4/30/2014

Ankieta dla czytelników

Przychodzę do Was z prośbą o poświęcenie mi kilku minut swojego czasu. \
Ankieta ma na celu autoanalizę, po to by usprawnić moją pisaninę, by się rozwijać w dobrą stronę ;)




Inspiracją dla tego wpisu była głównie ankieta i jej opracownie u Króliczka Doświadczalnego - którą możecie poczytać tutaj - klik




Będę niezmiernie wdzięczna za Wasze odpowiedzi ;)
I tak w oczekiwaniu na nie - otwieram winko i rozpoczynam długi weekend - aach jak cudnie ;))
A jak u Was - pracujecie w piątek czy freeee ;)

19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę weekendu, ja normalnie idę do pracy... Jutro, pojutrze i nawet w sobotę:( Ankietę wypełnię jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszło!
    Chyba też zrobię podobną ankietę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy moja odpowiedź nie wysłała się 2 razy XD

    OdpowiedzUsuń
  4. wypelnie jutro, jesli mozna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Done :)
    Mój pt free, bo na L4, potem poniedziałek, wtorek i środa również, więc teoretycznie mam najdłuższy długi weekend ever. Szkoda tylko, że sponsorowany przez BÓL :(

    OdpowiedzUsuń
  6. hehehe ja pracuje, dlatego znalazłam czas na wypełnienie ankiety ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger