6/09/2014

Nowości

Witajcie słonecznie :)

Bardzo lubię podgląć co u Was nowego  - jeśli podzielacie ten rodzaj ciekawości zapraszam do szybkiego oglądu moich nowości..

Alvede Odżywka do włosów z hibiscusem w ulubionej formie - typu psik, psik
Alverde - masło do ciała ...daję drugą szansę - bo obok jagodowo - truskawkowych zapachów nie mogłam przejść obojętnie : )
Balea - Sun Dance - to prezent od Ines :* dziękuję :)


 Pozycje z chciejlisty, które udało mi się zrealizować
Vichy capital soleil krem do twarzy spf 30 - w gratisie dawali mini wodę termalną (miło:)
Dior Addict Fluid stick 575 Wonderland
Szczotka do masażu na sucho - z Roska - Be Beauty ;) 




A w fejsbukowym konkursie u "Biolander na francuskiej" - klik udało mi się wygrać dwa mydełka Savon de Marseille - figowe i arganowe. Zapach jest fantastyczny.

 Wreszcie ostatni zakup kredka do brwi - Sephora bo moja ulubienica Benefitowa już kona..sami zobaczcie.. Powiem tak - nie jestem zadowolona z tego zakupu ...dałam się podejść babce ze sklepu, która mi ją wcisnęła (głupi, durny Es).. Kredka jest twarda, co czyni ją nieprzyjemną w aplikacji..No nic powalczę z nią jeszcze ale szans na długi związek nie wiżu ;)

Znacie coś z moich nowości? Jakie są w "praniu"
A jak Wasz kosmetyczny nałóg - dużo za dużo czy absolutnie zgodnie z planem?

82 komentarze:

  1. Super zwłaszcza ten Dior i Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię oglądać nowości na blogach, miło, że pokazujesz swoje, bardzo fajne i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. od niedawna mam ochote na kosmetyki figowe (moga tylko tak pachniec:P), wiec gdy tylko juz zaczniesz uzywac mydelka, to napisz co i jak:))) no i oczywiscie pokaz swoj odcien fluid sticka z Diora!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapachy figowe a dowiedziałam się o tym, jak Kasia K obarowała mnie dyfuzorem o tym zapachu ..z rituals bossski :)
      Dobra, dobra pokażę :)

      Usuń
    2. Chętnie śledzę teraz cokolwiek o tym zapachu :)

      Usuń
  4. Pomadka ma świetny kolor, choć mi by chyba nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tą hybrydę to koniecznie trzeba wypróbować na sobie te kolory, bo są znacznie inne niż w opakowaniu :)

      Usuń
  5. O, tę szczotkę z Rossmanna mam i ja, razem z drugą wersją tzn. z długą rączką. Chwalę sobie :))
    Mydełka z Biolandera ♥ mruuuuu Liczę, że do czasu moich zakupów coś o nich zdążysz napisać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję w kościach, że figowe pójdzie jak tylko skończę melonowe z IDUN...
      Długa rączka to jest myśl! sięga tam gdzie...wzrok nie sięga haha :))

      Usuń
  6. Same fajne nowości i gratuluję wygranych mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och te mydełka ! ♥ Figowe chętnie bym wypróbowała ! ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Wodę termalną z Vichy mam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to :) Ja z kolei przepadłam z Uriage i raczej nie zmienię swojego faworyta a tą zabiorę do pracy i będę się odświeżać :)

      Usuń
  9. jagodowo-truskawkowego masła do ciała też bym pewnie nie mogła zignorować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie mogłam sobie odpuścić :)) no i jeszcze to kolorowe, symaptyczne opakowanie :)

      Usuń
  10. Mydełka ostatnio coraz częściej za mną chodzą, muszę gdzieś je zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to niewiele o nich wcześniej słyszałam ..gdzieś/kiedyś/coś ale dopiero teraz mam okazję się z nimi zapoznać ;;)

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że z emulsji Vichy będziesz tak samo zadowolona jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że testuję ją od dorbych kilku tygodni i jestem pod ogromnym wrażeniem że ten krem dobrze współpracuje z moją kapryśną cerą :)

      Usuń
  12. Taka szczotka też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szczotkowania ciała? super jest - na poczatku za mocno cisnęłam ;) ale już się nauczyłam stopniować tą ekhm ekhm przyjemność :)

      Usuń
  13. Fajne nowości. :) Marzę o kredce Benefitowej, nie Sephory, Sephorowe produkty jakoś mi nie służą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Benefitkę serdecznie polecam - mimo, iż nie jest zbyt wydajna to naprawdę świetna rzecz :)
      Zdurniałam totalnie - po tym jak wyrzuciłam/oddałam pudło sephorowych kredek do oczu dałam się namówić na tą ..jestem bez sensu ;)

      Usuń
  14. szkoda, że kredka się nie do końca sprawdza :(((

    (kwestię kosmetycznego nałogu przemilczę; nie da się nie popłynąć, jeśli ma się okazję zdobyć kosmetyki i kasę w formie prezentów urodzinowych :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekhm.. urodzinowe szaleństwo jest totalnie rozgrzeszone;)
      no tak - kredka nie była dobrym "impulsem", dobrze, żę nie kosztowała majątku i szkoda, że nie możemy tak sobie po prostu zwracać kosmetyków jak w usa np..

      Usuń
  15. no no, obrodziło, obrodziło. jak tak obradza, rodzi się problem: co dać tej, która już wszystko ma? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj mi nogę, daj mi nogę, daj mi nogęęę - ja bez nogi żyć nie mogięę ;)
      Najlepszy prezent - to jak wiadomo wspólnie spędzony czas, buziaczki - podwójne :**

      Usuń
    2. Agata Smaruje - Ciebie też się to tyczy! ;)

      Usuń
  16. nowości boskie, nie mogę się doczekać aż pokażesz Diora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra Dior będzie pokazany w całej swej okazałości :)

      Usuń
  17. Bardzo fajne zakupy! :) Jest u mnie tak gorąco, że nawet nie pamiętam, czy coś już w czerwcu kupiłam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem - ja się połapałam tylko dlatego, że zerknęłam co było ostatnio w nowościach hehe ;)

      Usuń
  18. Emulsję Vichy mam i polubiłam :) Też chciałam skusić się na błyszczyk Diora, ale jakoś kolory mnie nie zachwyciły. Czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy u Ciebie też nie było wszystkich odceni...hmm
      Nie mam dobrych wspomnień z Vichy ale z tym kremem bardzo fajnie się współpracuje :)

      Usuń
  19. Ciekawe nowości, nie znam żadnego z tych produktów... A posty z nowościami bardzo lubię czytać i oglądać, sama planuję zrobić taki post może dzisiaj albo jutro, bo dziś dostałam moje 2 zamówienia ze sklepów internetowych - kosmetycznych rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę.. :) baaardzo lubię oglądać/podglądać nowości wszelkiej maści :)

      Usuń
  20. Alverde kusi mnie mocno, ale nie mam dostępu do tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam bezpośredniego kontaktu :( pozostaje online

      Usuń
  21. Dior Addict wygląda świetnie! Czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dobrze, obiecuję iście soczystą i kolorową sesję ;)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Po opalaniu zdaje się ;) z takim ślicznym, delikatnym shimerem

      Usuń
  23. Szczoteczka lubi pęknąć z wierzchu ale i tak nadal jest zdatna:) I wymaga wyschnięcia dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk ;) ja się szczotam na sucho ;) nie wiem czy jestem taka harda czy leniwa także tego ;)

      Usuń
  24. Nie znam nic, więc czekam na recenzje:) Zwłaszcza mydełka wyglądają obłędnie, aż szkoda psuć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tylko Diorkowego Fludka Hybrydka, choć nie ten kolor :) Lubię, lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam nic z twoich nowosci. Ciekawia mnie te z DMu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DM zawsze cieszy hehee - chciałabym tam kiedyś stanąć prawdziwą stopę a nie tylko myszką hhyhy:D

      Usuń
  27. Szczotę z Rossmanna mam i ja, tylko coś ostatnio mam lenia do takich rytuałów- pewnie przez upały:P Uwielbiam tą kredkę Benefitu, też mi się już skończyła (mało wydajna jest nie?), kupiłam Catrice ale to nie to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, u mnie wrecz odwrotnie..czochram się jak oszalała hehee :) i balsamamuje się w nadziei, że magicznie od tego schudnę cokolwiek ehehehe
      Faktycznie wydajnością nie grzeszy Benefitka ale wiesz, chyba pierwszy raz miałam produkt do "stylizacji" brwi,którym nie zrobiłam sobie krzywdy ...żałuję, że ledwo dyszy ;) No i ta sephorowska to nie to samo ;)

      Usuń
  28. Te mydła kusząco wyglądają :D
    A Dior piękny! Macałam ten kolor w pracy - c u d o :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Prawda ?:) taki soczysty - letni i wydaje mi się, że odrobinę wizualnie powiększa usta :)

      Usuń
  29. wszystkie te Twoje cudowności chętnie bym i jak przygarnęła:) niezłe łowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W znamienitej większości to przemyślane zakupy, także tak radują oczy :)

      Usuń
  30. Wszystko jest swietne kredka do brwi z Sephory, mydelko, Dior zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kredka z Sephory to akurt niekoniecznie dobry zakup (nieprzemyślany i taki efekt) ;)

      Usuń
  31. masełko z Alverde bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde ...wiem, że źle zrobiłam i ...otworzyłam zanim nie skończyłam otwartego aleee nie mogłam się powstrzymać..bardzo delikatny, naturalny zapach :)

      Usuń
  32. Zazdroszczę Diorka;) już go nawet ostatnio miałam w łapkach i w ostatniej chwili głupia odłożyłam nie wiedzieć czemu ... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wrócić ;) hehe - od kiedy zobaczyłam u Ireny, wiedziałam, że MUSI być mój :)

      Usuń
  33. O kredce do brwi słyszałam, jednak ja stosuję z joko też ze szczoteczką :)
    ps. zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka do brwi z Benefita była super nawet jak dla mnie a powiem Ci, że jestem ogromną niezdarą - nigdy sobie krzywdy nie zrobiłam ...szczoteczka to podstawa ;)

      Usuń
  34. Wybrałaś przepiękny odcień Diorkowego cudaka, nie mogę się już doczekać prezentacji naustnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przymierzałam" kilka ale ten chyba najlepiej się u mnie prezentował ale powiem CI, że nie mieli wszystkich odcieni w Sephorze :( i na dodatek próbowała mi babka wmówić że wogóle nie ma fioletów ...no jak nie ma jak Irenka ma ;) to potem mi powiedziała "że mnie nie widzi w fioletach" oh well ;) cieszę się tym maluchem :)

      Usuń
  35. Ach jestem bardzo ciekawa zapachu mydelek! wode termalna z vichy mam i nawet dzisiaj po pol roku trzymania w szafie uzylam pierwszy raz, ciekawa jestem jak to to sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydeło figowe podbiło moje serducho ;)
      A wiesz...wezmę sobie ją do pracy właśnie, żeby się popsikać na odświeżenie ;) to dobry moment heh :)

      Usuń
  36. Bardzo fajne te Twoje nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie bym wypróbowała tą odżywkę Alverde :) Z filtra Vichy byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja starm sie ograniczać i póki co bardzo małe zakupy poczyniłam na początku miesiąca i nie planuje kolejnych - no chyba ze jakiś filtr na wyjazd + coś do opalania i po opalaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiałam ten filtr w ostatnim letnim zesonie, koniecznie muszę go kupić za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. to masełko Alverde jest świetne ! a ten balsam z drobinkami co Ci wysłałam moim skromnym zdaniem o wiele lepszy niż ten z TBS z linii waniliowej z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawa jestem Diora, z niecierpliwieniem czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę w końcu zainwestować w jakąś wodę termalną, chciałabym wypróbować. No i szczotkę do masażu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger