3/24/2014

Figue Diabolique

Pokażę Wam prawdziwą Fig Fatale czy jak ktoś woli Figue Diabolique :)

Ta przepiękna świeca należy do kolekcji  Forbidden fruits  PartyLite 



Świeca jest zamknięta w uroczym, dekoracyjnym opakowaniu z wstążką 
Już sam jej widok spowodował u mnie szybsze bicie tętna :)


Szklany słoiczek jest zdobiony czarnym ornamentem, który potęguje diaboliczne wrażenie..


 Fantastyczny zapach świeżej figi, połączonej z nutą wanilii jest kolejnym powodem mojego uwielbienia..
Jak na prawdziwą femme fatale - figa ma kolor czarny :)


To nie jest świeca dla grzecznych dziewczynek...

Na razie nic więcej nie powiem - kontempluję jej piękno :) Jak już odważe się odpalić to szczegółowo zdam relację :)

Podoba Wam się?
Bo mnie baaaardzo :)

39 komentarzy:

  1. Oja, wygląda super! Luksusowo i mrocznie. Miłego wąchania! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie wygląda bosko!!! Znając mnie szkoda by mi było ją zapalać tak cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie możemy podać sobie rękę - bo mi też szkoda :) na razie podziwam :)

      Usuń
  3. figa i wanilia, to musi być boskie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudnie pachnie - jednocześnie słodko i świeżo :)

      Usuń
  4. Wow, opakowanie ma cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu zakochałam się w tej czarnej wstążce :)

      Usuń
  5. Naprawdę robi wrażenie bardzo mi sie podoba tez taka chce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dobrze powedziane - wrażenie robi od pierwszego wejrzenia ;)

      Usuń
  6. Daj koniecznie znać jak będzie zachowywać się podczas palenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robi wrażenie! Każda świeczka z figą w nazwie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo - jak widzę/słyszę figę to od razu kwiczę :D

      Usuń
  8. oglądam kilka razy zdjęcia i nie mogę uwierzyć, że to świeca :) w życiu bym jej nie odpaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) mam dokładnie takie same myśli...na razie pełna adoracja ..:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. SImpluniu ja też nie przepadam za jaśminem - ale tutaj go wogóle nie czuć - a jedynie akordy wanilii i figi cudownej :)

      Usuń
  10. Luksus w czystej postaci - uwielbiam tak dopieszczone szczegóły i cudowną prezentację, niby świeca, niby Twoja, a u mnie wywołała przyśpieszenie tętna ;) Chcę JĄ!
    Buziam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak...ja też podzwiam detale =ta wstążeczka po prostu mnie rozłożyła na łopatki
      Moja Kochana, empatyczna Taniczka - po prostu odbierasz moje czarne zakochanie w tej "diablicy" ;)

      Usuń
  11. No odpalaj, bo chcemy powachac...tzn.poczytac:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze troszkę...jeszcze popodziwaim czarne, nieskalane piękno ;)

      Usuń
  12. Świeca jest piękna ale opakowanie... cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, jedno i drugie oszałamiająco piękne w swej formie :)

      Usuń
  13. Oooo, podoba mi się bardzo!
    Black <3
    Jestem ciekawa, jak będzie sprawdzała się podczas palenia ...
    Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że tu ktoś także lubi czarne ;) eheheh
      Dam znać na pewno :)

      Usuń
  14. Piękna, ale mąż by mnie z domu wyrzucił za kolejną świeczkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaa haa rozumiem - sama mam zkitrane tam i tu parę szklaneczek hehe:D

      Usuń
  15. Jezuuuusieńku przecież to dzieło! Piękna, diaboliczna ach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha - też tak pomyślałam - jak zobaczyłam ją, tak usiadłam i adoracja trwa wciąż i wciąż ...mam takie czarne serce widocznie ;)

      Usuń
  16. Jestem ciekawa innych aspektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno także je opiszę w późniejszym terminie...po prostu musiłam się podzielić hehe;)

      Usuń
  17. wygląda rzeczywiście pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się, że podzielasz moje zachwyty;)

      Usuń
  18. idealna na prezent dla gotki lub innej SZatanistki ;P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger