4/03/2014

Bez ftalanów ale z efektem pandy :)

Pytanie za tysiąc punktów - co to są ftalaty i gdzie mieszkają :) 

Płyn micelarny. Demakijaż oczu - Corine de Farme
Płyn do demakijażu twarzy zawierający micele - cząsteczki, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia i makijaż. Wzbogacony wyciągiem z Piwonii o właściwościach tonizujących i zapewniającym przyjemne uczucie świeżości.
Twoja skóra stanie się delikatna, idealnie odświeżona i doskonale nawilżona. Nie pozostawia uczucia napiętej skóry. Testowany pod kontrolą dermatologiczną i okulistyczną. Polecany dla osób noszących szkła kontaktowe.
Właściwości:
- 97% składników pochodzenia naturalnego,
- 3% składników syntetycznych łagodnych dla skóry, zapewniających trwałość i optymalną skuteczność,
- hipoalergiczny, nie zawiera alkoholu, bez parabenów i sztucznych barwników,
- kompozycja zapachowa bez ftalanów !!!

 Skład:

 Dziurka w korku niestety jest za duża i bardzo często zbyt duża porcja kosmetyku wycieka na wacik, który jest za bardzo nasączony.

Moja opinia.
Płyn używałam wyłącznie do demakijażu oczu. Na plus mogę powiedzieć, że nie podrażnia, nie szczypie i nie wywoływał efektu mgły. Super, bo mam wrażliwe oczy :) Nie zostawia tłustego filmu.
Dwa - bardzo ładnie pachnie, delikatne winogronka takie :) 
Tutaj zalety się kończą..
Najawżniejszym zarzutem jest fakt, że płyn nie doczyszcza do końca. Kilkakrotnie budziłam się z efektem pandy rano..także nie nie i jeszcze raz nie.
Po drugie - to fatalne opakowanie..pompka w tym przypadku robi "krecią robotę" - lepiej jak by była po prostu zwykła dziurka :) 

Znacie ten płyn? Jakie macie z nim doświadczenia?

34 komentarze:

  1. Kurcze,a zapowiadał się tak fajnie.. Niech dopracują formułę, bo produkt obiecujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ftalany? :D
    Szkoda, że robi efekt pandy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego produktu. To polska firma?

    Ftalany rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia - jest napisane, że wyprodukowano we Francji ale rozlano wpolsce ;) Ftaluchy urocze

      Usuń
  4. obiło się mnie coś o uszy z ftalanami. bardzo ładne słowo, kojarzy mi się z flanelką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładnie ..mnie się kojarzy z fafluchami :D

      Usuń
  5. Nie znam, ale ten efekt pandy mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i u mnie jest odwrotnie. Zmywa makijaż świetnie, ale na początku szczypał mnie nieco w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) w takim razie zupełnie inaczej u nas zadziałał...szczęśliwie nie piecze i to ratuje go przed wylaniem całkowitym;)

      Usuń
  7. ooo, nie podoba mis ie efekt pandy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam :/ u mnie niezmiennie Bioderma króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki tej marki kojarzę głównie z blogosfery. Nie używałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też nowość zupełna ale raczej nie sięgnę po coś innego ;)

      Usuń
  10. nie znam, ogólnie nie lubię miceli bo u mnie praktycznie żaden który miałam nie zmywał dobrze oczu ;p ostatecznie niektóre się nadają jako tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, do demakijażu oczy wolę zwykle dwufazowe formuły :)

      Usuń
  11. nie miałam tego płynu, ale widzę, że działa podobnie do micela z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micel z Biedronki mnie z kolei podrażniał i podszczypywał ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam z nią większego doświadczenia ;)

      Usuń
  13. Ftalany to takie zwiazki chemiczne uzywane do utrzymania zapachu i koloru. Z tego co wiem, zakazane jest uzywanie ftalanow w kosmetykach sprzedawanych w Unii Europejskiej, takze raczej laski nie robia...
    Efektowi pandy mowimy 'NIE'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haaa - czyli kolejny raz - propagandowa ściema - bez - bo nie wolno ;)
      zdecydowane Nie ;)
      Ftalany --no urocze jest to słówko :)

      Usuń
  14. Nie znam. Nadal idealnego płynu nie mogę znaleźć ;/
    POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o demakijaż oczu to ja również poszukująca jestem :)

      Usuń
    2. Serdecznie pozdrawiam oczywiście :)

      Usuń
  15. Nie znam, jestem wierna Biodermie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale jakoś nie jestem skłonna go testować ;-) Lubię pandy, ale nie koniecznie chcę się nią stać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dokładnie ;) Pandzie na drzewa na oczy coś porządnego ;)

      Usuń
  17. nawet nie potrafię tego wymówić ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger