5/19/2014

Wyniki rozdania

Witajcie - przychodzę z wynikami rozdania z Balea .
Zestaw główny:

 wędruje do:

 Z uwagi na fakt, iż frekwencja była spora zgodnie z obietnicami zestaw niespodziankowy Balea leci do:

I jeszcze chciałabym wyróżnić i obdarować małą niespodzianką

LUTHIEN za Twoją obecność tutaj, na fejsie i na Instagramie :) Doceniam i dziękuję ;)

Serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie adresów wysyłkowych na adres:

esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com


Ps1. Start opuszczania pseudoobserwatorów --- go - typujecie, że ile odpadnie?
Ps.2.. Zajumali mi telefon w autobusie - przecieli torebkę :( już poblokowałam wszystko ale nerw, nerwww

45 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcy ;)
    PS. Przecięli Ci torebkę?! Co za chamstwo! ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo w autobusie - był tłok straszeczny - a ja mialam jeszcze płaszcz w ręku i chustkę a w drugiej aktówkę - damn, damn nic nie czułam :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :** I na dodatek tak mi strasznie przykro że nie mogłam Cię wcześniej poinformwać :(:*

      Usuń
  3. Serio pocięli ci torebkę ?
    Co za ludzie... Szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla dziewczyn
    a dla ciebie wielki uścisk na pocieszenie za to, że cie okradli :* ludzie nie szanują własności innych, ja rozumiem, że niektórym się nie przelewa i z praca cięzko (swoją drogą nie każdemu chce sie pracowac to wymyśla inne głupie pomysły zarobku) ale okradanie innych jest po prostu nie w porządku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilo :( od razu raźniej ;)
      Okradanie nie jest w porząku z całą pewnością :(

      Usuń
  5. Gratulacje:)
    Chamstwo z tą torebką, ja zawsze nosze tak z przody ale przed złodziejami sie nie uchroni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem strasznie zła na siebie że się dałam :(

      Usuń
  6. Takim to łapy odciać ;/ ehh..

    Gratuluję dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! I bardzo, bardzo współczuję kradzieży. O dokumentach nic nie piszesz, więc chyba miałaś trochę szczęścia w nieszczęściu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na szczęście portfel i dokumenty się ostały ...też się pocieszam ale zachodzę w głowę jakie miałam zdjęcia w telefonie LOL :D

      Usuń
  8. Co za świnie! Nie dość, że Cię okradli to jeszcze zniszczyli dobro! :/
    A zwycięzcom gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... nie wygrałam, chyba przestanę obserwować XD

    Bardzo mi przykro, że straciłaś telefon :( Jakbyś potrzebowała czegoś nowego, daj znać, Adam coś załatwi :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ;) no co za chamstwo ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale bym takich zabieraczy sprała na kwaśne jabłko :<<
    wrrrrrr.. aż mi się w środku coś przekręciło..

    oj kilka osób pleciiiii ;) z wiatrem :D

    ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki :) Ja pierd.... co za ludziska

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje!

    o ja..ale chamstwo:( przykro mi:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, wspolczuje za ta torebke :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ale niespodzianka!!! Dziękuję Ci za wyróżnienie Es, jest mi ogromnie miłe :***
    A co do telefonu - współczuję, miałam kiedyś to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje....

    wspolczuje kradziezy

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeeaa ! W końcu mi się udało ! Dziękuję bardzo ! :) Dane już powędrowały na e-mail . :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Esku, wspolczuje Ci serdecznie, wiem co czujesz, mnie ukradli rower i telefon. Przytulam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  19. dżizus, to jakaś zaawansowana akcja rabunkowa. współczuję, Esku :((( a dziewczętom gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  20. O Matko! To Ci współczuję! Ja bez telefonu jak bez ręki, pal licho sam aparat telefoniczny, ale to co w środku - kontakty, zdjęcia, filmy... chyba bym udusiła takiego gnojka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje zwycięzcom :) A Tobie współczuję. Mam nadzieję, ze karma dopadnie tych, którzy to zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  22. tych co odpadną na czarna listę

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla zwyciężczyń :))
    Współczuje kradzieży, dużo spokoju życzę, szkoda nerwów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję :)
    A z tą torebką to kicha - ja nie wiem zamiast iść do pracy to kradną :/ Zawsze choć możesz odzyskać swój numer - ale no współczuję :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczynom gratuluję wygranych, a Tobie współczuję straty telefonu:( Na prawdę powinno się takich łapać i ręce ucinać...

    OdpowiedzUsuń
  26. Brawo, Dziewczyny!

    I bardzo mi przykro z powodu straty telefonu ...

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulację zwyciężczynią, a Tobie współczuję straty:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście gratuluję zwyciężczyniom!!!
    Współczuję przecięcia torebki i straty telefonu. Mi przecięto torebkę w Chinach (kilka lat temu), a jeszcze kilka lat wcześniej skradziono mi w okropny sposób telefon. Znam ten ból, więc ściskam i tulę mocno, bo to nic przyjemnego. Nie dziwię się, że dawniej złodziejom ucinano dłoń.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger