11/25/2014

Bodhi - zielony, herbaciany rytuał dla włosów

Bodhi to propozycja kosmetyków SPA z Tajlandi - klik

Z czym Wam się kojarzy Tajlandia? Ja mam mgliste wyobrażenie bezkresnych zielonych przestrzeni, słoni i tysiąca barw i zapachów.. Niestety nie miałam przyjemności odwiedzić jeszcze tamtych stron świata ale lubię sobie czasem podróżować palcem po mapie..
Niewątpliwie kosmetyki mogą ułatwić i umilić te wizualizacje ;)

Od kilku miesięcy mam okazję bowiem używać duetu do włosów - szamponu i odżywki Green Tea - Bodhi spa cosmetics 


Szampon jest przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów głównie z tendencją do przetłuszczania się i skłonnych do łupieżu. Ekstrakt z zielonej herbaty normalizuje i oczyszcza skórę głowy. Ekstrakt z tarczycy bajkalskiej - bogate źródło flawonów – wzmacnia cebulkę włosa i zapobiega ich wypadaniu. Szampon ma właściwości kojące dla podrażnionej skóry głowy.
Kompozycja:
zielona herbata -działa ujędrniająco, przeciwzapalnie, antybakteryjnie
tarczyca bajkalska - łagodzi podrażnienia, wzmacnia włókna kolagenu i elastyny
witamina E – wygładza, nawilża klik



Szampon ma średnio gęstą, bezbarawną konsystencję. Dobrze się pieni i ślicznie pachnie. Uwielbiam aromat zielonej herbaty w kosmetykach a tutaj jest on wyjątkowo świeży i naturalny. Dość długo utrzymuje się na włosach.

 Skład szamponu:


Odżywka  - od producenta - klik
Nadzwyczaj efektywne właściwości ekstraktu z zielonej herbaty przyniosą ulgę dla osób z często przetłuszczającymi się włosami. Ekstrakt ten normalizuje i oczyszcza skórę głowy. Łagodzi stany zapalne, reguluje pracę gruczołów łojowych. Chroni skórę głowy i włosy przed wolnymi rodnikami. Ekstrakt z tarczycy bajkalskiej wzmacnia cebulkę włosa i zapobiega ich wypadaniu. Ekstrakt z ginkgo biloba sprawia, że włosy są wzmocnione i zachowują połysk. D- Panthenol nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa, nadając im blask. Witamina E poprawia nawilżenie i elastyczność włosów oraz zwiększa ich miękkość i połysk.
Kompozycja:
zielona herbata -działa ujędrniająco, przeciwzapalnie, antybakteryjnie
tarczyca bajkalska - łagodzi podrażnienia, wzmacnia włókna kolagenu i elastyny
ekstrakt z ginko biloba - wzmacnia włosy
D-Panthenol - nawilża, wygładza
witamina E – wygładza, nawilża


Odżywka Bodhi - herbal spa cosmetics jest gęsta, pochodzi z tej samej linii zapachowej wiec równie pięknie pachnie. Po aplikacji włosy są ładnie nawilżone, nie puszą się, włosy są wyrażnie bardziej miękkie :) Co ważne - nie obciąża włosów!!!.. (a  propos zupełnie nie sprawdza się u mnie lubiana przez większość odżywka Organique - ale o niej powiem wkrótce).


Skład:


Reasumując duet szamponu i odżywki Bodhi oceniam bardzo dobrze. Cieszy mnie to tym bardziej, że jak może pamiętacie mam problem z ŁZS. Stale używam terapuetycznego szamponu Kerium. Dermatolog zaleciła używać co drugie mycie delikatniejszego szamponu dobrze oczyszczającego. W tej roli świetnie spradza się wyżej wymieniony kosmetyk. Odżywka z kolei spełnia moje najważniejsze kryteria - wygładza moje wysokoporowate włosy, ułatwia rozczesywanie a przy tym nie obciąża włosów. 
Niewątpliwie atutem kosmetyków Bodhi - jest przyjemnie odświeżający zapach, który działa relaksująco.Cieszę się, że miałam możliwość przetestować te kosmetyki. Dziękuję. 


Zachęcam do zapoznania się z kosmetykami Bodhi - bodhicosmetics.pl - klik
oraz na ich stronę na Facebooku - klik


Znacie może asortyment kosmetyków Bodhi?
O jakiej podróży w nieznane marzycie?
Jaki szampon i odżywka jest obecnie Waszym ulubieńcem?

Lubicie aromat zielonej herbaty w kosmetykach?

56 komentarzy:

  1. kompletnie nie znam tej firmy, ale teraz chyba mam kolejne dwie pozycje na liście do kupienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem fanką zielonej herbaty - nie tylko w kosmetykach! Jak niektórzy piją kawę, tak ja tę herbatę. :-) Toteż idę obejrzeć te kosmetyki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmy , nie znam , ale opis naprawdę kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków. Moje włosy nie wymagają dużo... mam dwa duety które dobrze sobie z nimi radzą. A o podróży. . Nie wiem. Jest wiele miejsc które chciałabym zobaczyć. Kocham podróże <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O firmie nie słyszałam, ale opis kuszący. Nie mam w tej dziedzinie ulubieńców, ale Tajlandię z chęcią bym odwiedziła :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. łzs to trudny przeciwnik, więc cieszę się, że kosmetyki te tak dobrze Ci służyły :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ale zaciekawiły mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko, co jest z zieloną herbatą :-) A jeszcze jak pachnie, to już w ogóle :-)
    Cieszę się, że twój zestaw włosowy dobrze ci służy.
    Ja obecnie używam szamponu do cienkich włosów z Phenome, a jeśli chodzi o odżywkę, to skaczę z kwiatka na kwiatek, ciągle szukam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobrze, że Twoja skóra głowy polubiła się z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest tyle miejsc, które chciałabym odwiedzić! Szwecję i Norwegię. Rosję (niekoniecznie teraz, ale wiecie, kiedyś), Włochy, Japonię (to zwłaszcza mój mąż, ale też bym się wybrała), Portugalię, najbardziej chyba jednak Maroko.... ale to wszystko odkładam na kiedyś póki co :)

    Zieloną herbatę bardzo lubię - i wiem, jakie to szczęście znaleźć szampon, który nie robi krzywdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne produkty, lubie zielone opakowania..
    oh! Tajlanida, tez chcialbym pojechac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam te produkty i nie ukrywam, że bardzo chciałabym spróbować.... szampon szczególnie mnie zainteresował!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się. Jak wygładza i nawilża - biorę w ciemno! :) Wolałabym wprawdzie siedzieć na tym słoniu w ciepełku i zajadać banany wprost z drzewa, ale cóż.. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Marka jest mi kompletnie nieznana, ale ekstrakt z zielonej herbaty oraz buteleczka z pompką wystarczają, żeby wzbudzić we mnie ogromną ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te produkty od razu skojarzyły mi się z olejkami Khadi - chyba ze względu na podobnie brzmiącą nazwę :) Ciekawe te produkty, chociaż moje włosy nie są wymagające, zadowalają się tańszymi produktami :) Fajnie, że mają pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladaja naprawde ciekawie i kuszaco :) o firmie jeszcze nie slyszalam ;D
    buziole :*******

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompletnie nie znam tych kosmetyków do włosów ale ciekawe są trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych kosmetyków, nie słyszałam o nich wcześniej ale wiem jedno - mają cudne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, poczułam się zauroczona... Pięknie brzmi Twoja recenzja, już czuję zapach zielonej herbaty na włosach :)
    Niestety nie znam jeszcze kosmetyków tej marki, super że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa jest obecność zielonej herbaty w tym szamponie. Ta firma to dla mnie zupełne odkrycie i nowość.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli mam być szczera, to jakoś... Nie czuję się skuszona :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś prawie się na ich kosmetyki skusiłam :D
    Wszystko u Ciebie w porządku? *:

    OdpowiedzUsuń
  23. niezła egzotyka, pierwsze słyszę o tej firmie. fajnie, że mogłaś popróbować czegoś nietypowego, tygryski to lubią, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh... myślę, że bym polubiła te kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też nie, moc silikonu mnie odpycha, za to gdyby go nie było to szampon byłby całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. :) sam zapach i design opakowania wystarczył by podbić moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie tak...nowinki NOWE lubimy najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A co Cię ostatecznie powstrzymało Aniulu - skład?

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak, skład :) silikony w odżywkach i szamponie. W balsamie do ciała też coś mi nie pasowało...

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie również to kompletna nowość. Podobnie jak Ty uwielbiam herbatę zieloną w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję Taniczko :) zapach jest bardzo orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To prawda ! Są urocze ...również wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Intrygująca propozycja na rynku :) powiew egzotyki heh :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zielona herbata ma właściwości antybakteryjne i przeciwzapalne :) nie dość, że ładnie pachnie to i działa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Faktycznie - jest coś w tych nawzach :) Coraz częściej przekonywuję się do "pompkowych" kosmetyków :) pod warunkiem, że pompka działa bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. hehe - u mnie też to był magnez przyciągający :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne są i ładnie wyglądają :) i nawet działają - mocną stroną jest także zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj ja też :) to jedno z moich egzotycznych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie to również całkowita nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Co by nie mówić Rosja to piękny kraj ...
    Nasze głowy są wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też jestem zielonoherbaciarką :) i doustnie i w kosmetykach :)
    Nie próbowałam jeszcze kosmetyków do włosów z Phenome .

    OdpowiedzUsuń
  42. :) na pewno warto zwrócić na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. To prawda...byłam przerażona diagnozą ale jest już pod kontrolą. Leczniczy szampon z LRP przyniósł ukojenie najgorszego..

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też bym nie pogardziła taką wyprawą :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ważne, żeby mieć sprawdzone kosmetyki, godne zaufania.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też uwielbiam pić zieloną herbatkę, z dodatkami i bez ..aczkolwiek kawkę też kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rozumiem, każdy ma swoje priorytety - ale warto zwrócić uwagę na nowości rynkowe:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger