2/02/2014

Zmiany, zmiany :)

Od dawna chciałam coś zmienić w wyglądzie bloga ale nie wiedziałam dokładnie co...
Owszem wyobraźnię mam dużą ale jeśli chodzi o techniczne sprawy to jestem totalnym beztalenciem.

Autorką kreacji nowej szaty bloga jest przemiła dziewczyna:

Vea z bloga http://vea-loveliness.blogspot.com/


Pięknie dziękuję Ci za pomoc i wyrozumiałość:) 


Zobaczcie jaką zdolną Vea jest artystką - jej portfolio naprawdę robi wrażenie klik


Jak Wam się podoba czarno - miętowa odmiana Esów?


37 komentarzy:

  1. BARDZO NAM SIĘ PODOBA, JESTEŚMY POD WIELKIM WRAŻENIEM! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super, taki powiew świeżości :D ja też muszę coś zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio również myślę żeby wprowadzić jakąś zmianę. Nie tylko w wyglądzie, ale w warstwie treściowej bloga również.
    Dobrze, że trafiłaś w łapki zdolnej graficzki. Veo, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie! Czytelniej się zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Się bardzo podoba! Ale u Ciebie zawsze był przyjazny klimat. Nawet, gdybyś na wstępie się żegnała i wyganiała, czytałabym wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jest pięknie Kochana:) chyba bardziej przejrzysto , choć prawdę mówiąc zawsze przychodziłam tu po świetny tekst i opinię a nie zwracałam uwagi na otocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma za co :) Już mnie tak nie wychwalaj, bo taka uzdolniona to ja nie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie ! też muszę pomyśleć nad nowym wyglądem bloga bo mój jest zbyt smutny ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba się i to bardzo :) Vea ma fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna odmiana :) i taki fajny nagłówek *u*

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się :) to moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zmiana! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba. Jest pieknie i swiezo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak u Ciebie było wcześniej, ale teraz jest fajnie. I moje ulubione fioletowy są. Mi też Weronika zrobiła szablon:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Klimatycznie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmiana zdecydowanie pozytywna :) Piękne kolory i grafika, ma dziewczyna zdolności :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wlasnie bardziej mi sie podobają takie delikatne szablony, a nie naładowane wszystkim co popadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a to dopiero! zgadnij, co ja właśnie ostatnio porabiam z one little smile... ;) bardzo mi się podobają zmiany u Ciebie, Esku, od razu zrobiło się świeżo i... profesjonalniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojjj!!!! Przepieknie wszystko wyglada. Az zapiera dech w piersiach :***

    OdpowiedzUsuń
  22. Esy`aczku, masz teraz bardzo piękne szaty na blogasku, Vea nie tak dawno " odrodziła " mój blog kulinarny, jest naprawdę niesamowita i utalentowana, no i cierpliwa na nasze marudzenie i zachcianki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ladnie. Ja na razie jestem zadowolona z wygladu mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie, wręcz sterylnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? Wg mnie daleko do sterylności ;) Powiedziałabym, że jest świeżo widać "nowe tchnienie" :)

      Usuń
  25. Bardzo miło, choć wcześniej tez było oki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem pod wrażeniem nowego szablonu. Szczególnie nagłówek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna odmiana, szalenie mi się podoba. Blog zyskał na ogólnym odbiorze, graficznie nie przytłacza i nabrał nowego charakteru :)

    Vea ma dar! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger