8/09/2014

Esowy konkurs urodzinowy II

Niedługo będę świętować urodziny bloga bez większych ceregieli ogłaszam konkurs urodzinowy II  - bo to drugi rok z Wami :)

Do wygrania jest:




- uroczy zestaw trzech małych balsamów do ciała Bath and Body Work
- wiśniowy balsam do ust Organique
- matowe lakiery do paznokci Golden Rose
- dwa woski Yankee Candle - White Gardenia i Vanilla Satin oraz sampler YC - Black coconut.
Wszystkie rzeczy są nowe i nieużywane

Zadanie konkursowe jest tym razem łatwe i przyjemne.
Podziel się ze mną dowolnym postem ( z dowolnego bloga), który wyrył się w Twojej pamięci - poruszył Cię, zdenerwował, zaciekawił, rozśmieszył - stan emocjonalny dowolny..)

Będzie mi miło jeśli podzielisz się w dowolny sposób informacją o konkursie.

Konkurs trwa od dzisiaj czyli od 09 do 30 sierpnia.
Trzy dni później ogłoszę wyniki i w przeciągu tygodniu wyślę nagrodę na wskazany adres (dowolny).

ZAPRASZAM 

28 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) i życzę kolejnych wspaniałych lat w blogowym świecie! Zgłoszenie poszło :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. As, przecież to nie działa! :D:D:D

      Ja też chcę wygrać. Muszę pomyśleć jeszcze nad postem, który urwał mi tyłek. :)

      Usuń
  3. Wszystkiego naj Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dalszych sukcesów kochana :*
    A nagrody wspaniałe - życzę wszystkim powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrwałości i mnóstwa radochy z blogowania!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne gratulacje! Lubie Twoje pisanie i podziwam systematycznosc!! Zresza powinnas to wiedziec:P

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i życzę dalszego pisania dla nas i dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. happy 2nd anniversary :)))

    mam nadzieję, że będę czytać Twoje posty jeszcze przez długie lata :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze z okazji dwóch lat blogowania

    OdpowiedzUsuń
  10. pamiętam zakupy na Twój konkurs, ach! nie wezmę udziału, skoro mam BBW pod nosem, ale życzę Ci kolejnych dwóch udanych blogowych lat i wielu pięknych blogerskich spotkań :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Zyczę kolejnych lat :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagrody nie dla mnie, więc nie będę odbierała szans innym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Esiaczku, 100 lat! :) Samych przyjemności z blogowania i dużo radości, uśmiechu każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałoby się wygrać. :D
    Zgłosiłam się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego życzę. Gratuluję dwóch lat prowadzenia bloga. :)
    Też się zgłosiłam, a co?

    OdpowiedzUsuń
  16. Chce, chce!! Świetne nagrody!! ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę udział i :) powodzenia wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  18. Udziału nie biorę, ale odpowiedź wysłałam, przecież nikt mi nie zabroni, prawdaż? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )

    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger