4/06/2014

Zajrzyj do mojej kosmetyczki :)


Pozostając w temacie podglądactwa ...kolej na moją kosmetyczkę..
Jest ona wielce mobilna;) ...w zależności od tego czy zdążę się rano pomalować w domu czy nie - zmienia się jej miejsce pobytu;)



Lekko różowa, mięciutka, niezwykle pojemna była dawana jako dodatek do jakiegoś Biothermu (obawiam się, że mogłam kupić miniaturki właśnie dla niej, bo mi od razu wpadła w oko)



 Kolejno odlicz:
1. Lusterko (niezbyt wygodne, no alee;)
2. Kredka do ust Chubby stick Clinique w kolorze truskawki ;)
3. Krem nawilżający ...muszę mieć do niego dostęp aby "ugładzać" suche skórki.. aktualnie Alterrę mam:)
4. Krem CC Lumene
5. Błyszczyk Espirte - dostałam od smarującej Agaty :* bardzo mi smakuje :) omomom
6. Baza pod cienie Lumene 

7. Paletka cieni Revlon
8. Cień do powiek Becca
9. Bronzer Mac
10. Cień do powiek Benefit
11. Tusz do rzęś MF 2000 calorie
12. Składany pędzelek




Między kremem CC a bazą Lumene jest kuśpitek ukochanej kredki do brwi Benefit, która już naprawdę ledwo zipie ;) 


I tak oto prezentuje się wnętrze mojej kosmetyczki :)
Jak pojemne są Wasze?

49 komentarzy:

  1. Toaletka jest moją kosmetyczką :P Generalnie zawsze makijaż wykonuję przed wyjściem i nie poprawiam go w ciągu dnia, więc kosmetyki kolorowe mi nie towarzyszą. Grzecznie czekają na mnie w domu :D
    Fajny jest ten cień Becca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo praktykuję jak Iwetto ! ;)
      Heyy, powiedz mi, czy jesteś zadowolona tego CC i czy ma dużo minerałów, czy to chwyt marketingowy ??

      Usuń
    2. Mnie się zazwyczaj rano nie chce malować :(
      Iwetto - Beccę znalazłam w jakimś boxie jak się jeszcze w nie bawiłam..przeleżał rok a teraz nadeszła jego wielka chwila..gdyż po filmikach nissiax83 używam go jak eyelinera - w tej roli sprawdza się doskonale..
      Jusiu - pisałam o CC recenzję (http://77fantasmagorie77.blogspot.com/2013/09/na-beauty-nie-reaguje-ale-na-correcting.html) ja sobie go bardzo chwalę głównie za to, że nie podkreśla suchych skórek :)

      Usuń
  2. Skąd ja znam to kupowanie dla dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ;) widzę, że się rozumiemy ;) mrug, mrug

      Usuń
  3. Ja nie noszę ze sobą kosmetyczki, za duże obciążenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie nie mam teraz kosmetyczki, stara się ze mną pożegnała a ja do tej pory nie kupiłam nowej... mam wprawdzie jakieś takie przezroczyste ale nie lubie takich, w domu sobie mogą leżeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za przezroczystymi - niby łatwiej coś odszukać z jednej strony aleeeeee widać cały burdelos :D
      CZekaj spokojnie aż coś się uśmiechnie do Ciebie :)

      Usuń
  5. O tak, klasyczne, niezastąpione 2000 calorie. Dużo tego ze sobą taszczysz :) a powiedz Gosiu jak się u Ciebie sprawdza CC z Lumene?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się doskonale - głownie z powodu niepodkreślania suchych skórek na nosie..nie dbam szczególnie o świecenie itp z koloru też jestem zadowolona :)

      Usuń
  6. Ja mam taką mega wielką kosmetyczkę, do której się ledwo wszystko upycha hehe, jak jadę do znajomych na weekend to zawsze zajmuje mi najwięcej miejsca, ale dziwna sprawa przecież w niej prawie nic nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zawartość kosmetyczki ! ;) Ja wszystkie kosmetyki trzymam w koszykach/ pudełkach i nie posiadam kosmetyczki ;D Tylko jak jadę gdzieś ;D Ale wtedy to tam jest WSZYSTKO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyjazd to mam taką ogromniastą i dokładnie tak..zawsze zajmuje najwięcej miejsca w bagażu :)

      Usuń
  8. też mam tą paletkę revlon, mam kilka kosmetyczek i każda skrywa coś innego,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram ograniczać, bo odczuwałam frustrację dotyczącą tego, że nie mogłam nic znaleść :D

      Usuń
  9. bardzo ładna kosmetyczka :)
    ja zawsze robię makijaż w domu, a do poprawek zabieram tylko bibułki matujące, puder i coś na usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Simpluniu :*
      Ja w sumie bardzo rzadko maluję się w domu (zwykle się nie wyrabiam, chociaż wstaję godzinę wcześniej niż muszę ;)
      Zazwyczaj maluję się w pracy :D

      Usuń
  10. Ja nie nosze kosmetykow do makijazu w kosmetyczce w torebce. Na ewentualne wyjazdy staram sie zminimalizowac graty zeby nie bylo za ciezko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo jak się nosi coś na barkach to nagle okazuje się, że wystarczy mydło i to w kostce bo się ławiej spłukuje :D

      Usuń
  11. Ja noszę trochę mniej - pędzel, puder i korektor :) czasem dołożę coś do ust jak nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dziesięć lat temu - nosiłam tylko puder :)

      Usuń
  12. Podglądactwo kosmetyczkowe to coś, co baaaardzo lubię ;-)
    Aż trudno uwierzyć, że taka niewielka kosmetyczka mieści w sobie tyle skarbów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tylko czyham na kosmetyczki koleżanek z pracy i każe sobie opowiadać o ich zbiorach heheh :)
      Moja kosmetyczka jest niezwykle plastyczna i tak, baaardzo pojemna :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. :) i lubisz ? bo ja jestem bardzo z nich zadowolona :)

      Usuń
  14. a jak sie ten krem sprawdza? :) Bo szukam jakiegoś fajnego nawilżacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go lubię, to już moja druga tubka, także polecam

      Usuń
  15. Ja mam w kosmetyczce tylko krem do rąk, puder, szminkę i pomadkę ochronną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) moja kosmetyczka zdaje się nie mieć granic hehehhe

      Usuń
  16. Ja noszę ze sobą tylko pomadki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli makijaż wykonujesz w domu to masz zadanie ułatwione i torebkę lżejszą o tą cegłę heheh :)

      Usuń
  17. Żebym ja miała tak zorganizowaną kosmetyczkę w torebce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Izis to wszystko z lenistwa mojego skrajnego wynika, tak naprawdę :))

      Usuń
  18. Baaardzo, bardzo lubie produkty z Becca :D :D roze sa wrecz nieziemskie, a rozswietlacze to cudo!!
    Ja zazwyczaj sie pomaluje rano i pozniej nie musze robic poprawek. Jak wyjezdzam gdzies na urlop, zwykle jestem dosc praktyczna. No prawie... Zawsze zabieramn duzo pomadek i blyszczykow :P

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubie takie posty, a ten wizytownik to i mi by się przydał, muszę się za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że to świetne rozwiązanie ;)

      Usuń
  20. U mnie lusterko, masłeko do ust Organique, mini błyszczyk Clarins, gumki do włosów, wsuwki, pikniczek, mini krem do rąk, bibułki matujące, czasami puder.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie noszę gumek bo mam kraba jednego i nie kombinuję już :)

      Usuń
  21. ooo, witaj, błyszczyku :)) fajnie, że smaczny :D
    lubię tę Twoją paletkę Revlona, ma takie miłe, ciepłe brązy, ale sram już na paletki, ile można!!! a moje zdolności malarskie wciąż mierne, więc paciam się tymi cieniami, a i tak wyglądam ciągle jak pipka :> faktycznie podglądanie jest super :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo smaczniasty :)):*
      Ja nie mam zbyt dużo cieni a paletki mam raptem 3 :) dwie z revlona i jedną lanocme :) i gitarra grraa :)
      Pokaa swoją kosmetyczkę i torbę od razu :) łazienkę też wogóle wszystko :D:D

      Usuń
  22. W mojej kosmetyczce znajdują się bardzo podobne kosmetyki, tylko innych marek :) Również lubię ten tusz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mamy podobne potrzeby :) Ja wolę Masterpiece zdecydowanie ale musze pokończyć to co mam ;)

      Usuń
  23. Swoje kosmetyki przechowuję w łazience (niby dzielę ją na pół z bratem, ale i tak w każdej szafce są moje rzeczy :D) .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger