7/11/2014

Esowa relacja ze spotkania BK - Summer edition 2014

Zapraszam na relację ze spotkania blogerek kosmetycznych,w którym miałam przyjemność uczestniczyć w dniu 05 lipca w warszawskim lokalu Vapiano.



Organizatorkami całego przedsięwzięcia były:


Oprócz dziewczyn wesołą kampanię tworzyli:



Wszyscy byli piękni :) 

(ściągnęłam od Subi - klik)

Główną ideą spotkania była zbiórka funduszy na rzecz Stasia - uzbierane podczas loterii pięniążki z pewnością będą cegiełką do rehabilitacji Małego.

Poza czynieniem dobra ;) czas upłynął nam na słuchaniu opowieści Pań z Vipery, które z pasją opowiadały o ofercie marki a także o nadchodzących nowościach.



W tak zwanym międzczasie cały czas aktywna była wyspa - raj - dla fanów manicure - strasznie żałuję, że moje ogryzki nie nadawały się do pokazania publicznego..
W moje oko wpadła urocza odżywka z kwiatuszkami - o taka ;)


Pazurki były zdecydowanie motywem przewodnim ;) 
Zachęcam do obejrzenia relacji dziewczyn - bo mają się czym pochwalić ;)

Nieco pózniej odwiedziła nas Właścicielka firmy Orientana - Pani Ania, która opowiadała o filozofii marki i o tym, że marzenia się spełniają... 
Wśród prezentowanych kosmetyków szczególnie spodobało mi się różane mydełko..Może nie tyle dla mnie - ale w tym momencie pomyślałam ciepło o bliskich mi fankach takiego zapachu.


Czułam się trochę nieswojo bo nikogo nie znałam ...Rozmowy kuluarowe są zawsze najciekawsze :) 


Wszystkich nas przywitał tajemniczy wieszak z torbami - z jakże wymownym napisem
- Keep calm and read my blog :)

Prezentom i niespodziankom nie było końca...


Upominki ufundowały:

Revlon, Misslyn, MUF 



Atmosfera spotkania była bardzo wesoła i życzliwa, organizacyjnie spięta na ostatni guzik z ogromem ale to OGROMEM niespodzianek ...



Dziękuję za możliwość Się poznawania :) To była ciekawa przygoda ;)

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Szkoda że Ciebie nie było :) może następnym razem - gdzieś, kiedyś ;)

      Usuń
  2. Wysepka i manicure - jak dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwy raj dla miłośników lakierów :)

      Usuń
    2. Czyli dla nas maleńka zdecydowanie! :DD

      Usuń
  3. I teraz chcę to mydełko! ;)
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było do oglądania tylko ;) jakbym miała to już by do Ciebie frunęło ;) baaardzo różanie pachniało ;) od razu mi się pomyślało o Tobie, Hexx i Aswertynie - bo Wy jesteście najbardziej różanymi dziewczynkami na świecie :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę spotkania :-)
    Sama chętnie bym się na takie wybrała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spotkania to świetna okazja by się poznawać i żeby wogóle skojrzyć twarz z nickiem ;) ja na przykład myślałam że te Pania z Vipery to blogerki jakieś bardzo sławne :D A ja bym się chętnie z Tobą spotkała :))

      Usuń
  5. Na pewno było udane spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - nie mogło być inaczej - Organizatorki stanęły na wysokości zadania i dbały o pozytywny klimat :)

      Usuń
  6. Ojej zazdroszczę tego spotkania i tych prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę fałszywie skromna - jest czego ;) cieszę się, że mogłam brać w nim udział :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jest u mnie :D
      Nie wywinęła się! Taki ze mnie fotograf :)

      Usuń
    2. Jak już dojdziesz do siebie i złapiesz oddech to wróć ;)

      Usuń
    3. mrMajllajf nie zna litości jeśli chodzi o pykanie fotek :))

      Usuń
  8. Bardzo miło było Cię poznać :)
    Nie mieliśmy okazji za długo porozmawiać, ale co tam spotkanie! Pójdziemy kiedyś na jakieś mocniejsze trunki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawice uściśnięte - znamy się ;) hehe
      Oj tak tak, na mocniejsze trunki zdecydowanie się piszę ;)

      Usuń
  9. Widać, widać że było zacnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super! marzy mi się jakieś spotkanko, ale ja tak daleko jestem;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Może kiedyś, gdzieś w nieokreślonym czasie i przestrzeni będziesz mogła uczestniczyć w jakimś uroczym spotkaniu blogerskim - czego Ci serdecznie życzę, bo to ciekawe doświadczenie :)

      Usuń
  11. Zazdroszczę fajnie miec okazje spotkać tyle fajnych osób w jednym miejscun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością to fajne doświadczenie :)

      Usuń
  12. Ale super! Zawsze fajne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja druga spotkaniowa przygoda i potwierdzam tą tezę - fajne są ;)

      Usuń
  13. Cieszę się, że mogłyśmy się poznać :* następnym razem trzeba skosztować czegoś mocniejszego w takim doborowym towarzystwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, że miałyśmy okazję się spotkać - zdecydowanie optuję za opcją after party z czymś mocniejszym ;)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Torba to prawdziwy hit! Od razu ją polubiłam i dumnie noszę ze sobą do pracy :)

      Usuń
  15. Zazdroszczę wam tego spotkania BARDZO! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała są takie spotkania, do tej pory miałam okazję być tylko na jednym, ale do dziś je ciepło wspominam:)
    Świetne te torby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moje drugie spotkanie ...na pewno to wyjątkowe doświadczenie :)
      TOrby są ekstra :D

      Usuń
  17. Mam nadzieję, że jeszcze spotkamy się nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję :) myślę że może nawet się odważę i porozmawiamy :D

      Usuń
  18. Miło było ciw gościć na nasztm spotkaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jeszcze dziękuję za miło spędzony czas:)

      Usuń
  19. Widać, że spotkanie było bardzo udane :D
    Roześmiane buzie mówią wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger