3/22/2014

7 wpisów subiektywnie

Dzień dobry słonecznie :))
Tytułem wstępu - odezwa do narodu !! Nie zrywajcie fiołków - niech sobie rosną...w wazonie zaraz umierają



Do kawki/zielonej herbaty/czerwonej herbaty/owocowej herbaty;)

- garść wpisów, które SZCZEGÓLNIE mnie zainteresowały...

1. Jak wygląda praca na planie teledysku i piękne włosy autorki przykuły moją uwagę ;)
Chbelleap - klik
2. O zjadaniu żaby - przeczytacie u Leny- klik
3. Kompleksowo o wszystkich dobrych i złych rzeczach, które sobie fundujemy pisze Puszysława - klik 
4. Nareszcie trafiłam na porządną dawkę wiedzy na temat moich przypadłości skórnych i to z pierwszej ręki Pani Kosmetolog - klik
5.  Gdzie można spotkać przystojnych facetów - Little town shoes Wam pokaże ;) -  klik
6. Natomiast, jeśli  uważacie, że niscy faceci mają największe kompleksy pod słońcem, przeczytajcie wpis Balbiny Ogryzek - klik (ze szczególną uwagę komentarzy anonima, który potwierdza tą tezę ;))
7.  Na koniec o doładowaniu kont emocjonalnych - bardzo ciekawy wpis Happyholic - klik

i jeszcze jeden wpis - bardzo przydatny jeśli ktoś Ci kradnie autorskie treści i zdjęcia - Karminowe Usta radzi co można zrobić - klik


W tym tygodniu byłam zdecydowanie biernym czytelnikiem...czuję się pijana wiosną :) Jak jest u Was?

Słonecznego weekendu Kochani :)



\

23 komentarze:

  1. oo jestem ciekawa postu o kompleksach niskich facetów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zwróć uwagi na komentarze hhihi ;)

      Usuń
  2. w tym tygodniu ulewają mi sie afery.... nie mam ochoty ani czytac ani pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aferom nie poświęcam miejsca tutaj :)

      Usuń
    2. Przez te afery nie chce mi się wchodzić na jakiekolwiek blogi. Serio :(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Daj znak jak coś Cię wciągnęło szczególnie ;)

      Usuń
  4. A u mnie zapier.... :-/ szesc tygodni nicnierobienia wychodzi teraz bokiem. Zakwasy mam chyba na kazdym miesniu :p Ja staram sie troche czytac, ale za bardzo nie mam czasu, a jak skoncze prace to praktycznie jestem juz gotowa, by isc spac. Juz dzisiaj jest moj 17-ty dzien bez wolnego. Ufff. Jeszcze cztery :)
    Buziaki dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Karminowe usta bardzo lubię tak samo jak kosmetolog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszy mnie to - ja Kosmetolog poznałam niedawno ;)

      Usuń
  6. Będzie co czytać wieczorem, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fiłków nie zrywam:) ide czytać o niskich facetach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ten temat ciągle żywy u Balbinki hehee:)

      Usuń
  8. Już lece nadrabiac wszystkie wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko 3 z nich więc lecę poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Post Karminowych Ust niezwykle przydatny!
    Zapisałam sobie to w zakładkach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te fiołki wspaniale pachną , mam je w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eski, dziękuję ślicznie za polecenie :D Dzięki Tobie i Kawaii na facebooku, dziewczyny przyszły i starały się wytłumaczyć chłopcu o co nam chodzi, niestety raczej bez powodzenia :d a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. O jak mi milo! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger