4/26/2014

Zakupy, nowości ani słowa na temat drogerii R ;)

Hej
Obiecuję - nie będzie nic o R ..bez obaw :)

W tym miesiącu do moich zbiorów kosmetycznych dołączyły :)


Dzięki uprzejmości Izy - Pogodowej klik (dziękuję) mam nowe nabytki z Dm - w postaci:
Pianki do golenia - kokosowej -Balea
Żelów pod prysznich Mango Mumba, Melon Mumba -Balea 
Kokosowego lotionu do ciała - Balea
Toniku dla cery wrażliwej - Balea
Olejku różanego do twarzy - Alverde
Krem na noc z passiflorą - Alverde (dołączy jeszcze jego brat - krem pod oczy) 
Zestaw dla Was - przypominam - jest do rozdania ;) 




Pierwszy nieśmiały zakup z Ebay - skarpetki złuszczające - tym razem Holika, Holika..
M....obudziłaś potwora..;) :* 



Wygrana u Hunger For Beauty - klik
Same cudowności - mleczko do demakijażu S&G, Tusz i błyszczyk i próbeczki serum Soap and Glory :) Jajo RT i uwaga, uwaga - szmatka muślinowa - teraz mój anonimowy czytelnik nareszcie znajdzie to czego szuka ;) 

Przypominam, że wcześniej popełniłam grzech z Organique klik

Także tego...trochę się nazbierało ;)
Wpadło coś Wam w oko?
O czym chcielibyście przeczytać najszybciej?
Podejrzewam, że u większości w kwietniu wpadło to i owo ;) 

90 komentarzy:

  1. kokosowa pianka do golenia? ble, ble, ble :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee tam nie znasz się ;) fajna jest :) wolę kokosową niż męską hehe w każdym razie :D

      Usuń
    2. A no tak! " Z dwojga złego, lepiej w tę stronę" :D ale kokosu nie cierpię!

      Usuń
  2. Mam ten zel arbuzowy - dzięki AS :*** jest cudowny - najlepszy zapach ever! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości, coś z Balei bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś konkretnego czy po prostu "coś" - też tak często :D

      Usuń
  4. Mango Mumba mam i ja - świetnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolę właśnie mango niż arbuza :D w naturze jednak mam odwrotnie ;)

      Usuń
    2. Arbuza jako owoc bardzo lubię, ale jego zapach w kosmetykach mi nie pasuje. :)
      Mango nigdy nie jadłam.

      Usuń
    3. Mam dokladnie tak samo :)
      Mango jest pyszne - chociaż trudno wybrać odpowiednie - nie może być za twarde ani za miękkie - za twarde nie jest po prostu słodkie, miękkie rozplaćkane i jakby perfumowane ;) Warto spróbować...niektórzy dodają go do różnych sałatek ale ja generalnie lubię solo :)

      Usuń
    4. Dzięki za radę - jeśli znajdę gdzieś u siebie to kupię. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego najbardziej podoba mi się balsam kokosowy póki co ;)

      Usuń
  6. Słodziutki w zapachu jest żel balea wersja arbuzowa :) Teraz najwyższy czas by poznać Alverde bo tych kosmetyków jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podchodzi mi arbuz tak do końca ;)
      Alverde jest moim zdaniem - milion razy lepsze od Balea ...ale i droższe niestety ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oryginalny, marokański albo nowojorski albo wymyśl skąd - guzik z pętelką - może być?:P

      Usuń
  8. No to jestem ciekawa czy będziesz zadowolona z jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, a ja jeszcze nic nie miałam z Balea :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wkrótce będziesz miała szanse poznać tą markę ;)

      Usuń
  10. Jestem bardzo ciekawa nowych zapachów od Balea :)
    No i jajeczko kusi. Choć mocno zastanawiam się w zainwestowanie w oryginał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mango może być,, arbuz średni ;) Ja wciąż najlepiej posluguję się palcami :)

      Usuń
  11. Świetne nowości! Cieszę się, że zakupy ibejowe okazały się łatwizną :*
    Wygrana u Hunger świetna, gratuluję i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheeh łatwizną - łatwizną - tylko zamiast peelingujących kliknęłam nawilżające hahahhaa:D
      Bardzo się cieszę z wygranej od Hungerka :)

      Usuń
    2. Haha, zdarza się ;)
      Ale kto wie, może odkryłaś własnie jakąś perełkę? :)

      Usuń
  12. na pewno cudownie pachną te kosmetyki balea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej podobają mi się te kokosowe aromaty :)

      Usuń
  13. z tego co widzę, to kupiłaś skarpetki nawilżające a nie złuszczające ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo kurczątko :D
      Wydawały mi się trochę inne ...hehehehehahaha

      Usuń
  14. to są na pewno skarpetki zluszczające? mam takie i myślałam, że te akurat są nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG - pewnie tak - mój kretynizm osiągnął po prostu swoje apogeum :D:D

      Usuń
    2. ja tez je zamówiłam pierwszy raz przez pomyłkę;/ złuszczające musiałam domówić ;d
      na tych złuszczających będzie pisać peeling ;)

      Usuń
    3. No strasznie CI dziękuję :)))) już domówilam heheheheh ;)
      Ale bym się zbłazniła - bo wzięłam też dla koleżanki hahahah :D

      Usuń
  15. świetne kosmetyki! Wygranej zazdroszcze bardzo bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale sporo nowości ;) Kosmetyków Balea zazdroszczę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do udziału w rozdaniu gdzie do wygrania zestaw Balea ;)

      Usuń
  17. Chętnie poczytam o cudownościach z DM, bo mam zamiar sama się wybrać niedługo :)
    Piękna wygrana, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ach zazdroszczę samodzielnej wyprawy do DM - czasem mi się śni, że tam wchodzę hehe;)
      Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  18. żele Balea to coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajowskie zakupy. MIłego uźywania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję ;) na pewno zdam relacje :D

      Usuń
  20. Chętnie wybrałabym się do DM ponownie. Sporo tam cudowności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww zazdroszczę, zazdroszczę...jak ja bym chciała samodzielnie pomyszkować :D

      Usuń
  21. Melon Tango pachnie wręcz obłędnie :D Gratuluję bardzo fajnej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mi bardziej podpasowało mango tango ;)
      Dziękuję, bardzo się z niej cieszę :)

      Usuń
  22. Same cudownosci. Szczegolnie wygrana. U mnie ostatnio zero zakupow. Tzn lakier do paznokcia bialy kupilam I tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrana jest wspaniała :) Dzielna Tajeczka, brawo :) co za samodyscyplina...moja słaba silna wola jest bez kontroli :D

      Usuń
  23. Oj to co nieco do testowania masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nieco wpadło i poszerzyło zapasy, niektóre trzymam w lodówce :D

      Usuń
  24. No wpadlo tego sporo. Fajne nowosci. Jestem szczegolnie ciekawa liz earle. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Radocha jest - ja się jaram korektorami na razie - odkrywam ich moc :D

      Usuń
  25. Balea chodzila za mna jakis czas, ale ze nie udalo mi sie jej kupic to dalam sobie spokoj:(( moze przy okazji :))) czy probowlas juz korektorow Collection (2000)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nooo jasne - mam w kosmetyczce - dlatego zapomniałam ich uwiecznić na wspólnej focie - sklerozos i odkrywam ich moc - nigdy nie sądzilam, że korektor może zdziałać aż takie cuda;)

      Usuń
    2. no to uff:P Ciesze sie:))

      Usuń
  26. Superowości ! widzę ,że Balea ma znowu fajne limiszyn edyszyn :D muszę się koniecznie wybrać do DM :) gratuluję wygranej Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea wie jak kusić, bez dwóch zdań ;)
      Strasznie zazdraszczaju możliwości wybrania do Dm ;)
      Dziękuję Kochana :))

      Usuń
  27. Olejek różany wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przyjemne nowości, zwłaszcza te z DM :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo tych kosmetyków, skarpetki mnie zaciekawiły, hmm... ciekawe czy działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze skarpetkami to zonk roku :D
      Zamiast peelingujących - okazalo się, że wzięłam nawilżające...cóż ..zobaczymy co się stanie hehe:D

      Usuń
  30. Olejek różany u mnie spisuje się rewelacyjnie. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisałam go sobie, między innymi po Twoich recenzjach ;) jestem bardzo, bardzo ciekawa efektów

      Usuń
  31. A myślałam,że pojawi się coś z drogerii Rossmann :P . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm przecież napisałam ostrzegawczo - że nie będzie nic na temat R ;)

      Usuń
  32. Kurczę, mam ochotę wypróbować jakieś jajo - koniecznie daj znać jak to się sprawuje :)

    Te żele z Balea też wpadną w moje ręce za pomocą koleżanki-blogerki :)) Nie mogłam sobie ich odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dam - ;)
      Balea to naczelna kusicielka ;) - Fajnie, że są dobre duszki blogsfery :)

      Usuń
  33. Ciekawy wpis, bedzie dla mnie inspiracją podczas zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne nowości, sama bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - również czerpię z nich ogromną przyjemność:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger