5/18/2014

Jej wysokość YSL Rouge Volupte. Peach passion

Czy widziałyście równie piękne cacuszko?


Yves Saint Laurent Rouge Volupte #13 peach passion bo o niej mowa dostałam w prezencie od Irenki :* - klik (wracaj,wracaj,wracaj,wracaj,wracaj)

Muszę się Wam przyznać, że na początku ta szminka totalnie mnie onieśmieliła..

Patrzyłam sobie na nią po cichu i nie miałam odwagi by użyć...
Jest tak śliczna, że wydawała mi się nierealna...i bałam się, że na pewno zaraz ją zniszczę ;)
Od samego początku urzeka wprost artyzm wykonania opakowania, które śmiało może konkurować z wyrobami jubilerskimi moim zdaniem;)

I tak patrzyłam, patrzyłam...no i w końcu się odważyłam :)

Delikarna brzoskwinka ma bardzo ale to BARDZO miękką konsystencję. Nigdy wcześniej nie spotkałam się aż z tak miękką pomadką. Jest to jednocześnie wielka jej zaleta, jak i wada. Wymaga absolutnie idealnych, bezskórkowych ust - w przeciwnym razie niemiłosiernie je podkreśla. W apikacji natomiast jest dziecinnie prosta, chociaż czasem trzeba uważać by nie przedobrzyć bo lubi wylać się poza ustalone ramy hehe;)
To chyba najwierniej oddany kolor - delikatnej brzoskwinki podszytej lekko różem.
YSL  Rouge Volupte pachną smacznym, soczystym arbuzem/łamanym przez mango:) Jest to cudny zapach ale szczęśliwie nie zachęca do jedzenia (if you know what I mean ;).
Kolejnym atutem tej szminki jest fakt, że naprawdę nawilża. Nie ma tutaj mowy o wysuszeniu ani chemicznym posmaku..
Co prawda ściera się dość szybko (tzn. tak sobie myślę, bo to moj pierwsza z takiej półki szminka), jednak fakt, że dba o usta a kolor schodzi równomiernie mi to wynagradza.
Ciężko oddać jej kolor moim aparatem..
Toteż wykonałam selfie na przystanku i mniej więcej tak się ona prezentuje..

YSL, Rouge Volupte wywołuje skrajne emocje od uwielbienia do nienawiści.
Mnie podoba się przede wszystkim obiecane nawilżenie, dzięki któremu usta wyglądają soczyście, cudne opakowanie, które sobie oglądam i oglądam :D, zapach i mimo wszystko konsystencja. 
Czasem drażni mnie to, że tak bardzo podkreśla suche skórki, co jednocześnie jest dla mnie wyzwaniem, by bardziej dbać o usta...gdyż, ponieważ, bo uwielbiam mieć Volupta na ustach :) Czasem sobie o niej myślę, jak o królowej (no bo złota i ta korona;) i że jak to królowa - czasem jest łaskawa a czasem nie :D

Moja piękna 13 :) 


Znacie szminki YSL? 
Jakie odcienie wybieracie na lato?

69 komentarzy:

  1. Opakowanie i kolorek bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wspomniałaś o cenie, właśnie sprawdziłam i jestem w szoku, 110 zł, a jednak pomadka nie jest pozbawiona wad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to prezent :-)nie sprawdzalam ceny Milenko ;-)

      Usuń
    2. Faktycznie trochę dużo kosztuje:/

      Usuń
    3. kolor ma przepiękny! :) ale rzeczywiście jak kosztuje ponad 100 zl to nie dla mnie :(

      Usuń
  3. kolor śliczny, świeży, bardzo dziewczęcy! pokaż się w niej w Wawie, a przynajmniej zabierz ze sobą, to sobie obejrzę z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobraaaa dam Ci się pomaziać jak zechcesz ;)

      Usuń
    2. Ja też chcę się pomiziać :D
      Ślicznie Ci w niej! :*

      Usuń
  4. Kolorek, trzeba przyznać, śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak tak patrzę to śmiało można powiedzieć że jest odmładzający ;)

      Usuń
  5. Produkty Yves Saint Laurent są drogie, ale naprawdę dobre. Miałam kiedyś, kiedyś tusz do rzęs, który był chyba najlepszy. Dostałam go w prezencie od mojej chrzestnej. Opakowania też mają cudne. No ja nie kupię sobie takiej pomadki, bo wolę tańsze i tak dające dobry efekt. Jednakże, wcale się nie dziwię, że ją pokochałaś.

    A tak na marginesie, masz bardzo ładny kształt ust. sama chciałabym mieć takie. Moje są wąskie i małe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam nic z kolorówki YSL - miałam perfumy..
      Dziękuję pięknie - usta to mocniejsza strona, cała reszta do wymiany - jak na przykład widoczny zezik :)

      Usuń
  6. Szminki nie mam ale mam błyszczyk z tej serii i też świetnie nawilża ! Fajnie pielęgnuje usta i nadaje im zdrowego wygładu :) Twoja pomadka jest śliczna ! aż nabrałam ochoty na zakup pomadki do kompletu :) Pięknie w niej wyglądasz Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIdziałam Twój błyszczyk i też zapragnęłam mieć komplecik hehee ;) nawilżenie fantastyczne - rekompensuje długie oczekiwanie na idealne usta ;)
      To prawda...ech Ty to umiesz opisywac szminki :) masz praktykę :)
      Dokładnie tak - usta są odmłodzone oo :)) Dziękuję Inesko :*

      Usuń
  7. wygląda bardzo luksusowo i ma cudny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) mieć ją w swojej kolekcji napawa mnie nieskrywaną radością :)

      Usuń
  8. Wygląda luksusowo. Ładnie prezentuje się na ustach ale ja wolę nieco inny efekt. :) Co człowiek to inny gust.


    P.S. Kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo :) nie to ładne co ładne, tylko co się komu podoba :)
      Jutro wieczorem.

      Usuń
  9. Czaje się na nie od jakiegoś czasu i szukam okazji by ją sobie sprawić... Przydało by się jakieś -50% w Sephorze : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o niej tylko marzyłam...Irenka spełniła moje chciejstwo ot tak - pomyśl jaki to byl SZOK :)
      Ojjj to doskonały pomysł - ach rozmarzyłam się co by było gdyby ;))

      Usuń
  10. Ależ mi się ten odcień podoba! Jest idealny :)
    I jak ładnie prezentuje się na Twoich ustach! Baja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Rosnę w piórka ;)
      Pięknie dziękuję :)

      Usuń
  11. Na taką szminkę pewnie też bym tylko patrzyła na początku :)
    śliczny kolor, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiesz prawda? Rozumiesz, że naprawdę musiała minąć chwilka zanim odważyłam się skalać jej piękno hehe :)

      Usuń
  12. Piękny kolor i bardzo trafne porównanie jej do "królowej" - podoba mi się. :)
    Ostatnio kupiłam sobie koralową pomadkę z Essence - tak na próbę, aby zobaczyć, czy będzie mi pasować. :) I pomarańczową kredkę z Bourjois, choć ona raczej na moje jest bardziej transparentna.
    I wczoraj przeprosiłam się z Rimmelem Apocalips w odcieniu Nova - przyznam szczerze, że nawet mi pasuje. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To taka właśnie królowa...na pewno mojej kolekcji ;)
      Też mam Novę - musiało chwilę minąć zanim ją oswoiłam ;)
      I jak Ci w pomarańczce?

      Usuń
    2. Nawet mi się podoba :D Będę musiała rozejrzeć się za jeszcze jakimiś szminkami/błyszczykami w tym kolorze. :)

      Usuń
  13. Bardzo Ci pasuje ten kolorek, ślicznie wyglądasz :) mam ten sam kolor i tak samo jak Ty ją uwielbiam! <3 zreszta uważam, że kosmetyki do ust YSL są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Nabrałam ochoty na więcej :) a Ty co szczególnie polecasz ?

      Usuń
  14. Opakowanie to po prostu majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przepiękna :-) Mam na oku pomadki z tej serii już od dawna i liczę, że w końcu spełnię moją zachciankę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna jest! W dodatku Tobie taki odcień bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jestem bardzo zadowolona - i przyznam, że sama byłam zaskoczona bo jak zoaczyłam w etui to pomyślałam sobie, że jest za jasny dla mnie - aleee niee jest bardzo świeży i właśnie dziewczęco - odmładzający ;) marzenie :D

      Usuń
  17. Piękny kolor, słodka brzoskwinka, i ciekawe opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi ten kolorek tak średnio przypada do gustu, to znaczy przypada, ale jednak nie na moich ustach, na Twoich wygląda bardzo "całuśnie", że tak to ujmę
    Mimo wszystko warto się przyjrzeć tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Z całą pewnością u każdego prezentuje się inaczej ;)
      Ja też mam zamiar chociażby popatrzeć na szafę YSL ;)

      Usuń
  19. Delikatny kolor! idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo szczęśliwa ta 13 ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna <3


    ps. a u mnie? DOLARY DO WYGRANIA na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna ;) dzięki ja kupuję w złotówkach ;)

      Usuń
  22. Niesamowity kolor! Odbiera mi mowę, bo zawsze się takim kolorem zachwycam, ale u mnie efekt zawsze jest średni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm to może inny odcień - gama kolorystyczna jest bogata ;)

      Usuń
  23. Od daaawna mam na nią ochotę i ciągle coś mi nie po drodze...
    Ciężko też zdecydować się na jakiś kolor, chciałabym kilka na raz najlepiej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj doskonale rozumiem...ja mam teraz takie wahania w przypadku Diorka tego sticka - osiołkowi w żłoby dano ;)

      Usuń
  24. jest tak cudna, że aż brakuje słów!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie jej minusy nagle przestają mnie obchodzić bo kolor dla mnie jest przepiękny! Zdecydowanie taki mój. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - wszystko niknie w jej obliczu ;)

      Usuń
  26. Piękna:) Po ostatnich promocjach myślałam, że jestem zaopatrzona w mazidła do ust na resztę życia, ale jak ją zobaczyłam od razu zmieniłam zdanie:) Idzie na chciejlistę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) znam to, znam z autopsji...moje dążenie do minimalizm ginie marnie w przypadku takich zachcianek;)

      Usuń
  27. Jest przecudna i ślicznie prezentuje się na ustach!
    Szkoda tylko, że nie jest idealna, no ale chyba ideałów nie ma ;-)
    Ja najbardziej lubię szminki MACa, ale obecnie lubuję się w błyszczykach :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda przepięknie, tylko cena...

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne opakowanie :) na temat szminek się nie wypowiadam, bo żadna nie wytrzymałaby u mnie na ustach dłużej niż 5 min (mam tendencję do przygryzania i oblizywania warg) :) wiece nie inwestuje w tego typu rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Jest fantastyczna, widać że megaaaaa kremowa, lubię takie :)
    A Twoje usteczka, Kochany Esiaczku, są wręcz stworzone do prezentacji naustnych pięknot - YSL powinien Cię zatrudnić ;)
    Buziam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny kolor, choć takie kremowe pomadki to dla mnie wybor raczej na jesień/zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczny kolor
    lekki rozo- pomarancz, cos dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger