4/14/2014

Zakupy z Twoim Stylem ;)

Siedziałam sobie spokojnie w niedzielne popołudnie aż tu łup - 
 Iwetto przypomina o akcji zniżek z Twoim Stylem i  pokazuje swoje zakupy : klik  !

Oczywiście zaraz sobie przypomniałam, że mam tę hiper ciężką gazetę (zapamiętałam, bo mi się w wannie raz już topiła, taka ciężka - ciężka bo z wkladką ..o losie..)..

Szczególnie zaintersowały mnie obiecanki w Organique oraz w sklepie Czas na Herbatę (który ogłaszał aż - 30 %)
Uzbrojona w kupony ruszyłam w miasto...


Mój entuzjazm nieco opadł kiedy okazało się, że akurat TEN sklep Czas na Herbatę (w lubelskim Olimpie) nie bierze udziału w akcji....buuuuuu....
 Z tej żałości poszłam do organikowej wyspy.....

Wzięłam:
1. Cukrowy, czekoladowy peeling ( o jeeejujeńciu jak toż to pachnie)
2. Masło do ciała kawowe ( o jejuuuńciu takoż samo)
3. Maskę algową dyniową (to już moje drugie opakowanie, jest doskonała)
4. Gratisem za skrupulatnie zbierane punkty jest kula do kąpieli...wybrałam grecką..

- Miła Pani dorzuciła sporo próbek...


A Wy skusiliście się na coś w tym szalonym weekendzie?
Lubimy takie akcje,prawda? Oby więcej...i niżej...

65 komentarzy:

  1. Bardzo lubimy takie akcje :D
    I teraz żałuję, że nie odwiedziłam Czas na Herbatę :<
    Nic to, następnym razem się wybiorę.
    Odnośnie Organique to dopiero co zrobiłam u nich zakupy, a już widzę sporo nowych, interesujących kosmetyków. Chcę wszystkie, które wybrałaś :P
    Zostawię sobie tę przyjemność na później ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Lubimy, lubimy ;) Pomyśl Iw - w stanach może nawet byłybyśmy łowczyniami okazji i miałybyśmy takie grubaśne kajety z talonami - ach co to musi być za satysfakcja kupić cały wagon i jeszcze dokładają $ hehehe:)

      Usuń
  2. Miałam iść do Inglota, ale lenistwo wygrało. :D Wzamian kupię sobie parę książek, bo Znak ma fajną, kwietniową promocję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe lenistwo wygrało - portfel triumfuje hyhy ;) ksiązki ..bardzo ładnie, rozwojowo;)

      Usuń
    2. Ostatnio mnie wciagnęło. :) W Empiku mogę przesiedzieć godzinę jak nie dłużej oglądając książki. Takie uzależnienie. :D

      Usuń
  3. Ja też byłam w Organique, ale że byłam z dzieckiem to musiałam szybko wejść i wyjść.
    Ale kupiłam 3 mydełka do rąk glicerynowe, pudry do kąpieli i woski do kominków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem tych pudrów..kurczę zapomnialam o pudrach..moglam sobie też coś dobrać ;)
      Ach matki zawsze mi imponują - zakupy + dzieci - jak Wy to ogarniacie hehe;)

      Usuń
  4. Zapomniałam o zakupach, ale trudno się mówi. :) Kosmetyki Organique uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Na pewno z korzyścią dla portfela..ale obawiam się, że to preludium tych wszystkich zniżek które nas czekają :)) Nie znam zbyt dobrze asortymentu Organique ale eksploruję ;)

      Usuń
  5. Ja skutecznie ograniczam się w zakupach , w maju sobie poszaleje :);D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poszalałam w Pandorze była promocja dwie bransoletki w cenie jednej - moje konto się nieco uszczupliło w ciągu 30 minut ale co tam taki mały prezent sobie zrobiłam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Serdecznie zazdroszczę Pandory :) nawet nie zaczynam tej przygody z obawy na rychły kredyt ;) hhehe ciekawe jakie sobie wybrałaś ;)

      Usuń
  7. Swietne zakupy Esku. Szkoda jedynie, ze w sklepie z herbatka sie nie udalo. U nas w tym tygodniu jest fajna akcja w Douglasie z okazji Dnia Ziemi, trzeba przyniesc puste opakowanie po produkcie do pielegnacji twarzy i mozna odebrac calkiem spora miniature produktu Origins. Of kors u mnie w miescie tej akcji nie ma. Buuuu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, bo się ucieszyłam - 30 to całkiem fajna promo ;)
      Buuu - fajne są takie akcje ;)

      Usuń
  8. Na zakupy do Organique to bym poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to musi pachnieć :D
    Sama się kiedyś pokuszę jak tylko odkopię się trochę z kosmetycznych zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie absolutnie fantastycznie :) jedzeniowo czyli tak jak lubię najbardziej hehee :D

      Usuń
  10. musze kupić gazetkę! nic nie wiedziałam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zonk Żan - promo obowiązywała tylko w weekend;(

      Usuń
  11. Kupiłam masło do ciała w Organique.
    Postawiałam na wersję kozie mleko+liczi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam,Wąchałam ;) Ten wariant zapachowy jest również śliczny :)

      Usuń
  12. Swietne zakupy, ja ostatnio nie szaleje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja dawno nic nie kupowałam ;) chyba z miesiąc :D

      Usuń
  13. przyjemnego peelingowania i smarowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromnie żałuję, że nie miałam okazji upolować rabatów do Organique :-( szkoda, że u nas nie ma takich akcji.. :-( zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u Was na pewno są jeszcze fajniejsze akcje :) szkoda, że Organique nie ma sklepu wysyłkowego ;) wiele dziewczyn się na to skarży ;)

      Usuń
  15. super akcja, szkoda ,że moja szafka pęka w szwach bo bym się obkupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. maseczka z mojego polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) miałaś rację - jest doskonała! to juz moja druga saszeteczka ;)

      Usuń
  17. No to całe szczęście, że nie utopiłaś tej gazety :)
    A zdobycze wspaniałe - żałuję, że nie było mi dane wziąć udział w tej akcji... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe - to prawda ;) podskoczyłam jak oparzona jak Iwetto napisała posta i przypomniałam sobie, że leży w kącie :))

      Usuń
  18. Też miałam ochotę wybrać się do Organique, ale niestety zabrakło mi czasu :( Twoje zakupy prezentują się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) widziałam, że też eksplorujesz ostatnio tą markę ;)

      Usuń
  19. Ja nie brałam udziału w akcji, jakoś nie miałam nastroju ;)
    Jeśli masz próbkę kremu pod oczy z serii Eternal Gold, szybciutko się za nią zabieraj, bo świetny jest! Używałam próbki 2 tygodnie i byłam niesamowicie zadowolona, chciałam sobie kupićopakowanie tego kremu na targach, ale akurat nie mieli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam próbaski całej serii - tak więc z przyjemnością spróbuję :)
      A co eMusiowi nie tak? smutno? klimat nieprzysiadalny hmm? buc, buc - to Bella Cię trąca i bije łapą, żebyś drapała :)

      Usuń
  20. Ależ Ci zazdroszczę nawet nie wiesz bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) W zamian ładnie opiszę czy tylko ladnie pachnie czy też cokoliwek robi ;)

      Usuń
  21. będę wypatrywała kolejnych wieści o takich akcjach i kuponach :)
    a są może jakieś promocje na książki? chce mi się książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabryczna u góry pisała, że w Znaku jest jakaś promo ;)
      Chcica na książki to dobrze rokuje ;)

      Usuń
  22. Bardzo duzo tych probek dostalas :D musiala byc Pani naprawde bardzo mila. Ja niestety jak kupowalam, nie mialam tyle szczescia. Wszystko wyglada cudownie. W kuli bym sie juz teraz wykapala, piling czeka w domku na swa kolej, kawuski, ale takiej dobrej bym sie napila. Maseczki nigdy nie mialam, ale ptaszki mi siwrgotaja, ze jak przyjade do domu, spotka mnie przemila niespodzianka (zgadnij od kogo :P <3 <3 <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani była przemiła i cierpliwa bo chciałam wszystko poniuchać :D
      Kto wie, kto wie co ptaszyny przyniosły ;)) :*

      Usuń
  23. Ja w sob wstąpiłam do sklepu YR i się spłukałam :D Tyle promocji i próbek dostałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe - pokazuj koniecznie ;) YR to podobnież miszcz w te klocki :)

      Usuń
    2. Ta moja mamuśka ponownie dorobiła się zapasu kremów w ten sposób dzięki mojemu zamówieniu :)

      Usuń
  24. Muszę koniecznie poznać bliżej tę markę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle ciekawych produktów w ich asortymencie, na pewno warto bliżej ją poznać ;) ja tez praktycznei dopiero zaczynam. Wcześniej głownie kule kupowałam :)

      Usuń
  25. Mnie też bardzo kuszą peelingi do ciała Organique...Mam ochotę wykupić wszystkie z serii Botanic Garden, pachną bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - to prawda pięknie pachną - tylko, że ja jakoś wolę takie jedzeniowe aromaty - z kwiatami u mnie różnie bywa ;)

      Usuń
  26. I dlatego nie lubię czytać w wannie! Ani książek ani gazet, bo nie mogę znieść myśli, że mogłyby się zatopić :P Uwielbiam wręcz jak i jedne i drugie nie noszą prawie znamion użytkowania :D
    Jak Iwetto opublikowała to zdjęcie na Insta, to ja już byłam po zakupach, ale tym razem nie skusiłam się na nic kosmetycznego, mimo że Phenome i Organique bardzo mnie kusiły :) Dlatego zazdroszczę wszystkich kosmetyków, jakie kupiłaś w Organique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem - ja biorę tylko to czego mi nie szkoda..bo uwielbiam czytac w wannie, po prostu kocham..gazetek mi nie szkoda generalnie. I wiesz Brigdet Jones też nie - mam trzy części i dwie pierwsze są zczytane od początku do końca..od srodka itp - obojętnie gdzie otworzę tam sobie czytam dla odmóżdżenia i totalnego relaksu..powiem tak - wiele ze mną przeszły hehe :D
      Ja z kolei zazdroszczę dostępu do Phenome ;)

      Usuń
  27. A ja się tak przygotowywałam, że zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie miałam gazety w domu i nie bardzo nawet miałam czas w ten weekend, ale skorzystałam z rabatu online w Golden Rose – kupiłam cztery pomadki, które kiedyś do mnie dotrą ;). Zapasy z Organique wciąż mam, m.in. właśnie tę maskę – nakładałaś ją na raz? tak mi kazała pani ze sklepu, powiedziała, że w przypadku tej dyniowej to bardzo ważne. Inne algowe zużywam na dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ze mną się chyba Organique nie lubi ;P Zawsze jak już tam się wybiorę to wisi karteczka "zaraz wracam" ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tym razem nie korzystałam z tych kuponów ;p
    a zaciekawił mnie czekoladowy peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie ominęły niestety te promocje, nie miałam czasu, kasy i takie tam, ale Organique mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mniam mniam *.* Uwielbiam serię czekoladową! Mam peeling, masło i serum :D a masło kawowe używa mój mąż :D

    Wesołych i słonecznych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Z Organique mam jedynie peeling enzymatyczny, który skutecznie kusi do poszerzenia puli produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger