. Wprawdzie kształt jest OK, ale za to płytka jest pokryta bruzdami, z którymi od wielu lat bezskutecznie się zmagam... Na nic kremy, suplementy, nawet przez prawie rok nie stosowałam lakierów do paznokci... Niestety bruzdy będą już zawsze mi towarzyszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. też nie cierpię moich paznokci i rzadko pokazuję je na blogu. może jest z nimi trochę lepiej niż u Ciebie, ale naprawdę nie ma się czym chwalić – pofałdowana płytka, przebarwienia (tych akurat nie widać, jak pokazujesz lakier, co za ulga ;P), w dodatku nigdy nie piłuję paznokci, bo nienawidzę – obcinam je nożyczkami, więc kształt pozostawia wiele do życzenia (naturalny też jest beznadziejny). ja się już PRAWIE pogodziłam z tym, że nigdy nie dorównam prezentacją innym blogerkom, ale co tam. nasze blogi są... nasze. swojskie, paznokcie takowoż :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger