5/29/2014

Demakijaż? Tak, poproszę

Nie, nie będę rozwodzić się nad tym, jak ważny jest dokładny demakijaż.. o swoich preferencjach napisałam tutaj - klik..
Od jakiegoś czasu w roli micela występuje u mnie:

Le`Maadr Laboratoires, A, Łagodząca woda micelarna



 

Specjalistyczna woda micelarna do skóry wrażliwej

Opis:
- łagodzi podrażnienia, zmywa makijaż,
- po pilingu, depilacji, zabiegach kosmetycznych,
- aktywne składniki nawilżają i trwale poprawiają witalność skóry.

Uwagi:
● przebadana dermatologicznie
● nie zawiera parabenów


Specjalistyczna woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu, zawierająca substancje nawilżające i łagodzące, m.in.: allantoinę, d-panthenol, aloes. Łagodzi podrażnienia, zmniejsza uczucie zaczerwienienia i uczucie dyskomfortu. Skóra jest odpowiednio nawilżona, staje się gładka i elastyczna.


Skład:
Woda, Sok z aloesu, Gliceryna, Panthenol, Poloxamer 184, Allantoina, DMDM Hydantion/ Methylchloro-Isothiazolinone/ Methylisothiazolinone.

Sposób użycia: Oczyścić skórę twarzy przy pomocy płatka bawełnianego. Można stosować po zabiegach kosmetycznych i odświeżać twarz w ciągu dnia, w razie potrzeby; nie wymaga dodatkowo użycia wody, mleczka, toniku.

No to próba:




 Oto efekt ;)



 Moja opinia:
Wodę micelarną  Le`Maadr śmiało mogę postawić koło mojej ukochanej Biodermy..Dlaczego? 
Po pierwsze obietnice producenta, które zawarte sa już w nazwie kosmetyku - są uzasadnione. Woda łagodzi wszelkie podrażnienia. Nie zaobserwowałam żadnego podrażnienia, szczypania itp. Lubię się nią odświeżać i stosować po peelingu w ramach uspokojenia. Nie mam obiekcji wykonywać także demakijażu oczu, choć preferuję oddzielne preparaty do tego celu.
Po drugie - woda stanowi ważny element mojego codziennego demakijażu i w tej roli sprawdza się doskonale, co pokazuje próba powyżej.
Kosmetyk jest bardzo wydajny, mimo, iż zdarza mi się zbyt mocno nasączyć wacik ;)
Jedynie mały minusik to za ledwo co prawda ale zawsze ...wyczuwalny zapach,trudny do opisania ;) Nie jest on jednak w żaden sposób uprzykrzający..



Podsumowując jestem na tak.

Kosmetyk dostałam w ramach współpracy z :






Firma jest oficjalnym dystrybutorem marki a  Le`Maadr Laboratoires, A, Łagodzącą wodę micelarną (aż) 500 ml kosmetyku możemy kupić w aptekach za ok. 30 zł. 


55 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy :) sprawuje się świetnie z tego co widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny micel, może i mnie się go uda wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ciekawa jestem Twojej opinii :-)

      Usuń
  3. Coraz bardziej przekonuję się do takich dużych opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ze ja tez :-) sa wbrew pozorom wygodne no i nigdy sie nie koncza;-)

      Usuń
  4. Nie znam tej marki, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno, jest powszechnie dostępna ;) np w SP

      Usuń
  5. Jeszcze się nie spotkałam z kosmetykami tej marki, ale rzeczywiście woda wygląda na ciekawą alternatywę dla Biodermy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - bardzo lubię mieć wybór ;)

      Usuń
  6. A gdzie INCI? :P
    Z Twojej recenzji wynika, że to dobry produkt plus za dobrą relację cena/pojemność/działanie :)
    Marka nie jest mi znana i choć mam nowego ulubieńca, to może kiedyś wpadnie mi w ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się poprawiłam ;) Dzięki za cynk ;)
      Relatywnie wszystko się zgadza...warta uwagi - bo w zasadzie nie mam zastrzeżeń...duża butla rozwiązuje problem na wiele, wiele dni ;)

      Usuń
  7. Wodą/płynem micelarnym zmywam tylko makijaż oczu. Moim ulubionym jest ten z Biedronki. Choć Biodermę też mam i sprawdza się bardzo dobrze :) O wspomnianym przez Ciebie kosmetyku czytam pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zazwyczaj do demakijażu oka preferuję dwufazówki..Znam słynnego biedronkowca ale niestety mnie lekko podraznia i szczypie :(
      Dla mnie to również pierwsze spotkanie z tą marką

      Usuń
  8. Widzę że działa bez zarzutów ! Warty uwagi ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. choc obecnie miceli mi nie brakuje to i tak bym chetnie wyprobowala w ramach porownania:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie to porównanie w szczeglności mnie intrygowało - chce się powiedzieć - można?Można! :)

      Usuń
  10. Przyznam, że zrobiła na mnie dobre wrażenie na zdjęciu, gdzie pokazujesz efekty demakijażu. Chwilowo jednak czeka na mnie kilka płynów micelarnych w kolejce, między innymi osławiony Garnier, także tymczasowo raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem - kolejka zobowiązuje ;) niemniej warto zapamiętać na przyszłość ;)

      Usuń
  11. nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w takim razie cieszę się, że ode mnie się dowiadujesz ;)

      Usuń
    2. nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz ;)

      Usuń
  12. Podoba mi się efekt zmywania makijażu. Ja obecnie używam micelka z Eveline. Tylko lubię gdy takie produkty pachną, a ja mam bardzo wrażliwy węch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz nie sądziłam że szminka jest taka trwała ;)
      Akurat ja preferuje micele bezzapachowe, tutaj zapach nie jest mocny

      Usuń
  13. Nie znam, ale na zdjęciu widać, że sprawdza się nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zastrzeżeń jeśli chodzi o zmywanie ...tym bardziej że wieczorem szminki ani śladu zazwyczaj ehhehee ;)

      Usuń
  14. Pierwszy raz widzę, ciekawa jestem co to za zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daisy - jest charakterystyczny ale bardzo delikatny - mnie pachnie migdałami na przykład a mojej Mamie j"akąś chemią Mamula jest bardzo oszczędna w słowach hehee - na pewno nie jest nieprzyjemny ;)

      Usuń
  15. Wygląda na porządny produkt, a nigdy o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo w porządku ;) śmiało może konkurować z najlepszą (moim zdaniem) w tej kategorii Biodermą :)

      Usuń
  16. nie znam firmy i pierwszy raz widzę :) cena podoba mi się :D opakowanie też ładnie:) chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemny i pożyteczny kosmetyk.a i cena atrakcyjna :) Warto spróbować

      Usuń
  17. na pewno wypróbuję kosmetyki tej marki, nie wiem jeszcze co i kiedy ale od dawna za mną chodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę wypatrywać Twoich recenzji, bo mnie też zaciekawiła oferta marki ;)

      Usuń
  18. Widzę że nawet cena nie jest odstraszająca - a faktycznie nieźle poradził sobie z kolorówką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie nim zainteresowaliśmy

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam ją w SuperPharm, ale nie wiedziałam czy warto brać :) Skoro porównujesz do biodermy, to widzę że spisuje się świetnie. Tylko ten zapach mnie trochę martwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej Iwettko spróbować może na waciku ;) jest delikatny ale jest ;) pielęgnacyjnie - nie widzę różnicy ;)

      Usuń
  22. nie znam firmy, ale jestem pod wrażeniem tego jak poradziła sobie z demakijażem ta woda!

    OdpowiedzUsuń
  23. O proszę, fajny produkt :) Może nawet zdradzę z tym micelem mój ulubiony Dermedic, skoro tak polecasz... :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tą wodę i potwierdzam, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Test zmywania makijażu wypadł świetnie, ale skład nie do końca mnie przekonuje:/

    OdpowiedzUsuń
  26. Swoją już dawnieńko zdenkowałam, ale z pewnością jeszcze po nią sięgnę, zapach rzeczywiście ma charakterystyczny, taki... szpitalny :) ale wcale nie przeszkadzający i działanie wody genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, nieźle sobie radzi z demakijażem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger