3/23/2014

Świece PartyLite

Świece PartyLite to dla mnie zupełna nowość. Bardzo chętnie eksperymentuje w tej sferze, że tak powiem, ponieważ uwielbiam wszelkiego rodzaju świece, świeczuszki i świeczniki :) Mam ich dużo, w każdym zakątku domu ..W każdym !! if you know what I mean... ;)
Tytułem wprowadzenie powiem tylko, że nie lubię świec Yankee Candle - uważam je za przereklamowane. Dla mnie są duszące i męczące - nie lubię też bawić się woskami, których mam całkiem sporo - leżą w kubełku i wyglądają.. Miałam naprawdę dużo wariantów zapachowych, wśród których jedynie Baby powder nie powodował migreny..

W każdym razie jestem otwarta na przygodę z PartyLite 





Niby palenie świec to oczywista oczywistość ale po zapoznaniu się z kilkoma ciekawostkami postanowiłam przybliżyć kika ważniejszych wskazówek ;)
ps..właśnie zdjęłam świeczki z parapetów ;))

Ciekawostki...
Uznałam, że mogą być przydatne, ponieważ mnie kilka zaskoczyło :)
  • Przed zapaleniem świecy należy każdorazowo przyciąć konot do ok 1/2 cm, aby zapobiec jego wygięciu;
  • We wszystkich świecach konoty należy ułożyć tak by były skierowane pionowo do góry;
  • Jeśli na końcu knota znajdują się "kuleczki węgla" świecę należy zgasić, usunąć tę część knota i ponownie zapalić świecę;
  • Trzeba uważać, żeby do płynnego wosku nie dostały się wypalone zapałki czy fragmenty obciętych knotów, ponieważ może to spowodować nierównomierne spalanie świecy;
  • Przechowywanie świec w miejscach, gdzie bezpośrednio pada światło słoneczne (np. parapety) może spowodować odbawienie czy odkształcenie świec.
  • Wiadomo, że świec nie należy pozostawiać bez kontroli.

Wśród asortymentu świec Partylite można wyróżnić...
Świeczki tealight i maxi tealight, które zużywają się niemal do końca. Wskazówka ---> nie gaś świeczki, jeśli pozostało tylko 1/3 wosku, ponieważ po ponownym zapaleniu świeczka może nie dopalić sie do końca. Miejsce to oznaczone jest w świeczkach tealight za pomocą cienkiej linii na plastikowym pojemniku.




Wkłady scentplus - przeznaczone są do używania w podgrzewaczach....Wskazówka ---> aby wyjąc wkład należy go ostudzić i włożyć na 30 minut do lodówki :) odczekać aż zagrzeje się do temperatury pokojowej i wyjąć.



Świece w szkle - płonią najlepiej jeśli pozostawi się je zapalone na czas wystarczający, aby wosk upłynnił się do wysokości brzegów szklanego słoika. Nie należy zapalać świecy, jeśli pozostanie mała ilość wosku (ok 1.5 cm od spodka)...Wskazówka ---> Zalecane jest używanie podkładek pod słoiczki.

Kolory, zapach cieszą zmysły :)
Kuszą wszystkie linie:
Kwitnące ogrody,
Wiosenne kwiaty,
Delikatne kwiaty,
Sady pełne słońca, 
Soczysta słodycz,
Dojrzała w słońcu figa, 
Zakazana pokusa, 
Zakazane owoce, 
Wyspiarskie sny,
Bambusowa rozkosz,
Chwile nad Morzem Śródziemnym,
Magiczne lasy, 
Fresh home. 
Katalog firmy (oprócz świec, wosków i podgrzewaczy mają piękny asortyment okołoświeczkowy ;)
---> klik 


Znacie świece PartyLite?
Wolicie świeczki czy woski a może jedno i drugie?







29 komentarzy:

  1. Kringle Candle i PartyLite wypierają coraz częściej YC, zapaszek Sady pełne słońca kusi samą nazwą już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą te świeczki z drewnianymi knotami - muszą dawać niezwykle sygnały dźwiękowe :)

      Usuń
  2. mnie doprowadza do szału to kruszenie wosków YC;/ I do gustu przypadały mi chyba tylko trzy zapachy. tych świec jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nawiżu tego kruszenia...zaraz wyfalucham na dywan..niewiadomo co potem robić - przecież nie włożę dywanu do lodówki ehe:)

      Usuń
  3. ja też lubię odkrywać różne świeczkowe firmy, mania na woski na szczęście mnie nie dopadła, ale przy każdej wizycie w TK Maxx sprawdzam czy nie ma jakichś nowych świeczek w ciekawych zapachach :) tej firmy jeszcze nigdy nie widziałam ani tym bardziej nie próbowałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie, ogromnie i okrutnie zazdroszę TK Maxxa :( u mnie nie ma a na pewno byłoby to moje ulubione miejsce do polowań :) dla mnie to również totalna nowość :)

      Usuń
  4. Nie miałam nic z YC, woskow żadnych też nie. Za to tradycyjne zapachowe świece bardzo lubię i dość często kupuje właśnie w tk maxxie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tk maxxx zazdroszczę :) ja zdecydowanie też wolę tradycyjne świece niż woski ;)

      Usuń
  5. Aktualnie jestem fanką YC :) Ale te świeczki wydają się być bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mi ten szał minął po kilku godzinach migren :)

      Usuń
  6. Znam świece PartyLite, ale miałam jeszcze z poprzedniego katalogu, z tego na wiosnę wyglądają na jeszcze bardziej kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) faktycznei i kształty i kolory mocno kuszące :)

      Usuń
  7. Nie spotkałam się z tymi świecami, ale zaskoczyła mnie ilość rad co do palenia...ja normalnie zapalam i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luthien - mnie także! nigdy nawet nie pomyśląłam żeby coś obcinać :D

      Usuń
  8. Też je mam, niestety przy paleniu zapach jest bardzo, bardzo delikatny ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aguniu ja chyba wolę jak jest delikatniej - bo w przypadku YC aromat mnie poraża ...nabawiłam się parę razy potężnych migren ;)

      Usuń
  9. Ja na początku w świeczkowym szale panujących w internecie napaliłam się na YC,ale oczywiście takiej kasy na świeczkę bym nie dała więc kupiłam kilka wosków. Parę razy je zapaliłam i było ok,aż po małej przerwie znów chciałam się zrelaksować przy którymś z nich i tak rozbolała mnie głowa i było niedobrze, że już nigdy więcej nie zaryzykowałam i leżą.
    Muszę powiedzieć, że katalog PartyLite jest złem, bo te wszystkie okołoświeczkowe pierdółki są takie ładne,że aaach ;) Szkoda,że nie podają tam cen bo pewnie od razu by mi się odechciało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne doświadczenia..nawet kupiłam raz świeczkę ale oddałam bo nie mogłam wytrzymać :)
      To prawda - zuooo wcielone - ta czarna seria i ta z drewnianymi knotami aaaww:)

      Usuń
  10. przed ciążą lubiłam yc. w ciąży zaczęły wywoływać u mnie bół głowy i, co gorsza, pogarszały mdłości. od tego czasu trzymam się od nich z daleka. i od świec i wosków, i od notek na ich temat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha - dobre - całkowicie rozumiem Twoje stanowisko :)

      Usuń
  11. Świetne zdjęcia, takie kolorowe :) Ja raczej preferuję świece, ale z tą firmą nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo dziękuję Woogie Boogie, niezwykle mi miło :)

      Usuń
  12. Przejrzałam katalog i jestem pod wrażeniem :)
    Chciejstwo się włączyło!
    Z całej oferty YC podoba mi się tylko jeden zapach - vanilla frosting.
    Swego czasu, paliłam ten wosk na okrągło :)
    Teraz wróciłam do świeczek LaRissa z Biedronki.
    Tani jak barszcz, i zapachowo też bardzo mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, katalog jest baaardzo wciągający :)
      Mnie chyba najbardziej podoba się z kolei pink dragon friuts ale i ten nie na dłuższą metę..:)
      Bardzo lubie "lariski" mam z pięć w łazience - lawendę, białe kwiaty, zieloną herbatę, ślwkę i pomarańczę :)

      Usuń
  13. z tej firmy mam pudełeczko całe zapachów :D
    takich małych świeczek, one chyba nazywają się samplery w YC a tutaj nie wiem jak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie - wiemy o co chodzi ;) fajnie - bo poznasz wachlarz armoatów :)

      Usuń
  14. Ja akurat świece z YC bardzo lubię ale to dlatego, że lubię mocne zapachy :) Choć jedna ze świec wywołała u mnie masakryczny ból głowy a u mojego męża nudności więc poszła w odstawkę. Jestem bardzo ciekawa tych świec PartyLite, ale czy je można zamówić tylko będąc konsultantką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Dla fanek mocnych zapachów YC to prawdziwy raj :)jeśli chodzi o dostępność PartyLite - to najlepiej kontaktować się na ich fb koncie :)

      Usuń
  15. Spotkałam się już tymi świecami, ale ceny nie są za bardzo przystępne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger