4/27/2014

Nuxe Body - akcja ujędrniana rozpoczęta

Propozycja NUXE dla tych, których ciało dotyka okrutna siła grawitacji i ...czasu ;) 


NUXE Body Fondant Firming Cream Krem Ujędrniający do Ciała 200ml‎ 




Od producenta: 

 Ujędrniający krem do ciała – do pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry- zwiotczałych partii ciała (uda, brzuch, biust)o podwójnym działaniu: ujędrnia, a jednocześnie działa przeciwzmarszczkowo.
Niezwykle przyjemna konsystencja umożliwia ukierunkowany masaż zwiotczałych partii ciała (ud, brzucha, biustu i ramion), a przy tym szybko się wchłania.

Skóra staje się delikatniejsza (100%*) i ujędrniona (86%*). W widoczny jest gładsza (82%*) i wzmocniona (81%*).
 
Ten krem do ciała zapewnia natychmiastowy efekt liftingu (mimoza brazylijska, cukry owsiane).
Ujędrnia i wzmacnia strukturę skóry (kigelia afrykańska, wyciągi z płatków żytnich). Chroni skórę przed przedwczesnymi oznakami starzenia (wyciągi z jaśminu i witaminy E).


Moja opinia:

Krem jest zamknięty w bardzo funkcjonalnym, plastikowym słoiku, który nie nastręcza żadnych problemów z użytkowaniem. Pierwotnie słoik był zabezpieczony folią i plastikową membraną. Jak wiadomo, w świecie wtykania wścibskiego nosa - bardzo cenimy sobie takie zabezpieczenia :) 


 Aksamitna konsystencja kremu od razu kojarzy mi się z masłem, w dobrym tego słowa znaczeniu. Formuła jest treściwa a jednocześnie lekka w kontakcie ze skórą. Pielęgnacja tym kremem to czysta przyjemność. Krem wchłania się szybko, mimo dość treściwej konsystencji nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Szybkie wchłanianie i zapach... Fuzja migdałów i ekstraktów owoców cytrusowych i kwiatowych finalnie jest niezwykle przyjemną kompozycją dla powonienia. Zapach jest w mojej ocenie jednocześnie ciepły, przytulny oraz odświeżający.


Składniki:


 Pytanie zasadnicze - czy krem spełnia obietnice producenta..
Od razu należy samemu odpowiedzieć sobie samemu - że same kosmetyki nic nie pomogą jeśli wszystko inne nie jest takie jak być powinno..
Moją wielką bolączką są wahania wagi - wiadomo, że taka huśtawka bardzo negatywnie wpływa na kondycję skóry.

W trakcie niemal dwumiesięcznego stosowania  NUXE Body Fondant Firming Cream
zaobserwowałam co następuje:

- fantastycznie nawilżona skóra,
- widocznie wyrównana powierzchnia ud, 
- skóra gładsza i bardziej napięta, jakby rozświetlona, 
- i tu hit - uwaga, uwaga !! mam skórę napiętą nawet w sferze tzw. "trolejbusów" - kto nie wie co to, to proszę pytać ;) 
- bardzo przyjemna aplikacja, szybkie wchłanianie, 
- przyjemny zapach, który dość długo utrzymuje się na skórze (przez całą noc i kilka godzin porannych).

Swój egzemplarz dostałam podczas spotkania blogerek z okazji Dnia Kobiet. Na pewno skuszę się na kolejne opakowanie i z ciekawością będę obserwować, jaki będzie efekt wzmocniony masażem na sucho (kupiłam już szczotkę) i ćwiczeniami (które rozpoczęłam).




W cenie ujędrniającego kremu do ciała NUXE BODY Fondant Firming Cream 200 ml - ok. 100 - olejek lub serum modelujące sylwetkę gratis. Dostępne - w aptekach :)




Używacie kosmetyków ujędrniających? Macie ulubieńców?
A może miałyście okazje używać tego kremu - jakie są Wasze wrażenia?


62 komentarze:

  1. czasami używam kosmetyków ujędrniający EVELINE, ale jak wiadomo.. same nic nie zdziałają.. tutaj potrzebna jest też odpowiednia dieta i ćwiczenia, a kosmetyk może tylko wspomóc efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - tylko połączenie tych składowych daje najlepsze efekty:)
      Mam złe doświadczenie z Eveline - tym rozgrzewającym i wyziębiającym - matko kochana, zgroza..w pierwszym przypadku myślałam, że zginę w ogniu piekielnym a w drugim, że zostanę zahibernowana ;) To uprzedzenie sprawiło, że dość długo nie sięgałam ze strachu po tego typu kosmetyki.
      W tym przypadku naszczęście pielęgnacja jest bardzo przyjemna :)

      Usuń
  2. używam, używam, o ujędrnienie trzeba dbać, nie ma to tamto

    nie wiem co to ta strefa :((

    a Nuxe mnie sobą zafascynował i coś czuję, że kiedyś po niego sięgnę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - nie ma to tamto ...jak mus to mus;)
      Trolejbusy - to ta część ręki - która zwisa jak się trzymamy w trolejbusie uchwytu...mi to strasznie dyndało - teraz jest już lepiej :)

      Usuń
    2. teraz i ja wiem jaka to część ciała. Człowiek jak widać uczy się całe życie ;-)

      Usuń
  3. Mi w Nuxe trochę przeszkadzają zapachy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? A ja uwielbiam ich zapachy - szczególnie serię Nirvanesque ;)

      Usuń
  4. jeden z moich ulubionych balsamów ujędrniających ! bardzo lubię pielęgnację Nuxe zarówno do twarzy jaki i do ciała :) i jest rajskie jabłuszko :D ależ pięknie się jawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest -- zerwane pod osłoną nocy i strug deszczu hehehe - dziękuję pięknie :)) baaardzo się cieszę:) --banan-- ;)
      Nuxe dopiero odkrywam pomału ale jest zachwycona, czego tylko się nie dotknę ;)

      Usuń
  5. Póki co, słabo znam asortyment tej marki. Mam miniaturę suchego olejku (tego bez drobinek), ale zapach średnio mi odpowiada. U mnie od zawsze prym wiodły kosmetyki marki Eveline, a teraz testuję Tołpę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek pachnie specyficznie to fakt, ale za to działa rewelacyjnie ;)
      Jeśli chodzi o Eveline to jestem zdecydowanie nie ;) Natomiast mam ochotę na Tołpę ;)

      Usuń
  6. Ja czasami uzywam i czasami nie. Najwiecej wlasnie uzywalam takich produktow, kiedy pracowalam dla Nuxe, bo duzo latwiej jest zareklamowac produkt, kiedy samemu sie go uzywa. Obecnie raczej nie uzywam, choc czasem mi sie zdarzy. Robie sobie za to masaze przy uzyciu tylko oliwki. Dziala, a nie trzeba duzo $ wydawac. Produkty do ciala Nuxe sa jednymi z najlepszych wedlug mnie w tej kategorii :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Kochana - to największa rekomendacja :)
      Generalnie nie lubię masaży...ani diet ani za ruchem też szczególnie nie przepadam :) ale przysięgam, że się postaram hehehe :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Działa :) oczywiście należy włączyć inne elementy by osiągnąć spektakularny efekt :)

      Usuń
    2. ja nie z tych, co wierzą, że kosmetyk odwali za nas całą robotę ;)

      Usuń
  8. Narobiłaś mi ochoty na to masełko! ;) Lubię Nuxe, ale pielęgnacji ciała jeszcze nie poznałam. Bardzo fajnie, że są efekty stosowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Madziu - jest świetne nawet solo bez okołodietowych wzmacniaczy :)

      Usuń
  9. Ja nie wiem ja nie wiem co to ta sfera trolejbus :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to sflaczała u niektórych - np mnie część ręki, która wisi jak się trzyma wysoko rękę w góry (trzyma się chwytaka w trolejbusie;)

      Usuń
  10. Świetny jest a jego zapach mnie powala !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest przepiękny :) migdały i cytrusy - to na pewno znacząco uprzyjemnia pielęgnację :)

      Usuń
  11. moj ujędrniacz przybędzie do mnie pod koniec maja :D jet mały czekoladowo-biały i ma mnóstwo energii :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wiem, o jakich trolejbusach mowa :P Wytłumacz proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się łapiesz w trolejbusie chwytaków na stojąco - to u mnie zwisa część ręki, żyje własnym życiem ;) hehehehyh

      Usuń
    2. Aaaa :) to u nas się mówi na to pelikany, bo zwisa jak worek przy dziobie tego cudnego ptaszka :D

      Usuń
    3. Hahah pelikany też fajnie :)) nawet chyba bardziej trafne ;) uu wizualizacja moja działa, działa ;)

      Usuń
    4. dzieki, dobrze wiedziec, co by sie nie wyglupic w rozmowie:P

      Usuń
  13. Nie miałam;/ Kurczę zawsze zapominam o ujędrnianiu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie masz takiej potrzeby (zazdroszczę) widząc efekty - aż chce mi się pracować nad jeszcze lepszym wynikiem ;)

      Usuń
  14. Nie stosuje kremów ujędrniający, ponieważ nie dają efektów, skoro ten "działa" to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm Kasieńko wiesz na pewno warto spróbować - widzę rzeczywista poprawę stanu skóry ale jak wiadomo cudów się nie osiągnie samym tylko kosmetykiem ;)

      Usuń
  15. Co to trolejbus? :D
    Nie używam ujędrniających balsamów, bo nie ćwiczę, a same nic nie dają ;) ale to mnie zaciekawiło, skoro daje jakieś tam efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obwisła część ręki :) obwisła w moim przypadku hehee :D
      Polecam z czystym sumieniem - i jednocześnie prztyczkiem dla siebie i Ciebie = że w połączeniu z wiadomo czym - możliwe, że efekt bylby jeszcze wspanialszy ;)
      Zamierzam kupić drugie opakowanie i włączyć dietę i ruch i zobaczymy co będzie :)dam znak

      Usuń
  16. brzmi zachecająco;) ja jedynie używam owocowych balsamów do ciała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię owocowe zapachy balsamów do ciała...także powiadam Ci, że ten aromat prawdopodobnie również przypadłby Ci do gustu :)

      Usuń
  17. Ja już swój egzemplarz naszykowałam do pierwszego użycia tak go zachwalcie że nie mogę się doczekać pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, smaruj, ujędrniaj się a potem nam opowiedz jak Ci się podobał ;)

      Usuń
  18. Nie znam tego masełka, ale chęć do zapoznania właśnie się pojawiła :) Będę musiała przeczesać sieć w poszukiwaniu jakiejś miłej okazji :)
    Moim ulubionym produktem o takim zadaniu jest propozycja z P&R, Balsam Wyszczuplający i Zwalczający Cellulit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zasiałam chcicę ;) wiem brzmi to okrutnie alee lubię to ;)
      Są fajne zestawy - z olejkami lub serum.
      W następnej kolejności zwrócę uwagę na Pata - kierunek ujędrnianie rozpoczęty ;)

      Usuń
  19. Miałam to masełko dawno temu i bardzo lubiłam. One jest niesamowicie lekkie jak na masło i szybciutko się wchłania. Aż mam ochotę do niego wrócić przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - mimo treściwej formy jest lekkie i szybko się wchłania i ten zapach ;)
      W takim razie cieszę się, że przypomniałam ;)

      Usuń
  20. Chciałabym wypróbować tego produktu ;)

    A tak przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu, w którym do wygrania jest kosmetyczna paczuszka-niespodzianka :) Zdradzę jedynie, że znajdują się w niej kosmetyki marek takich jak: BALEA, BIELENDA, NIVEA itd. itd. - http://wszystkozafree91.blogspot.com/2014/04/rozdanie-kosmetyczna-paczuszka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - staram się ograniczać kosmetycznie ;)
      Produkt jest godny polecenia ;)

      Usuń
  21. Bardzo przyjemny krem :-)
    Chętnie poznam tego gagatka, jeśli będę miała okazję do zakupu.
    Obecnie do ujędrniania używam kremu do ciała Elancyl :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele bardzo pozytywnych opinii o Elancylu - sama nie mialam okazji używać ;)
      Nuxe spełnia się w swej roli bardzo dobrze :)

      Usuń
  22. A ja z tej firmy jestem bardzo ciekawa suchego olejku do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wersję z drobinkami a także próbaska normalnego - oryginalny zapach ale działanie fantastyczne, wkrótce o nich napiszę :)

      Usuń
  23. Właśnie mi przypomniałaś, że najwyższy czas aby o ujędrnianiu pomyśleć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawie sie prezentuje!

    Pozwolę sobie zaobserwować :))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie ładne zdjęcia :D
    Mi bardzo ten kremik przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mialam kiedys jakis nuxe ujedrniajacy, ale z systematycznoscia byl duuuzy problem:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja dzisiaj zaczęłam używać serum, ciekawe jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeśli chodzi o pielęgnację ciała to nie kupuję tak drogich kosmetyków. miałam kremy do twarzy tej marki kiedyś i muszę przyznać że byłam bardzo zadowolona z ich działania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Brzmi świetnie, choc na moje zwisy, to już chyba nic nie pomoże :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Trolejbus to część ręki itd. no dobre ale kurcze trochę drogi ten mus choć jeśli faktycznie działa to co jakiś czas można sie na niego pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. JA od dziś też zaczęłam ujędrniać itp ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Przydałoby mi się takie cudeńko ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger