3/25/2014

Rozdanie z PartyLite

Razem z PartyLite przygotowałam dla Was małą niespodziankę, która pozwoli na zapoznanie się z ofertą firmy :)


Do rozdania mam :
Zestaw 12 tealightów  Sea Salt & Drift Wood
Zestaw 12 tealightów Wild Strawberry
Scent Plus Melts - Bambus



Warunek jest w zasadzie jeden ale miło nam będzie jeśli polubisz PartyLite na Fb - klik  - niemniej nie jest to warunek konieczny :)






Banerek do udostępnienia


Rozdanie trwa od 25 marca do 13 kwietnia

Wylosowana osoba otrzyma powyższy zestaw, który otrzyma drogą pocztową (listem poleconym) w przeciągu 7 dni od podania swoich danych adresowych. Wysyłka tylko na terenie Polski.
Zapraszam.
Proszę zostaw komentarz, że zgłoszenie zostało wysłane.

21 komentarzy:

  1. jak ja robiłąm z nimi rozdanie tyle osób się ze mnie śmiało, że szok :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że to taka typowa zapachaj dziura, współpraca co by była. usłyszałam nawet porównanie, że PartyLite to prawie tak jak majonez kętrzyński hahhaha

      Usuń
    2. bez przesady :D kto miał ból dupy ot co

      Usuń
    3. No chyba durna jestem, bo nie mam pojęcia co mają wspólnego świeczki i majonez
      Hegemonia YC jest naprawdę mooocno przesadzona..
      Ja osobiście lubię eksperymenty a hejterów u mnie nie ma ;) mam nadzieję

      Usuń
  2. Moje zgłoszenie również poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tym razem zrezygnuję. Świeczuszek u mnie dostatek. Życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dam szanse innym. Powodzonka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co nie ma mnie w domu, więc tylko by się marnowały, a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkam poza Polską, więc pozostaje mi życzyć szczęścia wszystkim uczestnikom rozdania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uczestnikom życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłałam :) Uwielbiam pachnidła wszelkiego rodzaju. Przez ten jeden YC (Pink Dragon Fruit) od Ciebie muszę przynajmniej raz dziennie "napachnić" czymś pokój, tak mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A co mi tam, zgłoszę się, dawno świeczuch nie paliłam ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger