2/25/2014

Wygraj świecę do masażu

Znacie świece do masażu?

Podejrzewam, że najlepsza frajda w ich używaniu to zabawa we dwoje;) a że w powietrzu wciąż unosi się duch zakochanych (walentynki) oraz coraz mocniej zapowiada się wiosna mam coś dla Was ;)


Do wygrania jest Luksusowa ręcznie robiona w Szkocji,  w 100 % naturalna świeca do masażu i pielęgnacji ciała Orli massage.
Można ją stosować jako lotion, bogaty w witaminę E i substancje odżywcze, do manicure i pedicure, jako ciepły olejek do masażu czy też masło na zimno.

Mam dla Was wersję - Balancing - chamomile, lavender, bergamot  106 g o wartości 65 PLN.




Obowiązkowo musisz lubić mój blog  i odpowiedzieć na pytanie - reszta to czysta przyjemność - nie chcesz nie musisz - chcesz  - będzie mi bardzo miło - taaa jestem wredna ;)

Nagroda będzie przyznana w drodze losowana, zgłaszać się można do 8 marca wyniki ogłoszone 9 marca.
Wysyłam na terenie Polski do tygodnia listem poleconym na swój koszt.

Jeśli masz ochotę to wyraź proszę to w komentarzu według wzoru:

Obserwuje blog jako:
Odpowiedz na pytanie - jaki jest Twój ulubiony rytuał wieczorny?

Lubię na facebooku tak/nie - jako:
Udostępnienie tak/nie - podaj link:

24 komentarze:

  1. Obserwuje jako: Aswertyna
    Odp. na pytanie : podjadanie przed snem koniecznie słodyczy, gdy wszyscy śpią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że parówek XD

      Usuń
    2. skoro lubisz, to nie zabraniam Ci

      Usuń
  2. Dzisiaj dam szansę innym i oprę się pokusie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako: Joanna Mysza
    Odp. na pytanie : aromatyczna sól do kąpieli domowej roboty rozpuszczona w wannie obok pali się świeczka a ja zaczytana w książce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępnienie tak http://wyprzedazmarzen.blogspot.com/

      Usuń
  4. Obserwuję jako Paulina Wiktoria
    Moim ulubionym, ale niestety rzadkim (i chyba dlatego takim docenianym) rytuałem jest masaż w wykonaniu mojego mężczyzny:)

    OdpowiedzUsuń

  5. Obserwuje blog jako: Milena M
    Odpowiedz na pytanie - jaki jest Twój ulubiony rytuał wieczorny? Gorąca kąpiel w akompaniamencie relaksującej muzyki, blasku zapachowych świec oraz nawilżających olejków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciala, ale nie moge. Zycze zatem powodzenia wszystkim :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. heh nie napiszę tego co mam na myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sauria, nie hamuj się ;))) ale też o tym pomyślałam... :)

      Esy`iaczku Kochana, muszę się na poważnie zastanowić, bo już mi, jak widzisz, myśli nie w tą stronę pędzą :)))

      Usuń
    2. heheheheehehee dooobre ;) to jest sztuka - nie powiedzieć - a powiedzieć ;) hyhyhyhy

      Tanika - nie zastanawiaj się nic - działaj, działaj ;)

      Usuń
  8. ja bym chciała, ale jak mi Dolf ostatnio zrobił masaż to mnie przez dwa dni plecy bolały. :)

    Powodzenia Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje blog jako: Fabryczna
    Odpowiedz na pytanie - jaki jest Twój ulubiony rytuał wieczorny?
    Moim ulubionym rytuałem wieczornym jest pielęgnacja moich kudłów (czyt. włosów) czy twarzy, którą polubiłam dzięki świetnemu, cudownemu peelingowi z Phenome. ♥ I oczywiście obowiązkowo mówienie "dobranoc" wszystkim domownikom (pomijam rybki, bo one do mnie nie mówią :( ) - taki tam "zwyczaj", "rytuał", który mimo wszystko lubię - to takie... przyjemne. :)
    Ojjj... Miał być jeden. Trudno. :D
    Lubię na facebooku tak jako Zakupowa Fabryczna
    Udostępnienie (może być baner w pasku bocznym? :)) - http://zakupowafabryczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Glamourka89
    Odpowiedź na pytanie: Moim ulubionym wieczornym rytuałem od 8 miesięcy jest kąpiel, a następnie usypianie dziecka. Nie ma nic piękniejszego niż widok roześmianej buźki podczas rozchlapywania wody po całej łazience, a później obserwowania jak taki mały szkrab zasypia u mamusi na rękach, wypiwszy oczywiście najpierw butlę mleka:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udostępnienie: tak - baner - http://glamourka89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje blog jako: tajka
    Odpowiedz na pytanie - jaki jest Twój ulubiony rytuał wieczorny?
    prysznic, przytulas z corka, pielegnacja twarzy i sen.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje blog jako: Wiola
    Odpowiedz na pytanie - wieczorem lubię ostatnie chwile przed snem, a od miesiąca polubiłam też nakładanie kremu do twarzy! Po kilku dobrych latach używania dopiero teraz to lubię. Ale robię to delikatnie, najpierw nakładając trochę kremu na dłoń i maczając w nim palec robię sporo kropek na twarzy. Potem rozmasowuję krem po wnętrzach dłoni i takie dłonie przykładam do twarzy, nie poruszając nimi. Na koniec, gdy już na dłoniach nie mam kremu, pocieram nimi, by się bardziej ogrzały i wtedy tez przykładam je do skóry. Ciepła skóra o wiele lepiej przyswaja składniki kremu, a ja wreszcie nie mam upaćkanych dłoni i białych smug na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje blog jako:kafetka
    Odpowiedz na pytanie - jaki jest Twój ulubiony rytuał wieczorny? raz w tygodniu późnym wieczorem robie sobie "kompleksową pielęgnację" pediciure, peeling, masełko do ciała...potem czuje się o niebo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje blog jako: Magdalena N.
    Odpowiedz na pytanie: kąpiel bo mnie rozluźnia , oczyszcza ciało i umysł .. a po kąpieli lampka czerwonego wina :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje blog jako: Madzia Cz
    Odpowiedz na pytanie: Jest taki mój jeden ulubiony i wyczekiwany rytuał, zwie się wręcz kolokwialnie- barłożek. Składa się z mojego łóżka, podusi, filmu i ukochanego mruczącego przy uchu.

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja wyjdę na mamin-córkę, ale mój rytuał, to jest buziak dla mamy. Jakoś dziwnie jest mi iść spać bez takiego "pożegnania się" po całym dniu. I nigdy nie miałam tak, że się wstydzę, że nastoletni bunt - więc już nie wypada - do dziś, a lat mam już 22 - na dobranoc muszę dać mamie buziaka :)

    Obserwuję: puszka
    Lubię: Zapiski Grafomanki
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/zapiski.grafomanki/posts/262974417204381?stream_ref=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje blog jako: Marcepanka
    Odpowiedz na pytanie - Moim ulubionym wieczornym rytuałem jest ciepły (niekiedy wręcz gorący) prysznic, a później smarowanie się balsamem, kremami itp. Jakoś tak mam, że bardzo mnie to relaksuje :)

    Lubię na facebooku tak - jako: Marcepanka Blog
    Udostępnienie tak (baner na blogu się liczy ?) : http://marcepanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje blog jako: sarinacosmetics
    Odpowiedz na pytanie - jaki jest Twój ulubiony rytuał wieczorny?
    Mój ulubiony wieczorny rytuał jest wtedy, kiedy mam dużo czasu dla siebie, kiedy mogę zrobić sobie odprężającą kąpiel, wszelkie peelingi, maseczki do włosów i twarzy, a że jestem mamą, więc to nie często się zdarza, bo drzwi łazienki są okupowane przez małą, słodką buzię wiecznie potrzebującą swojej mamusi :) Ale i tak kocham takie wieczory, nawet z tym marudzeniem pod drzwiami :)

    Lubię na facebooku jako: Ewelina T.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger