6/28/2014

Dziewczyny z końca świata




....Koniec świata jest umówmy się = względny..
W każdym razie chciałabym napisać o Tych, które nadają z różnych stron świata...
i są moimi ulubienicami w każdej z kategorii :)
Swego czasu pamiętam jak krzywym okiem patrzyłam na Hexx i Irenkę jak pisały mi, że zagraniczne blogi są INNE..
Dziewczyny SĄ ;)
Teraz to czuję i wiem - i właśnie do dziewczyn, które są z daleka od naszego polskiego piekiełka ostatnio lubię zaglądać najbardziej...

Wszystkie dziewczyny łączy to, że:
a) bardzo ich lubię jako osoby
b) są rzetelne i prawdomówne
c) z wszystkimi chciałabym się spotkać na żywo a z jedną mi się to już udało :))
d) lubię je naprawdę bardzo :))
Kolejność przypadkowa;) 
Moje ulubienice :)
Hexx - najbardziej uwielbiam za to, że nie jest Robaczkiem :* Na serio, serio - nie wiem czy jest ktoś kto nie zna 1001 pasji  - i na pewno wie, że to miejsce jest wyjątkowe - w najlepszym tego słowa znaczeniu.
Szkockiej whisky najchętniej napiłabym się w towarzystwie Irenki i myślę, że przegadałybyśmy niejedną noc ;) łączy nas bardzo wiele i uwielbiam Ją dręczć na fb : D
Nikogo nie zdziwi obecność mojej czarodziejski czyli Katarzyny Jones alias K. - Holandia to tylko miejsce stacjonowania - Kasia to prawdziwy obieżyświat.. Czekam na Jej relacje z misji - Indonezja ;)
Lil Oddiette  - irlandzkie przygody z kosmetykami i zwierzakami w tle.
W Irlandii mieszka też przesympatyczna Planetka, którą polubiłam od pierwszego kliknięcia ;) Pisz częściej!! ;)
Hunger for beauty - Hunger zawsze jest sobą i  zawsze napisze prawdę a zdjęcia Brusi totalnie rozmiękczają moje anty-kocie serce ;)
Simply a woman  to moja ulubienica i codziennie towarzyszę w Jej przygodach ;) Jako jedna z niewielu młodych mam - elegancko oddziela tą sferę, przez co kocham Ją jeszcze bardziej :*
Luthienn  - zawsze szczerze i prawdziwie, od serca ;). Poza tym bardzo chętni wypatruję nowinek londyńskich ;)
Lubię też prywatę Tajki  i zawsze jestem pod wrażeniem okazji, które łapie Addicted to Makeup
By Izis - nadaje z kraju fiordów i to właśnie migawki z Norwegii cieszą mnie najbardziej 
Wiedeńską kawę chętnie wypiłabym z Justynką  ;)
Cat choć stacjonuje obecnie w Polsce - na stałe mieszka w Stanach i jest ulubioną przedstawicielką tamtej strony globu ;)
A z dalekiej Nowej Zelandii Martę podglądam z ciekawością na instagramie ;)


Znacie?Lubicie?
A jakie są Wasze ulubienice w tej kategorii?

49 komentarzy:

  1. Zaraz idę oglądać wszystkie blogi, bo znam chyba tylko 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony bardzo polecam - przestrzeń wolna od sprejów na komary, pasty do butów i innych szmacianych współprac :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Blogger coś szwankuje i wysyła dużo buziaków :D

      Usuń
    2. :* ja dosyłam kolejnego
      i przytulasy ()

      Usuń
    3. Buziaczki, cukiereczki,ciasteczka :*

      Usuń
  3. Za to właśnie kocham interenet. Za to że pozwala poznać ciekawych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości :)

      Usuń
  4. Buziaki dla Ciebie ogromne :-* :-* missing you a lot ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bu,bu buu - ach Szczęściaro - już pewnie w trasie ;)

      Usuń
    2. Jeszcze nie, ale juz niedlugo :-). Najlepsze jest to, ze spakowalam szminki, a zapomnialam o bieliznie ;-p

      Usuń
  5. A ja myślałam, że podzielisz się nie polskojęzycznymi blogami, a tu niespodzianka.
    Moc ospowych buziaków ;-) :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee - nie będę się spinać, że tak wszystko czaję po ingliszu hehee :)
      Wy dla mnie jesteście odpowiednio zagraniczne :)))
      Pokaż swój fioletowy mejkap - to będzie hit :**

      Usuń
  6. ojej, ale mi się miło zrobiło Esku. dziękuję :*
    mam nadzieję, że wiesz, że odwzajemniam sympatię :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Moja kochana Simplunia - mam nadzieję, że kiedyś - jakoś - gdzieś uda nam się spotkać twarzą w twarz ;)

      Usuń
    2. ja też!
      swoją drogą, jeśli kiedykolwiek będziesz miała ochotę na wyprawę do Blackpool, zapewniam zakwaterowanie z wyżywieniem, dostęp do kosmetyczki, no i towarzystwo moje i mojej małej kobietki, która na razie nie przepada niestety za wizytami w drogeriach :P

      Usuń
    3. :* Uważaj bo naprawdę przylecę przeszperać CI kosmetyczkę i zrobić chomiczka Córci Twej ;)
      ps. chomiczek to efekt dźwiękowy ;)

      Usuń
    4. ja nie żartowałam, naprawdę zapraszam :*

      Usuń
  7. Widzę, że muszę sporo nadrobić bo znam tylko Hexxx i Izis ale za to oba blogi czytam regularnie i bardzo sobie je cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie - widzę, że mamy podobny gust czytelniczy - zapraszam do zapoznania się z resztą dziewczyn :)

      Usuń
  8. Nie znam trzech blogów z Twojej listy a reszta mniej lub bardziej znana od dawna:)

    Też lubię męczyć Irenkę na fb:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehee - dobrze wiedzieć - teraz odpowiedzialność za dręczenie Irenki mam nieco rozłożoną hehee ;)

      Usuń
  9. Jak ja lubię takie wpisy!
    Znam większość tych blogów, ale niektórych nie i zaraz będę odkrywać. Zwłaszcza do Planetki zajrzę, tęsknię za Irlandią. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogi, blogami - ja dziewczyny po prostu uwielbiam :)
      Również lubię wpisy "polecające" - zawsze można odkryć perełki :)

      Usuń
  10. Esssssssssss, jak mi niesamowicie miło się zrobiło! :* Bardzo Ci dziękuję :)
    Cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać, to dla mnie bardzo ważne! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje bardzo za wzmiankę o mnie :) Cieszę się że mnie podglądasz czy to na blogach czy na instagramie ( chociaz na tym jest mnie zdecydowanie więcej!)
    Pozdrowienia ze słonecznego Wellington!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogromną ciekawością śledzę Twoje życie w krainie Kiwi :)

      Usuń
  12. Dziekuje Kochana za te kilka cieplych slow. Bardzo mi milo. Katarzyna Jones wraca juz niedlugo w nowej odslonie. Roznica czasowa daje mi jednak troche w kosc. Buziale :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziale ogromne i stęsknione :* - czasem nawet Katarzyna Jones alias Katarzyna Croft pada na twarz ;)

      Usuń
  13. och nie! jak to się stało że znam tylko 4 blogi? musze to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam wszystkie dziewczyny i chętnie do nich zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromnie się cieszę, że do mnie zaglądasz. Ja jestem Twoją czytelniczką jeszcze długo przed założeniem swojego bloga i podobnie.. polubiłam od pierwszej wizyty :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. większość z tych Dziewczyn znam, a niektóre zaraz poznam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam wszystkich dziewczyn ale zaraz zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ mi miło, Kochana :) Mam nadzieję, że tą wiedenską kawkę kiedyś sobie wypijemy :)
    Znam i bardzo lubię wiele z tych blogów, które wymieniłaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje Ci bardzo-bardzo:)) Szczegolnie, uradowal mnie komentarz o Brusi:D #serceroscie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem co prawda kociarą, ale Brusia to jedyny kot który faktycznie mnie rozczula. Jest w niej coś wyjątkowego :) A ja nie należę do osób, które stają się ckliwe nad cudzymi pupilami i dziećmi. Dlatego tym większy to dla mnie fenomen :P

      Usuń
  20. Znałam tylko Hexx i Hunger, idę ogarniać resztę dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem tak, fantastyczny pomysł na wpis i widzę, że podzielamy kilka sympatii :))) Dziękuję :*
    Szalenie podoba mi się to, co napisałaś o Simply. To jedna z niewielu osób w blogosferze która faktycznie umiejętnie rozdziela obie sfery.

    OdpowiedzUsuń
  22. za wiele z tych blogów nie znam, więc już się przekierowuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam tylko część z dziewczyn ale postaram się nadrobić wszystkie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziewczyny na pewno się ucieszyły, gdy mogły to przeczytać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja uwielbiam Simply, do dziewczyn zaglądam od czasu do czasu, ale Simply to lektura obowiązkowa :) niesamowicie sympatyczna i ciepła osoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :**********************************************************************************************

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger