5/10/2014

Nowości niekosmetyczne

Nie wiem jak Wy ale ja po lawinie nowości kosmetycznych rodem z promocji w R mam chwilowy przesyt patrzenia na kosmetyki..
Dlatego też swoje nowości pokaże za jakiś czas heheh ;) czyli na przykład jutro :D
W ostatnim czasie spełniłam w pewnym ułamku swoje chciejstwo
Organizer Filofax Finsbury - tylko że zamiast wymarzonego A5 mam malutki pocket - niemniej też raduje moje serce ;)
Herbatki Pukka 
Od kiedy Kasia obdarowała mnie tymi herbatami to totalnie się w nich zakochałam...Obecnie zapijam się
Relax, Refresh, Morning time,Night time..
Z uwagi na fakt, że wkrótce dołączą do nich jeszcze inne herbacine wynalazki planuję niebawem cały herbaciany post ;)


Książki które zasiliły moją biblioteczkę:

Elizabeth Gilbert - Botanika duszy - sam tytuł kojąco wpłyną na moją (duszę;)
Cheryl Strayed - Małe cuda oraz Dzika droga...o poszukiwaniu utraconego ja ..jak najbardziej dla mnie
Mitch Albom - Zaklinacz czasu
Beata Sadowska -I jak tu nie biegać? może ona wypędzi ze mnie lenia ;)
Magdalena Grzebałkowska Beksińscy - portret podwójny - fascynujące postaci..ojciec i syn..skażeni depresją, samotnością i fascynacją śmierci.


A jak u Was niekosmetyczne nowości - na co kładziecie akcent - ksiązki, ubrania? a może wyposażenie domu...dajcie znać a chętnie popatrzę :)



84 komentarze:

  1. U mnie chyba chwilowo brak nowości niekosmetycznych bo po kosmetycznych zabrakło $:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) szaleństwo kosmetyczne pochłania ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się nie podoba, że zaopatrzyłaś się w te wszystkie książki! Bo już sobie zaplanowałam sprytnie w głębi ducha po wczorajszym prześledzeniu Twojego profilu na lubimyczytać.pl, że sprezentuję Ci jedną z tych pozycji ;>
    Jest szansa, że odłożysz mi jedną saszetkę Morning Time? Bardzo mnie ciekawi ten smak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Łobuziaku - wiesz że odłożę Ci wszystkie na spóbunek :))

      Usuń
  3. Ostatnim moim zakupem była torebka, którą na pewno zobaczysz niebawem na blogu. To była miłość od pierwszego wejrzenia :-D Gdzie mogę dostać te herbatki?
    W takim razie czekamy do jutra na nowości kosmetyczne :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te herbatki widuję w sklepie ze zdrową żywnością :-)

      Usuń
    2. Koniecznie muszę zajrzeć :-)

      Usuń
    3. Planetko - pokaż koniecznie torebkę, która się do Ciebie uśmiechnęła :)
      U Was pewnie zatrzęsienie tych herbatek ;)

      Usuń
  4. Ja zawsze przepadam w działach kuchennych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooj ja też lubię pooglądać kuchenne gadżety :) w sumie kupiłam też blender :D

      Usuń
  5. Czytałam Dziką drogę i to niestety bardzo słaba książka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz na ubrania a niebawem na książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak poszalałam kosmetycznie, że na nic innego już mi nie zostało:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) może następnym razem;)
      Jenny co te promo z nami wyczyniają ;)

      Usuń
  8. Organizer jest świetny, to teraz czekam za recenzją książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest prześliczny :)
      Nie umiem recenzować książek - zawsze sypnę jakieś spojlery :D

      Usuń
  9. Niekosmetycznie to ostatnio stałam się bogatsza w cztery sukienki, z czego tylko jedna przyzwoicie zakrywa kolana i kostki :D Ale na blogu chyba ich nie będę publikować, nieśmiałość przeważa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubraniowo też się trochę obkupiłam - ale podobnie jak Ty nie mam odwagi do prezentacji ;)

      Usuń
  10. Ten organizer Filofax mnie fascynuje bo wszystko go mają lub chcą mieć a ja nadal nie wiem co w nim jest takiego wspaniałego i w czym jest lepszy od mojego Kalendarza Kota Simona. Pokaźesz go w środku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co FIlofaxy w sobie mają że są wyjątkowe ;)
      Może jakość, może kolorstyka...może morze wzornictwa ;)
      Kot Simon też jest superowy ale wiesz postaw się dziesięć lat później...chociaż w sumie tak sobie myślę, że nie miałabym nic na przeciewko mieć kota Simona - chociaż nie wiem kto to :D

      Usuń
  11. Muszę zakupić te herbatki, bo ich wybór tutaj jest ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno macie tam herbaciany raj 5 o'clock ;)

      Usuń
  12. Książki mają bardzo ciekawe tytuły, chętnie przygarnęłabym wszystkie wybrane przez ciebie pozycje,ale poczekam na Twoją opinię w kilku słowach :)
    U mnie z nowości " wyposażenie ogródka " - kamienie rozumiesz, kupujemy, płotki, korę, żwirek, krzaczki, kwiatki, drzewka... Upiększamy się na lato :) Latarenkę widziałaś - moja słodka zdobycz :)
    Udanego weekendu Kochany Esiaczku :) Kuruj się! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach wyposażenie ogódka - to dopiero zabawa ;) bylam dziś na targu i szaleństwo kwiecia ;) co prawda zupełnie się na tym nie znam - ale cieszy oko - Wasz ogródek zawsze jest piękny :) Latarenka przepiękna
      Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  13. Narobiłaś mi ochoty na herbaty :)
    Widzę, że będziesz mieć co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak czeka mnie wiele przyjemnych chwil z książką i dobrą herbatką ;) luuuuubię to ;)

      Usuń
  14. Cieszę się, że spełniłaś jedno ze swoich marzeń. Mini też prezentuje się zacnie. Ja się ostatnio przeprosiłam z Pukką, znalazłam też fajne herbatki z firmy Clipper. Ale ta night time mnie zainteresowała. Książkowo też obrodziło, że hoho. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujus - od razu mi raźniej ;)
      Ano obrodziło - nagle poczułam czytelniczy zew;)

      Usuń
  15. ja się staram oszczędzać, więc u mnie też brak nowości niekosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt że się trzymasz wyzanczonych celów, szczerze podziwam ;)

      Usuń
  16. Mam ochotę na zakup Beksińskich, zobaczymy co z tego wyjdzie :) I może szybciej Ty podzielisz się opinią? :)
    Wybór herbat Pukka oszałamia mnie w UK :crazy: i nie dziwię się, że uległaś. Czekam na herbaciany post.

    U mnie akcentów jest aż za dużo i ciągle generują się nowe :))) więc trudno jest wybrać ten jeden najważniejszy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się - już po wstępnych oględzinach jestem na tak - lubię biografię postaci, które wnisoły/wnoszą coś w moje życie a ta prezentuje się rzetelnie;)
      Zbieram się do tego herbacianego postu..chciałabym żeby był ciekawy..tak na pewno macie ogromny wybór i to normalnie dostępnych..ja wybieram w ciemno ;)
      Hehhee najważniejsze że myśli płyną w róznych kierunkach - wtedy daleko im do schematów ;)

      Usuń
    2. Zrób koniecznie posta i będę wiedzieć jakich smaków nie znasz :))) Będę mogła Cię zaskoczyć :)))

      Usuń
  17. Hmm u mnie z niekosmetycznych nowości ostatnio fokus na ubrania chyba najbardziej, a to ze względu na dwa wesela w maju i jeszcze po obydwu weselach zobowiązałam się już zostać na poprawiny co oznacza aż 4 o zgrozo stylizacje (modne słowo) :D
    Co do książek, tytuł Botanika Duszy rzeczywiście ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak okazje generują potrzeby jeszcze bardziej :)
      Botanika Duszy bardzo chwytliwy tytuł :)

      Usuń
  18. Muszę dorwać Beksińscy - portret podwójny :) Na strychu nadal mam obrazy Beksińskiego- podróbki, które namalowałam heh :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz słyszę o tych herbatach.. czekam na post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się do niego naprawdę przyłożyć :)

      Usuń
  20. Organizer cudny, a herbatek nie znam. :) Niech Ci dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - podwójnie :) Herbatki są wyśmienite

      Usuń
  21. No to będziesz teraz miała co czytać :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie :) nuda mi nie grozi w żadnym razie hehe;)

      Usuń
  22. Czuję ostatnio niedosyt zakupów książkowych... Widzę, że zasiliłaś zbiory o ciekawe pozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz coś szczególnego na myśli ? jakieś książkowe chciejstwa :0

      Usuń
  23. Ja w księgarni ZNAK gdzieś koło połowy kwietnia popełniłam totalne bankructwo ale opłacało się bardzo :) Świetne nowości - lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem jakie tytuły wybrałaś ;)
      niezwykle korzystne są tam te różne pakiety :D

      Usuń
  24. U mnie z nowości niekosmetycznych będzie chyba tylko...karma dla jeża :D Niestety, znów zaszalałam i wydałam kasę na mazidełka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehee - jeże jedzą przecież jabłka :D
      Kosmetyholiczka pełną parą :) i na dodatek swoich bliskich namawiasz do złego..czytałam na fejsie hehe :)

      Usuń
  25. Ale czytania...U mnie remont, biegam głównie po marketach budowlanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeny..to współczuję..niedawno przerabiałam remont łazienki .masakra ;)

      Usuń
  26. Musze wrocic do czytania, ale cholerka nigdy czasu nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz muszę ;) będzie czas - będzie czytanie ;)

      Usuń
  27. ja powoli wyposażam dom, przy okazji jak coś tam wleci to i ubranie się kupi i kosmetyk jakiś ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyposażenie domu to poważna sprawa;) ale na pewno daje mnóstwo frajdy

      Usuń
  28. ja niekosmetycznie to ostatnio tylko piwo kupuje xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Organizer jest super. Kolor totalnie mój. Patrząc na samo zdjęcie moje oczy się radują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Widzę, że podzielasz mój zachwyt :)) mam tak samo

      Usuń
  30. ja się przyznam, że byłam dziś na strychu i sama sobie dziwię się, że znalazłam tam tyle fajnych ciuszków ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio mam chopla na punkcie płyt ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nicee ..dawno już nie kupowałam płyt...aż mi się tęskno zrobiło...wogóle ostatnio przyznam Ci się szczerze mało słucham...Zawsze przyklejona do mnie jest Bella - moja sunia..a ona nie lubi ulubionych dźwięków ;) drażnią ją ...a może po prostu nie mam klimatu..tak czy siak muzę słucham ostatnio tylko w kuchni :(
      A co ciekawego zasiliło Twoje zbiory?

      Usuń
  32. Mam ochotę na "Zaklinacza Czasu", ale na razie BAN na książki&kosmetyki. Dzisiaj kupiłam płytę Lany Del Rey (za 15 zł szkoda nie wziąć... :D), wczoraj książkę, a ostatnie 2 tygodnie malutkiego szaleństwa w R. i N. - na razie starczy tej dobroci. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 zł to naprawdę okazyjna cena ;)
      No troszkę trzeba przykrócić lejce ehehhe ;)

      Usuń
  33. Nom, mi też się trochę przejadły kosmetyki, dlatego dzisiaj był mały offtop ;)
    Nie mogę się przekonać do herbat Pukka. Bez lukrecji byłyby zdecydowanie lepsze.
    Filofax mi się marzy, a Botanikę duszy chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Offtopy ZAWSZE mile widziane :)
      Faktycznie - dominantem w Pukka jest lukrecja ..mnie ona nie przeszkadza ale mogłoby być więcej bez - pewnie są - gdzieś tam;)
      Wiesz...nie wiem czy chcę jeszcze a5 - tzn cena mnie przeraża, bo są prześliczne ;)
      Ciekawa jestem tej botaniki, bo przyznam, żę to tytuł chwicił mnie za serce :)

      Usuń
  34. Bardzo fajne zdobycze! Śliczny jest ten organizer!
    U mnie ostatnio same kosmetyczne nowości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) rozpromieniam się cała :)
      Pokazuj Justynko, pokazuj koniecznie :))

      Usuń
  35. Upolowalas same perełki :) organizery jest boski! I ten kolor!<3 jestem bardzo ciekawa tych herbatek! Ja tym razem zrezygnowalam z szaleństw w rossmannie, za to sephora przyciąga jak magnes ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy ...chyba poświęcę mu oddzielny post :)
      No cóż..na przyciąganie nic się nie poradzi ;) znam to z autopsji..
      Jak powiada O.Wilde - Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej hehehe

      Usuń
  36. Beksińskich zaczęłam czytać i się zatrzymałam ... na FB napisałam Ci dlaczego :)
    Ale wrócę do tomiska, wrócę. A "Zaklinacz czasu" to była ... strata czasu ;)
    Jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem...ciekawa jestem czy ja też przystopuję, na razie czeka na swoją kolej :)
      Poczytamy, zobaczymy ;)

      Usuń
  37. Lubię smakować różne herbatki, tych z pukka jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czytałam ,,Zaklinacz czasu", fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super ten organizer :) i ile książek :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Beksinscy zainteresowali mnie juz jak bylam ostatio w empiku
    daj znac czy warto :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger