7/12/2014

Kosmetyczne skarby cz.1

Nasze kosmetyczne skarby to kolejna zabawa Hexx w której chętnie wzięłam udział.. Wszystko zaczęło się od "kolekcjonerskich" wpisów Lil Oddiette 
Pamiętam, że pomysł Hexx spotkał się z mieszanymi odczuciami - ponieważ niektórzy uważali, że jest to akcja typu - chwalę się ;)
Myślał tak kto nie zna Hexx ;) albo Lil ...dziewczyny są dalekie od chwalipięctwa -  w tym sensie, żeby wszyscy patrzyli i zazdrościli - to podzielenie się radością z posiadania skarbów.
Dla każdego skarby znaczą coś innego..ale zawsze są pojmowane w kategoriach wyjątkowości.
tak uważam ja Jarząbek Jerzy ;)
Tyle tytułem wstąpu..

W pierwszej odsłonie chcę pokazać


Moja mała kolekcja jest niezwykle sentymentalna...liczy sobie dwa rozświetlacze, bronzer i trzy szminki :)


Bronzer - Matte Bronze :


 Jest moim absolutnym ukochańcem. Naprawdę nie można zrobić sobie nim krzywdy ..Jest niesamowicie ciepły i przyjazny. Daje bardzo naturalny, subtelny i elegancki efekt. Jest delikatny i żeby go wogóle było widać nabrałam dużo za dużo na palec ;)


Rozświetlacz Mineralize skinfinish - Lightscapade 
to po pierwsze mikołajkowy prezent od Hexx :* ...Nigdy wcześniej nie używałam rozświetlaczy aż do pory kiedy oddałam się w ręce Macowej Pani Dominki ;) Bardzo spodobał mi się delikatny glow i zapragnęłam go mieć okrutnie ( a potem okazało się, że go nie ma) . Dobra, kochana Dusza kolejny raz spełniła moje chciejstwo :)



W odróżnieniu do Lightscapade który jest bardziej perłowy ..
Pearlmate face powder - in for a treat  tym razem podarowany mi przez Lil :* jest bardziej różowy i tym samym służy mi bardziej jako ultra delikatny różyk :)

Wisienką na torcie są szminki.
Od lewej - Rebel, Brave i Plumful

Moją ulubienicą jest Brave :) ale pozostała dwie także darzę wyjątkowym uczuciem ;)



Co sądzicie o moich Maczkach? Coś Wam wpadło w oko?
A o jakich kosmetykach Wy myślicie wyjątkowo ciepło?
Podoba Wam się taka zabawa?

77 komentarzy:

  1. ale mozna troche zazdroscic?:P tego Matte Bronze:))) Rebel to moja ulubiona szminka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Twoja zazdro jest dla mnie komplementem ;)
      Ach Rebeliantko :)

      Usuń
  2. Kosmetyki z MAC-a też są moimi "skarbami" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się - Maczki są wyjątkowe - kto ma ten wie ;)

      Usuń
  3. Rebel ma taki odcień że och! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och i ach i wogóle ;) ale muszę mieć "klimat" na nią :)

      Usuń
  4. Ah ta Rebel! swego czasu moja ulubiona szminka, moją miłością do niej zaraziłam nawet przyjaciółke która się wogóle nie maluje! piękne skarby masz:) szminy mają świetne kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to faktycznie...Rebel jest co by nie mówić dość odważna (przynajmniej dla mnie)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Piękna kolekcja! Ja z Maca miałam w sumie 4 produkty, z czego jeden mnie nie zachwycił. A najbardziej jestem zadowolona z tuszu in Extreme Dimension i rozświetlacza soft&gentle;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Cię nie zachwyciło?
      "Przymierzałam" s&g ale okazał się ciut za ciemny ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję - wierzę, że to początek przygody ;)

      Usuń
  7. Rozświetlacz Lightscapade i pomadkę Plumful mam i ja w swoich maczkowych zbiorach:) Oba produkty kocham i wielbię:) Brave faktycznie wygląda ciekawie, jakoś nigdy wcześniej jej nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brave jest moją ukochaną ukochanicą :) zaraziłam już nią M. i też jest zadowolona :)
      z Plumful z kolei mam trudną relację - czasem ją wielbię czasem mnie denerwije ;)
      Pamiętam Twoją recenzję Lightscapade :)

      Usuń
  8. Lightscapade jest prześliczny, wcale się nie dziwię że tak na niego zachorowałaś;) ja długo marzyłam o Rebel ale później u Klaudii She Wolf zobaczyłam Heroine i Rebel poszła w zapomnienie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy bym nie przypuszczała, że rozświetlacze dają taki cudny efekt :) Heroine jest piękna..być może dołączy do koleżanek ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Anetko to moja ukochana szminka wszechczasów - czuję się w niej wyśmienicie i to zawsze:) plus ten ciasteczkowy zapach :D
      Czytałam, że Ty nie polubiłaś się z Macowymi szminkami :( szkoda ...choć może dla portfela to nawet lepiej :)

      Usuń
  10. Wszystko wygląda cudnie, ja niestety nie mam ani jednego Maczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na pewno będziesz miała okazję bliżej poznać się z Maczkiem ;)

      Usuń
  11. Ja też kocham Brave! ♥ I dziękuję siłom wyższym [ czyt. Tobie i Agatce ], że mnie zmusiły do zakupu :D
    Kolekcję masz cudną tych maczków, chętnie bym Ci bronzer zwinęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prooooosz ;))) cudna jest prawda? Nie dość, że wygląda fenomenalnie elegancko to jeszcze miluchno pachnie :) ach sama przyjemność :)
      Bronzzer bardzo Ci pasuje też :D

      Usuń
  12. Plumful mam i uwielbiam ;) to jeden z dwóch Maczków w mojej kolekcji (drugi to cień All That Glitters, cudo), powoli przymierzam się do jakiejś nowej szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz sobie popatrzę na All :)) ..
      doskonale to rozumiem...szmineczki przyciągają jak magnez:)

      Usuń
  13. ale wspaniałości ;) cudowne kolory pomadek!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna z nich MACzkowa rodzina! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że zamieni się w wielodzietną hehe :) Dzięki ;)

      Usuń
  15. Jak wiesz, ja też mam Lightscapade i bardzo go wielbię:) Twoje MACzki bardzo mi się podobają:) Nie wiem, czy wiesz, ale ten puder, który używasz jako róż to była limitowana edycja, można powiedzieć 'rarytasik' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę sobie, że kto odkrył Lightscapade ten będzie mu wierny aż do ...denka a:D
      Nie wiedziałam szczerze mówiąc, że to limitka ...zupełnie nie przywiązuję do tego uwagi ...no ale skoro tak jest...dumnie się prężę, że mam rarytasik hehe :)
      Dziękuję za info :))

      Usuń
  16. bronzer wpadł mi oko. bardzo! kiedy w dalekiej przyszłości zużyję swoje pudry brązujące, rozpatrzę zakup właśnie tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak, myślę że Tobie efekt na pewno by też się spodobał - jest bardzo subtelny i delikatny :)

      Usuń
    2. tego właśnie szukam w bronzerach :)

      Usuń
  17. Same skarby! Zgarnęłabym wszystko! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odddam ;) nie wytrzymam rozłąki hehehe - dzięki ! :)

      Usuń
  18. Rebel wygląda rewelacyjnie. Bardzo lubię takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można jej odmówić uroku ;) jest odważna i wyjątkowa :)

      Usuń
  19. hihihi, no chcąc nie chcąc zazdrość zżera! ;p Ja z mac mam tylko jedną szminkę - diva. I nie mogę się doczekać na powrót jesieni kiedy będę mogła w niej szaleć na całego <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne Twoje MACzki - ot co sądzę :) I chętnie bym je przygarnęła - wszystkie :)
    Miłego weekendu Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mac kusi różnorodnością ..co ciekawe najmniej mnie pociągają cienie ..miałabym ochotę na róż ale na razie muszę się pobawić tym co mam żeby się nauczyć :) Szminki na pewno jeszcze jakieś wlecą :d

      Usuń
  21. Zrobiłam komentarz na pół strony i gdzieś przy logowaniu mi się zapodział :-( Więc jadę od początku :-P
    Ja również miałam ochotę wziąć w zabawie, ale (zamiast chwalić się) obawiałam się, że moja kolekcja jest za malutka i najzwyczajniej wstyd :-P Do salonu MAC po raz pierwszy wybrałam się za namową... Lil (a kogo by innego? ;-)) W mojej małej kolekcji posiadam: podkład, puder, bronzer, rozświetlacz, czwórkę cieni i (od dziś) całe dwie pomadki :-P także bardzo skromnie, ale uważam, że lepiej posiadać kilka dobrych jakościowo produktów niż stertę byle czego. Widziałam Plumful na wielu blogach, pokażesz jak prezentuje się na Twoich ustach? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOoo j nie lubię, nie lubię jak takie psikusy się dzieją ..też mi czasem zżera komentarze ;)
      Moja kolekcja też jest malutka - widzisz - masz więcej niż ja ;) Myślę sobie że to nie kwestia ilości czy jakości a odczuć jakie mamy wobec tych skarbków :)
      Pokażę Plumful - nie mam jednoznacznej opinii na jej temat, co dziwne - na pewno warto poznac ;)

      Usuń
  22. Bronzer cudowny! Chyba mu się przyjrzę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz, zobacz ;) idealny odcień dla delikatnych ;)

      Usuń
  23. Szminki sa śliczne do tego ten rozświetlacz. Poza tym to nie jest chwalipiectwo wręcz przeciwnie to bardzo fajny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam - uwielbiam podglądać Wasze skarby :)

      Usuń
  24. Nie mam, po prostu póki co jest za drogi na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje kosmetyczne skarby są rewelacyjne, szczególnie szminki, nie odbieram takich postów jak chwalenie się. kosmetyków nie kupujemy po to aby mieć a żeby używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dla mnie skarby - to przedmioty z wartością sentymentalna - jak najbardziej do używania ;)

      Usuń
  26. Cudowna kolekcja. Przepiękne te rozswietlacze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Esy, o Maczkach sądzę, że bym je chciała, wszystkie prezentowane przez Ciebie pozycje rozdzierają moje serce z ochoty wielkiej :D Jednak Twoja ulubienica, szminka Brave wygląda nieziemsko. Ostatnio zrobiłam duże zapasy kosmetyczne z pielęgnacji, bo wszystko jak na złość pokończyło mi się na raz i portfel schudł strasznie. Ale Brave dopisuję do mojej listy chciejstw. I liczę na spadek, wygranę w totka albo inne pieniądze z nieba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to zwykle jest - że jak się kończy to wszystko na raz ..chociaż mam takie zapasy, że od ładnych paru miesięcy to mi się nie zdarzyło ;)
      Brave jest cudna i wogóle ach i och ::) żadnych zastrzeżeń do niej nie mam :)

      Usuń
  28. Jeśli chodzi o maczka to jak mi się skończy sugarbomb to będę się zastanawiać czy skusić się na springsheen czy na style ;) A Blot Powder na bank odkupię kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć swoich ulubieńców i do nich dążyć ;) Ja mam nadzieję, że rodzinka będzie się rozrastać :D

      Usuń
  29. Maczki masz wspaniałe :)
    Uwielbiam zwłaszcza ich szminy! Mój numer jeden!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co szmineczki mają doskonałe :) Chciałabym każde wykończenie spróbować na własnych ustach :)

      Usuń
  30. Wszystkie szminki bardzo w moim guście. Piękne masz te MACowe skarby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję :) z Twoich ust, to prawdziwy komplement :)

      Usuń
  31. Zgrana Twoja gromadka i muszę powiedzieć, że doskonale rozumiem dlaczego Twoich ukochańcem jest Matte Bronze :)) Wiesz, że ja do tej pory nie kupiłam jeszcze Lightscapade? :D a kiedy udało mi się kupić ArtDeco odpuściłam aby nie dublować produktu, jednak jak napotykam kolejne prezentacje/wspominki to przez chwilę pożądam go na nowo :D
    Masz świetny team MACowych pomadek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Hexx, bardzo, bardzo :) Lightscapade odmienił moje wyobrażenie o wykończeniu makijażu :) Mam nadzieję, że podgrupka pomadek będzie się rozrastać wraz z wizytami w stolicy hehe :))

      Usuń
  32. no śliczne te Twoje skarby! nawet dla mnie to sentymentalna kolekcja, przynajmniej częściowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedys miałam ochotę na ten rozświetlacz ale póżniej mi przeszło, ładne skarby :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger