7/26/2014

Polecane blogi

Wszyscy polecają - polecam i ja :)
Mało ostatnio czytam - zaczęłam rehabilitację i nie mam czasu dosłownie na nic... Po powrocie padam i już mi się nic nie chce ...czasem zajrzę jedynie do swoich ulubienic..chyba wszyscy wiedzą kogo kocham, kogo lubię a kogo nie szanuję : D
Do  zacnego grona prze-ulubienic dołączyły w ostatnim czasie następujące blogi...a z niektórymi Autorkami z miejsca złapałam tą specyficzną więź, której nie sposób wyrazić słowami..i znalazły swoje miejsce w blogrollu, który jest absolutnie miejscem wyłącznie dla przyjaciół :)


Smakowity Pączek w pudrze klik opowiada o samych smakowitościach w spoób elegnacki, wolny od notorycznej reklamy i zawsze z dobrym smakiem :)
Bardzo dobrze czuję się też Po tej stronie lustra - klik  
Fascynującą wyprawę po zawijłościach roślin i roślinek znajdziemy w Blogum Herbaceum - klik
Absolutna perełka - najnowsze odkrycie zaledwie kilku dni ..dlaczego?dlaczego - Geometry of Nature - klik - to nie tylko zdjęcia zapierające dech w piersiach to Autorka pewna swojego zdania, nonkonformistyczna, niezwykle kompetentna i ...urocza :) - koniecznie trzeba poznać Epidermidis 
esPe klik to podobnie zupełna świeżynka - na pierwsze oko - wpadł mały beagle..sami rozumiecie ;) 

Znacie te blogi?
Może podzielicie się swoimi odkryciami?
Miłego weekendu :)

26 komentarzy:

  1. Ja lubię wpadać do Iwetto , Króliczka doświadczalnego i Lil Odiette :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Uwielbiam wszystkie trzy Dziewczyny i ich zwierzęcych przyjaciół :)

      Usuń
  2. Reszty blogów nie znam (omijam swój - bo swój to znam ;) ). Najwięcej wpisów z blogów czytam dzięki feeder.co, niezastąpiona wtyczka do chrome'a - dodaję esPe i po tej stronie lustra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa pierwsze i ostatni znam i również bardzo lubię :)
    Nie kojarzę natomiast pozostałych, ale już tam zaglądam... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i lubię pierwsze dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze dwie Pani również lubię !! :)
    Reszty nie znam idę popatrzeć do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Esiaku ;* jak miło mi to czytać! :) dziękuję ;*
    Widzę, że gust czytelniczy mamy podobny. Bardzo lubię czytać blogi Marty i Ani, chętnie więc poznam pozostałe dziewczyny z tej gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi było Ciebie Pączulku zobaczyć u Eska w ulubionych :*

      Usuń
  7. A ja nie znam, ani nawet nie kojarzę żadnego z nich niestety, dlatego uciekam je przejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z tych blogów nie znałam, muszę koniecznie obczaić ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z tej gromadki odwiedzam naszego pączusia, ale już lecę obczaić resztę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Floresku... zamarłam! "Nonkonformistyczna" - to najwspanialszy komplement, jaki usłyszałam, w całym swoim, "starczym życiu" :D. To dla mnie bardzo ważne! Dziękuję! Pączusia znam i uwielbiam, resztę... zaraz znajdę. Muszę pomyśleć o podobnym poście...

    OdpowiedzUsuń
  11. all I can do is write about it.. - oczywiście, znam i uwielbiam jej sposób pisania!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie posty ;)
    Dzięki temu można poznać nowe i pełne pasji dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. znam 3 blogi i bardzo je lubię pozostałe dziewczyny chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnego z blogów, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnego z nich nie znam, ale zaraz nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi znam, resztę z chęcią poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, dziękuję kochana:* Czuję się zaszczycona! Cieszę się, że Ci u mnie dobrze, tym bardziej, że ja do Ciebie również bardzo lubię zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy i ostatni znam i obserwuję od dawna - uwielbiam je i dziewczyny, które je prowadzą, te dwa w środku zaraz poznam, twój również chętnie przejrzę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger