7/18/2014

Lakierowa gromadka - Kosmetyczne skarby cz.II

Witam serdecznie :)
Doczołgaliśmy my - lud pracujący ;) do końca tygodnia... uff.

Chciałabym pokazać moją małą kolekcję lakierów ...w ramach Hexxowej zabawy pod wdzięcznym tytułem - Kosmetyczne skarby klik

Zdaję sobie sprawę, że dla prawdziwych lakieromaniaczek to mały pikuś..ale jak dla mnie jest ich całkiem sporo (po spotkaniu blogerskim uległy cudownemu rozmnożeniu ;)

Moje serce podbiły małe, zgrabne, eleganckie buteleczki ...


 Essiaczki ....


Big Spender, Island hopping, Bahama Mama

 Letnie lizaczki :D - Turquoise oraz Watermelon


It's Genius, In Stitches
 Sexy divide
Mała gromadka - zdecydowanie ulubiona - oprócz Bahamy Mamy ;) Lubię kremowe, dobrze kryjące formuły i szeroki pędzelek : )

Inne

Kiko
 Flomar, Benecos, Paese
 Ulubieńcy z Essence
 Vipera - to mój pierwszy lakier strukturalny w życiu i ...jest całkiem, całkiem ;)
 Matowe Golden Rose
 Pierwsze hologramy..

Odżywki i top Essie good to go :) 


 Do zdobień ;)
Mój mały, kolorowy świat :)

Wpadło Wam coś w oko?
Macie któregoś z moich ulubieńców?
Mało czy dużo?
A czy Wy macie lakierowe serce?

75 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć chociaż jednego Essie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno prędzej czy później będziesz mieć :)

      Usuń
  2. Essie In Stitches mi się marzy od dawna, ale nigdzie go nie mogę znaleźć. On jest z jakiejś limitowanej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia szczerze mówiąc - to mój pierwszy Essie w życiu :) -> kupiłam go jakieś dwa lata temu ;)

      Usuń
  3. Jak się zwie ten czerwony lakier z Essence? Bo mam chyba taki sam, tylko w innym opakowaniu. :D
    Świetna gromadka Essie. :D Jak zwykle musiałam sobie coś upatrzyć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essence to: Better late than never :)
      A co wpadło CI w oko?

      Usuń
    2. Essie Turquoise - takiego koloru jeszcze nie mam... :D

      Usuń
  4. Booiziuu, ile Esiakow Esku!!!! Ja mam tylko top coat. Hihi. Nigdy sie nie umiem na konkretny odcien zdecydowac. Mysle, ze Twoja gromadka jest duuuza :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) chwilowo chciejstwo essiowe mam zaspokojone :) Ty masz inne piękności w zbiorach :*

      Usuń
  5. Ja chyba przedwczoraj liczyłam moje lakiery i wyszło mi 19 + odżywka, a dla mnie to też nie jest mało także mamy podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed spotkaniem blogerskim miałam 11 i już wtedy wydawało mi się, że styka :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. miałaś i kochasz czy tak się spodobały że z miejsca ajlawiu?
      Dla mnie są takie sobie szczerze mówiąc - ale przez fakt, że nie znam formuły poeksperymentuję sobie :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę lakierów z Essie:) Całkiem sporo tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - dość długo je zbierałam szczerze mówiac :)

      Usuń
  8. ja mam chyba ilościowo podobną gromadkę :) Essie bardzo lubię , mam już kolory , które chciałam i póki co nie dokupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam że Ty tylko i wyłącznie Chanel :) moje Essiakowe chciejstwo też jest zaspokojone (póki co) ;)

      Usuń
  9. Piękności!!! Pokaźna kolekcja :) Mam kilka Essie i niektóre lubię , ale nie wszystkie są takie same pod względem jakości ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Zgodzę się z Tobą w 100% - różna jest jakość bo formuła różna - nie lubię takich lejących się, rzadkich, małokryjących jak Bahama Mama właśnie :( podobnie paskudny był Sand Tropez ale go oddałam - także z całą pewnością Essie są rożne ..no i jeszcze pędzelek - ja wolę ten szerszy ..zdecydowanie ;)

      Usuń
  10. Też lubię Essie :)
    A co jest nie tak z Bahamą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rzadka, lejąca się i nietrwała - odpryskuje po 2 dniach :(

      Usuń
  11. Spora kolekcja. Esiaki mają cudowne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Maty akurat średnio mi sie podobają ale z uwagi na fakt, żę to dla mnie nowość to eksperymentuję. Holo tak, ciekawe są ale jeszcze nie wiem co i jak z noszeniem ;)

      Usuń
  13. nie lubisz Bahama Mama?! nie wierzę :))) do tego to chyba jedyny kolor, który kradła mi moja siostra, musiałam jej kupić jej własną buteleczkę, bo coś mocno się do mojej przyzwyczajała ;))) ciekawa jestem bardzo co Ci w BM nie pasuje :))

    ach a Essie faktycznie uzależnia, w tym tygodniu kupiłam 6, a w poniedziałek promocja w Hebe i na pewno też coś znajdę... trudne życie lakieroholiczki ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor Bahamy jest przepiękny - dlatego zapragnęłam go niemal od razu..niestety jego formuła na moich paznokciach jest nie do zniesienia..konsystencja jest rzadka, lejąca się, musze malować aż trzy warstwy (ja najbardziej się cieszę kiedy już jedna wystarcza :)) poza tym bardzo krótko się utrzymuje u mnie - max do dwóch dni...na domiar złego mój egzemplarz ma wąski pędzelek - co już ostatecznie ugruntowało moją niechęć do niego..
      Essie mają piękne kolory to raz, dwa te nazwy... szczęśliwie do Hebe mam strasznie, strasznie daleko ;) więc póki co jestem bezpieczna hehe

      Usuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tych lakierów golden rose! Wyglądają fenomenalnie,ale jak służą?;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opowiem więcej jak ponoszę ;) to nowość u mnie

      Usuń
  15. bardzo fajna gromadka, szczególnie lakiery Essie wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) któryś konkretnie czy tak ogólnie :)

      Usuń
  16. ja się już trochę odbraziłam na Essie, bo na odżywce Sally Hansen jakoś lepiej mi się trzymają i nie schodzą płatami następnego dnia od aplikacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuję patentu na odżywce z nielubianą Bahamą ;)

      Usuń
  17. Lubię Essie, właśnie mam jeden na paznokciach, ale muszę dokupić kolejne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co masz, co masz na pazurkach ? bo moja strukturalna vipera poległa podczas mycia naczyń i się zastnawiam co by tu...;)

      Usuń
  18. czy sporo czy mało? chyba tak w sam raz :P Z Twoich lakierów mam tylko Essie Sexy Divide i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię Sexy Divide ...
      miałam kiedyś więcej ale oddałam to co się nie sprawdziło - ta gromadka też będzie przetrzebiona :)

      Usuń
  19. mam duuuuże lakierowe serce :] ale nie powiem Ci czy masz dużo, czy mało lakierów. to zależy od tego, czy Ty jesteś lakierowo spełniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simpluniu z przyjemnościa podglądam pokłady Twojego lakierowego serdunia wraz z prezentacjami :* Pięknie powiedziane..właśnie tak jest...ja mam ochotę spróbować OPI i ZOYĘ ale nie mam wymarzonych typów :)

      Usuń
    2. ja mam jednego opika na wish-liście: bubble bath. chcę go ogromnie i chyba sobie sprawię na wolnocłówce przy okazji kolejnego przylotu do Polski :]

      Usuń
  20. Chciałabym sie ograniczyć do tylu, ale essie gromadki to ci zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mnie zbyt duża ilość strasznie przytłacza, dlatego coraz robię porządki ;)

      Usuń
    2. Mnie tez, ale każdy lakier kocham : c i wiesz nie potrafię sie pożegnać : c

      Usuń
  21. Całkiem niezły zbiorek!
    I jak kolorowo :)
    U mnie króluje Essie - mam siedem buteleczek.
    To wszystko :)
    Choć kuszą jeszcze dwa kolory ...

    OdpowiedzUsuń
  22. a czemu nie pokazałaś wszystkich dzieciaczków? widzę na tym dolnym zdjęciu jakieś ładniutkie Manhatanki! a ten lakier z serii zmierzchowej z Essence również bardzo kochałam, ale się zglucił i musieliśmy się pożegnać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no popatrz jakie masz spostrzegawcze oko ;) zapomniałam obfocić manhatanków i dwóch revlonów :)

      Usuń
  23. pięknie nazbierałaś tych skarbów :) podobają mi sie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezła gromadka :) Najbardziej lubię z niej Island Hopping.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Island Hopping jest fantastyczny ...lubię go łączyć z Big Spendorem :)

      Usuń
  25. U mnie też rządzi Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. holograficznych bardzo zazdroszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała gromadka:)
    Ja mam tylko kilka lakierów, jakoś mnie nie ciągnie do szaleństw, chociaż często z podziwem oglądam malunki dziewczyn, które potrafią na paznokciach prawdziwe cuda wyczarować:)
    Bardzo spodobała mi się kolor Sexy divide:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - ja też jestem pod wrażeniem zdolności i wyobraźni dziewcząt :) u mnie niestety brak takowych hehe także lakieromaniactwo na pewno mnie nie dotyczy :)

      Usuń
  28. Ładna gromadka:) Moja wygląda dość podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna gromadka!
    Z tego zbioru znam jedynie Essiaki ;-)
    Bardzo fajne kolory wybierasz :-)
    Mnie do lakieromaniactwa daleko, ale jak już zachwycę się jakimś kolorem, to nie mogę się oprzeć i muszę go mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Justynko :) Ja mam podobnie -tyle, że poszukuję w zakresie Essie :)

      Usuń
  30. piękna kolekcja, zamierzam w najbliższej przyszłości kupić sobie lakier holograficzny

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem nie zła kolekcja essie, ja jeszcze nie mam żadnego esiaka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Może kolekcja nie jest duża, ale za to bardzo interesująca! Piękne essiki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna gromadka! Chętnie bym uszczupliła swoją kolekcję do podobnej liczby, ale żal mi się pozbywać pięknych, kolorowych buteleczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Och lakiery. Essie mam tylkko dwa. Może i ja się pochwalę swoją gromadką? Też nie mam dużo, choć moja kolekcja wciąż się powiększa. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super jest ten Twój zbiorek ;) najbardziej chyba podoba mi się Sexy Divide i bardzo jestem ciekawa jak na paznokciach się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gromadka piękna i kolorowa :)
    Island Hopping, to moja wielka miłość. Sexy Divide czeka na swoją prezentację, przyznam się że gdyby nie prezent w postaci tego koloru, to nadal nie potrafiłabym się zdecydować, czy chcę mieć :crazy:
    Pomimo focha na Essie, zdecydowałam się na zakup kolejnego koloru. Mam nadzieję, że okaże się udany i zaspokoi moje poszukiwania różu w stylu nude bo ostatni zakup z Diora przeklinam.... Na szczęście lakier szybko się zużywa :D
    Mam ochotę na zakupy z Flormaru, ale muszę poczekać do jesieni i wtedy zapoznam się z nowymi kolorami na stoisku :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham lakiery do paznokci :) Ale w Twoich zbiorach nie widzę żadnego swojego lakieru, jedynie odżywkę Nail Tek

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger