6/22/2014

Diorowa hybryda - Wonderland 575

Christian Dior, Addict, Fluid Sticka  - zapragnęłam  po obejrzeniu u Irenki - klik
Po krótkiej acz intensywnej prezentacji - zdecydowałam się na numer 575 Wonderland 


Pomadka w płynie nadająca intensywny kolor i trwały połysk. W środku skrywa typowy dla błyszczyków piankowy aplikator, ułatwiający perfekcyjne rozprowadzenie koloru. Z kolei płynna, lekka formuła bez dodatku olejów i wosków gwarantuje ekstremalną pigmentację z jedwabistym i błyszczącym wykończeniem, sprawiając, że usta stają się kusząco miękkie oraz idealnie nawilżone.
Dostępna w 16 odcieniach. klik (źródło).

 Przyznam szczerze, że mam mieszane uczucia.
Już na samym początku lekko się zawiodłam plastikowym opakowaniem. Powiedzmy sobie szczerze - nie mam żadnego doświadczenia z selektywnymi kosmetykami ale zawsze kojarzyły mi się z fantastycznym wykonaniem (jak np YSLRouge Volupte - klik).
W tym przypadku opakowanie owszem cieszy oko ale spodziewałam się solidniejszego wykonania (np. szklanego, cięższego..wiecie o co mi chodzi?)  Niemniej design jest uroczy - zwłaszcza charakterystyczny (ponoć) dla CD guziczek.
Sam aplikator jest bardzo przyjemny, banalnie łatwo "wyskakuje" z buteleczki. W kontakcie z ustami gładko sunie, można nim wklepywać, smarować do woli ;) U mnie najlepiej sprawdziła się metoda wklepywania. Zapach jest bardzo delikatny, smaku brak.
Delikatnie niestety klejący jak to błyszczyk..

Przyznam, że kolor jest niesamowicie intrygujący - coś na granicy różu, czerwieni..bardzo soczysta barwa. Intensywność można ( i trzeba) stopniować.


Jest bardzo nieoczywisty..
Zdjęcie z lampą od razu po nałożeniu..

W świetle dziennym - po kilku godzinach 
Przymknijcie proszę oko na zezika ;) tutaj najlepiej widać ten stopień barwy, który najbardziej mi odpowada (po perswazjach Przyjciółki, żeby wogóle nie zmywać - bo źle się czuję w takich intensywnych kolorach jednak ;) 
Christian Dior, Addict, Fluid Stick to ciekawy gadżet (hybrydowe połączenie pomadki i błyszczyka jest intrygujące) ale nie pozbawiony wad..
Przede wszystkim ja miałam trudności z migracją Fluid Sticka poza kontur ust...metoda wklepywania okazała się tutaj być najefektywniejsza. Średnia trwałość - ale pozostawiał ładny tint ( Ircia :*) -
jeśli tak jak ja nie wiecie za bardzo co to tint - to farbka, która zostaje w miarę ścierania kosmetyku.
Pozostawia uczucie lepkości jak typowy błyszczuk - ja nie lubię tego efektu niestety :( 

Zapach co prawda delikatny ale chemiczny niestety :(

Na plus na pewno jest kolor - który jest nieoczywisty i można go stopniować w zależności od posiadanej samooceny ;) Nie wysusza ust a nawet lekko je nawilża.

Cena to ok. 145 PLN
Suma sumarum - cieszę się, że mam go w kosmetyczce. Jest taki inny ;) W mojej ocenie bliżej mu jednak do błyszczyka niż szminki..  żałuję tylko że w Sephorze nie było dostępnych wszystkich kolorów oraz to, że dałam sobie wmówić, że kompletnie nie pasują mi fiolety hehe - bo te Irkowe też są śliczne.


Podoba Wam się taka propozycja? Znacie inne przykłady takich hybryd?

33 komentarze:

  1. Wygladasz bosko!!!! Kocham Twoje usta, ale ta hybrydka jeszcze bardziej je uwydatnila. Sa ponetne i takie jakby gotowe do pocalunku!!
    Odcien pieknie uwydatnil kolor Twojej teczowki, ale tez mysle, ze pani konsultantka zasluguje na ogromne lanie za to, ze Cie odwiodla od kupna fioletu. Fiolet by jeszcze piekniej na Tobie wygladal!!! Daj tylko namiary na ta pania to tam do niej pojade :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhehe oj gotowe, gotowe ;) hehehe
      No widzisz jaka franca ...i jeszcze popatrzyła na mnie jak marsjanina że wogóle śmiem powiedzieć że nie mają wszystkich odcieni - ponoć jest 16 tak? a w Sephorze w Olimpie było może 8 ;)

      Usuń
    2. Esku, ja mam ten odcien fioletu 995 Intrigue i niestety to taka bardziej sliwka, ktore nie zawsze dobrze wyglada i rozlazi sie troche poza usta :( Nie pamietam juz - wybacz- czy pasowala Ci macowa Plumful, ale jesli tak jak ja-masz do niej ale- to przed zakupem Intrique koniecznie wyprobuj kolor na ustach i przyjrzyj sie sobie w roznym swietle.

      Usuń
  2. piękne usteczka i efekt też piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dołączę do zachwytów nad Twoimi ustami! Pełne, piekne, kuszące! ;* Bardzo, bardzo podobasz mi się w tym kolorku :) dobry wybór!:) myślę, że taki mocny fiolet przy Twoich oprawkach byłby dość ekstrawagancki, a tutaj jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz usteczka Kochana, takie całuśne :D
    Zgadzam się z Irenką - ten kolor uwydatnił Twe usta w cudowny sposób, bardzo Ci pasuje ten kolorek. Mnie się też podoba, ale na Tobie, sama bym się pewnie w nim źle czuła, ja to raczej wybieram odcienie w różach, bodajże z tej serii jedyny odcień, jaki mi się dla mnie podobał to 'Kiss me' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się jeszcze nie skusiłam na nie ;) na tą chwilę nie jest to moje must have ;P u Ciebie ten kolor pięknie wygląda ! tak jak pisała Irena wyżej nic tylko zatopić się w takich ustach i namiętnie całować :) ups… poniosło mnie ;P ale taka prawda :******

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie kolor podoba się bardzo.
    Zwłaszcza ten troszkę mniej intensywny, po kilku godzinach.
    bardzo twarzowy :)
    No i zachwycam się stanem Twojej cery i ładnym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz żałuję, że się tym Diorkiem nie wymaziałam w Warszawie ;)
    Wyglądasz w nim oszałamiająco! Zwłaszcza w tej delikatniejszej, wklepanej wersji.
    Uwielbiam Twoje usta i jakbym takie piękne miała, to non stop chodziłabym w super kolorowych pomadkach :D Noś tego Diora nieustannie, wyglądasz w nim mega dziewczęco i ponętnie! ♥
    I w sumie nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło - sephorzanka była gupia i odradziła Ci fiolet, to masz pięknego Diorka, a fiolet wpadł z MACa rebeliancki i tym sposobem masz wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podobasz w takim wydaniu, kolor bardzo do Ciebie pasuje.
    Ale masz rację, opakowanie nawet nie umywa się do tego, jakie oferuje nam YSL. Kawałek plastiku za 145 zl? Trochę słabo ;) Szczególnie, że jak dla mnie mało elegancko wygląda :D Ale jak wiadomo, opakowanie nie jest najważniejsze!
    Z pewnością nie zapłaciłabym tyle za błyszczyk (prędzej za szminkę), szczególnie, że tak jak piszesz, lepi się (a tego nie lubię i to bardzo). Jednak kolorek cudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest niezwykły i niepowtarzalny.:) Ciężko taki gdziekolwiek spotkać. :D
    Tak sobie próbuję wyobrazić Ciebie we fiolecie i stwierdzam, że wyglądałoby to pięknie. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten kolor i ogromnie Ci pasuje :)
    Z tym opakowaniem faktycznie trochę kicha, ponad 100 zł za plastik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolety Ci pasują,co widać po okularach:)
    Zgadzam się z dziewczynami: bardzo Ci ładnie w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest piękny ale wole efekt od razu po nałożeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor świetny i pięknie się na Tobie prezentuje. szkoda bardzo, że ma kilka wad, bo jednak za taką kasę to chyba żal dupę ściska, nie?

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor wygląda świetnie, pięknie sorbetowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam na niego ochotę, ale po zmacaniu w Douglasie poczułam rozczarowanie. Raz że mało odcieni różowych, dwa że to zwykły błyszczyk :P A ja liczyłam na trwałą pomadkę z błyszczącym efektem ;)
    Ale kolor świetnie Ci pasuje, więc noś ku uciesze innych :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie ci w tym kolorku, pasuje idealnie :) Sama mam ochotę na dwa odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest bardzo ładny, pasuje Ci :) Mnie na razie na nią nie stać, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny kolor, uwielbiam takie żywe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny tylko ta cena mnie przeraża i nie wiem czy bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi sie bardzo podoba ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się zaraz po nałożeniu ale póżniej już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w tym odcieniu :) Ja póki co pozostanę wierna tańszemu odpowiednikowi, czyli stainom L'oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz w tym kolorku. Cena jest powalająca. Masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne usta :-) Mam na liście zakupów ten błyszczyk, ale co do odcienia jeszcze nie jestem pewna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie! Tez mi sie marzą te fluidki ;) tylko kolorów zbyt dużo mi sie podoba. Twój jest przepiękny i moze nawet spapuguję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te hybrydy z DIORa. Mam tylko dwie, ale marzy mi się jeszcze jakiś jesienny kolor. Dla mnie ich jedyna wadą jest to, że za szybko ubywają z opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Ci w takim kolorze! boskie usta i JAK podkreślone oczy ♥

    Co do reszty, to wiesz że mnie opakowania Diora nie zachwycają. No po prostu bazarowa tandeta :P Mogliby się bardziej postarać. Ostatecznie nie kupiłam tej hybrydy, zostałam przy posiadanych już cudach a dla mnie lakiery do ust Shiseido stały się jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak jak już powyżej ktoś napisał - ślicznie Tobie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger