6/11/2014

O rozpustnej Żanecie,amfetaminie i szmatce mulinowej :)

Lody, lody dla ochłody - dla wszystkich - teraz - zaraz - już ;)
Roztapiam się w te dni totalnie, ale szczęśliwie przede mną kilka dni relaksu :)



Nie mam weny do napisania czegoś konstruktywnego, tym bardziej, że jak podają źródła ;) muszę uważać na słowa..na moim blogu robi się ostro  ;) 
Spójrzcie sami ;) 

Kiedy nikt nie widzi robię domową pastę ;) przy okazji pompując sobie usta ;)  
(witamy szmatkę mulinową dawno się nie widzieliśmy ;)



 Mario nie znalazłeś jeszcze? A masz może namiary na karmelowego Mikołaja, chętnie poznam ;) 


Bardzo przepraszam ale tu nie rozpustna żaneta :) 



Jak funkcjonujecie w ten upał?

37 komentarzy:

  1. rozpustna żaneta haha i inne hasła też wymiatają :D ehh u mnie już dzisiaj burzowo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejejjeej :) jak Ci fajnie..chcę burzy z piorunami - weź dmuchaj na wschód plisss ;)
      Rozpustna Żaneta rządzi ...i łamie ortograficzny język ;)

      Usuń
    2. ja też nie pogardzę burzą, niestety u mnie nie zanosi się nawet na deszcz, chociaż jest tak duszno, że nie idzie oddychać :(

      Usuń
    3. U mnie była.... :/ jutro jadę po pralkę :/

      Usuń
  2. Żaneta to Twoje imię? ;-P
    A ja zazdroszczę Ci pogody :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wiesz...serkretne hehee - to mój nick na redtubie hehuahiahiahai LOOL :D
      Bossse a ja bym oddała wszystkie swoje podboje na deszczowe, mgliste poranki :D

      Usuń
    2. Pseudonim artystyczny? Zobacz ile to się człowiek dowiaduje o drugiej osobie - zupełnie przypadkiem :D ide sprawdzić redtuba :D
      U nas dwa dni były w miarę słoneczne to większość prawie na golasa chodziła :D

      Usuń
  3. U mnie też taka pogoda, masakra nic się człowiekowi nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde! Że też ktoś coś takiego szuka i to u Ciebie na blogu! Muszę spojrzeć w moje statystyki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha calkowita rozpusta :D kocham statystyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz wyszukiwania u siebie :D
    Nienawidzę upałów :( W Londynie też gorąco, jedyne o czym marzę to wyłożenie się na trawie, a tu trzeba się męczyć w pracy eh :(

    OdpowiedzUsuń
  7. rozpustna Żaneta mnie rozwaliła :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha :D Może warto zapoznać Mario z Żanetą? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju, już się przestraszyłam że o mnie chodzi :o
    xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasta amfetaminy - haha :D Daj przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Upały męczą okropnie, ale co zrobić ;)
    Rozpustna Żaneta rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie od paru miesięcy regularnie pojawia się hasło "jak zrobić granat dymny" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wiatrak, zapas puszeczek coli i lenistwo - tak funkcjonuję :D rozpustną żanetę oddaj mario ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. rozpustna żaneta to gdzie indziej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe
    ja nigdy tego nie sprawdzam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze się zastanawiam skąd ludzie wymyślają takie hasła i jakim sposobem łączą się z danym blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieźle - rozpusta Żaneta, amfetamina ojoj uważaj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo dobre to jest ;D muszę sprawdzic co sie u mnie wyświetli ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze ja co rusz zaglądam u siebie w wyświetlenia, a tam nigdy nic ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
  20. haha niezłe :D u mnie nie ma takich kwiatków ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Blogowe wyszukiwania są często co najmniej dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozpustna Żaneta pompuje usta ;) aż śmieszne po jakich wpisach ludzie trafiają na nasze blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hha uwielbiam takie kwiatki z wyszukiwań :D

    OdpowiedzUsuń
  24. rozpustnice na fali ! :D
    u mnie takich ciekawostek nie wynajduję :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger