8/02/2014

Craft'n'Beauty - czyli naturalne piękno z pasją :)

Craft'n'Beauty - pracownia kosmetycznych rękodzieł to projekt dwóch pozytywnie zakręconych kobiet - Smyku i Cosmefreaka, które tworzą rzeczy unikatowe i magiczne - spełniając nasze kosmetyczne (i nie tylko ;) marzenia..



Craft ’n’ Beauty to dwie babki zakręcone na punkcie kręcenia kosmetyków i komponowania zapachów. To pracownia kosmetycznych rękodzieł oraz świec i wosków zapachowych. Nasze produkty mają unikatowy charakter, powstają w limitowanych ilościach, a zapachy są dobierane i komponowane w taki sposób, by stworzyć najbardziej ciekawe i intrygujące mieszanki. To tu spełniamy Wasze i nasze fantazje kosmetyczne (klik).

W kreatywnym konkursie zorganizowanym przez Dziewczyny na Facebooku - klik w poszukiwaniu kreatywnych blogerów (tak łechce mnie mile to kreatywnych :D) zostałam wyróżniona obok koleżanek:

Marty - która poddała pomysł stworzenia pudru do ciała, Eweliny propozycja to multifunkcyjna świeca. Ala  wymyśliła pastę do demakijażu a Magda zaproponowała olejki do masażu oraz sole do kąpieli.
Moją propozycją była lawendowa mgiełka do pościeli ułatwiająca zasypianie oraz seria kosmetyków do stóp o pięknych zapachach (mam dość metnolu :D)

 Craft'n'Beauty postanowiło, że to właśnie nasze pomysły zostaną wdrożone w życie i będą dostąpne w ich sklepie obok samych wspaniałości - zobaczcie - klik 
Na początek zostałyśmy obdarowane wspaniałościami :)
Zapraszam do ślinotoku tzn. do oglądania :D




Już po otwarciu paczki odleciałam w pracy, zapach - albowiem - TEN zapach przeniósł mnie w krainę szczęśliwości w try miga ! 



Puder do kąpieli - ciasteczka pieguski :)



Tęczowe mydełko o smaku zapachu belgijskich gofrów :)



Scrub do ciała "Winogrono" oraz Balsam do ciała "Ekspoldująca wiśnia"


Maseczka odmładzająca :D 


Złocisty olejek do ciała :) w letnim kapelutku 




Niesamowicie orzeźwiająca Pianka do mycia ciała "Syrenie pocałunki" :) 


Odżywka do paznokci oraz balsam do ust :) 


Każdy kto mnie zna - na pewno wie, że musiałam organoleptycznie sprawdzić źródło tak rozkosznego dla mnie zapachu. To są te gagatki...
Wiecie też na pewno, że musiałam... nie są słodkie :) uff...ale po spożywcze Pieguski poleciałam lotem błyskawicy hehee 




Wszystko podoba mi się ogromnie. Design opakowań i dodatki totalnie mnie rozczuliły..widać, że Dziewczyny wkładają w każdy prezent kawał swojego serducha i kosmetycznej pasji. 



Znacie cuda, które wyszły spod ręki Craft't'Beauty?
Co Wam najbardziej wpadło w oko ? 


44 komentarze:

  1. Same cuda <3 ja być może na coś sie skusze jak bede w mydlarni wroclawskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam rękodziło kosmetyczne ale nie umiem/nie mam czasu/ na ich własnoręczne robienie. No okej - leniwa jestem :) takie rzeczy są dla mnie magiczne :)

      Usuń
  2. Ta paczucha jest super !! :D Chętnie bym wypróbowała wszyystko !!! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartosc paczuszki wyglada bajecznie!!! Nie ma sie co dziwic, ze dziewczyny wybraly Twoj projekt Esku. Ja tez nie znosze mentolu w produktach do stop!!
    Ciekawia mnie bardzo te Syrenie pocalunki, ciasteczka i gofry. Tak wogole to nazwa kazdego prodktu jest tak przyciagajaca, ze nie wiem, czy chce jesc, czy sie smarowac :D
    Mniammmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Dziękuję Kochana :) marzę o pięknie pachnących kremikach do stóp :)
      Powiem Ci po cichu ;) że właśnie te trzy rarytaski są już w użciu i o nich pierwszych będą moje notki :) Tak cudnie pachną :)
      Nazwa, design oraz zapachy to coś, co na początku szalenie mnie intryguje i omamamia :)

      Usuń
  4. Daj znać jak sprawuje się odżywka! Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądam blog SmykuSmyka i bardzo się cieszę, że taka firma powstała :)
    Kiedyś będę mogła tam dokonać zakupu i na tą myśl się jeszcze bardziej cieszę :D
    Wśród wielkich koncernów kosmetycznych znalazły się takie perełeczki jak Craft'n'Beauty - powodzenia im życzę, bo kosmetyki prezentują się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Athoulio ja też się bardzo cieszę :) Rodzimie przedsięwzięcia jak najbardziej należy wspierać, tym bardziej, że nie odstają w żaden sposób od tych szeroko reklamowanych ...Zresztą klimat bądź, co bądź undergroundu jest mi zdecydowanie bliższy :)

      Usuń
  6. szkoda, że nie dostałyście w paczkach waszych pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze pomysły dopiero się tworzą.
      Dostaniemy je do przetestowania jak dziewczyny opracują receptury dla każdego kosmetyku.

      Usuń
    2. Dokładnie tak jak napisała MagdaLena - nasze pomysły się tworzą :)

      Usuń
  7. Jakie wspaniałe cudeńka! Zwłaszcza puder do kąpieli oraz mydełko... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, powiem Ci Justyś, że aromaty mają prze-cudowne :)

      Usuń
  8. Ciekawe rzeczy! Nie znam żadnej z nich:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przybliżę Ci wkrótcę każdą rzecz z osobna :)

      Usuń
  9. Paczuszka też już u mnie... właśnie byłam z nią na kolejnej sesji :) Wszystko jest do zjedzenia! Widać ile pracy dziewczyny włożyły w te CUDA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie mogę się doczekać Twoich obrazów (tak obrazów - bo Twoje artystyczne zdjęcia, są jak obrazy malowane obiektywem).. Dokładnie - pietyzm wykonania paczuszek chwyta za serce :)

      Usuń
  10. ciekawi mnie syrenia pianka i maska odmładzająca :) napiszesz o nich po testach, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Simpluniu :*
      Maski jeszcze nie ruszałam ale pianka już w użciu - jest bardzo, bardzo orzeźwiająco - morska :)

      Usuń
  11. Nie znam, ale wcale się nie dziwię, że napisałaś smaku :D Muszą być kuszące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - to moja pierwsza konotacja myślowa - zjadłabym :)

      Usuń
  12. Same wspaniałości. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę sie ogromnie, że mam możliwość "skosztowania" tych cudeniek :)

      Usuń
  13. Bo Ty kreatywna kobietka jesteś ;) pomysły super to i nagrody niespodzianki rewelacyjne ;)
    Ach chętnie bym przygarnęła takie cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajajaj :) jak mi miło - dziękuję ślicznie Annabelle :) parę punktów do samooceny mi dodałaś dzisiaj :))
      Niespodzianka przewspaniała :)

      Usuń
  14. Świetna jest zawartość Waszych paczek, chciałabym wszystko ale najbardziej chyba piankę myjącą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Dziewczyny włożyły mnóstwo pracy w ich przygotowanie - a pianka jest świetna :)

      Usuń
  15. Ależ przepięknie wyglądają te rarytaski ! Cuudnie!!! zaraz zaglądam na stronę do dziewczyn ! Gratuluję Kochana wyróżnienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj koniecznie Inesko, bo tam czary się dzieją :)
      Dziękuję :))

      Usuń
  16. Nie znam, ale zapachy bardzo działają na moją wyobraźnię:) Gratuluję wyróżnienia i ciut zazdroszczę tych wszystkich wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)) dokładnie - zapachy potrafią wyczniać ze mną cuda :))

      Usuń
  17. Ile cudów! Wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dla mnie to też czary - mary - wyglądają i pachną i działają :) cuda magiczne, bez dwóch zdań :)

      Usuń
  18. Inicjatywa świetna, a zawartość jeszcze lepsza! :)
    Gratuluję wyróżnienia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny mają świetne pomysły :) Dziękuję Luthienn :*

      Usuń
  19. Wooow cudowne kosmetyki i te wszystkie nazwy ;) sama bym chciała mieć taki unikatowy kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  20. Ich produkty maja takie urocze nazwy i tak ślicznie się prezentują a do tego są super hiper naturalne. Nic tylko brać!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne rzeczy, z całego serduszka zazdroszczę! :)
    Niech Ci się wszystkiego świetnie używa :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger