9/06/2014

Wyniki konkursu

Na dobry wieczór chciałabym podsumować krótko konkurs i oczywiście ogłosić zwycięzcę :)
Wasze odopowiedzi i wskazania ugruntowały mnie w przekonaniu że warto robić kreatywne konkursy - czy rozdania - odrobina wkładu Waszych emocji, podzielenie się nimi ze mną sprawia, że całe to blogowanie nabiera personalnego charakteru.. Liczby zostawmy najlepszym ;)
Dostarczyłyście mi dużo różnych emocji, każdy polecony przez Was wpis przeczytałam z ciekawością - spodobał mi się albo nie - ale to zupełnie nieważne bo był od Was :) Kto organizuje tego typu konkrusy - ten wie o co chodzi :)

Oczywistym jest, że wybrałam wpis z którym się solidaryzuję najbardziej - który sprowokował mnie do wewnętrznej dyskusji... mowa jest o tym jak totalnie niekompetenta osoba bierze się za temat który ją przerasta....mowa o pseudohodowlach zwierząt. Nie chcę rozwijać tego tematu. Cieszę się, że nie tylko mnie on poruszył...

Aniu - Po tej stronie lustra też jest bunt i niezgoda na sianie niewiedzy :)

 Twoje uzasadnienie najbardziej trafiło w moje serducho i właśnie Ty wygrałaś konkurs. Gratuluję !!!

Proszę podaj swoje dane na adres: esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com


Na pocieszenie dodam że już w poniedziałek do zgarnięcia będzie Esowy box - edycja pierwsza :) Będą chętni?


24 komentarze:

  1. Gratuluję! :))) Sama mam chęć jakiś kreatywny konkurs u siebie zrobić, muszę tylko pomyśleć nad formą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :))
    Esowy box? Jestem ciekawa, co tam będzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:* Dziękuję:* Dziękuję:* Nawet nie wiesz, jak się bardzo cieszę:) I z wygranej, i z faktu, że rozumiesz, że się zgadzasz, że podobnie myślisz. Że nie tylko mnie szlag trafia w takich sytuacjach. Jeszcze raz dziękuję i już piszę maila:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie zniknął mój komentarz:(? Ach, tyle produkowania na marne... W każdym razie dziękuję Esku:* Bardzo, bardzo się cieszę:) I z wygranej, i z faktu, że myślisz podobnie jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, a rozdanie z boxem to fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pseudohodowle i mnie bulwersują. Już sam sposób traktowania zwierząt jak towaru budzi niesmak. Inne aspekty takich spraw jeszcze większy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) To bardzo ważny temat, warto o nim mówić tak często, jak się da.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się - ale operując prawdziwymi danymi a nie wyssanymi z pomalowanego szanel palca ;)
    Rozwinę ten temat, bo we mnie siedzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Pseudohodowle jak najbardziej godne są potępienia....osobiście uważam że człowiek jest najgorszym gatunkiem zwierzęcia jaki stąpa po ziemi a na pewno najbardziej okrutnym

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłaś do spamu ale już w porządku.. Wybacz Aniu - to moje absolutne początki z disqus - a ja nie bardzo teczniczna jestem. Dobrze że Marta, Asia i druga Asia - czyli odpowiednio Geometry of Nature, 1001pasji i Króliczek doświadczalny pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne gratulację :) Myślę że poruszę zapoczątkowany przez Ciebie temat :) Całuski, cukiereczki, ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko kreatywne mają sens moim zdaniem - i nieważne czy potem wybierasz czy losujesz...musi być wkład własny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre z nich duszyczki :) Też ostatnio rozważałam wprowadzenie tego ustrojstwa u siebie, ale mam obawy właśnie ze względu na swój kompletny antytalent do wszelkich wynalazków techniki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kreatywne konkursy sa najlepsiejsze. :) Gratuluję wygranej. Mam podobne zdanie jak Ty, ale nie będę się tu rozpisywać. Czekam na nowy konkurs kreatywny i Esowy boks. Może być ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger