2/15/2014

300 post

I w związku z tym niemoc twórcza mnie dopadła ...zdjęcia mam, pomysły mam na dalsze publikacje ale dopadła mnie klątwa 300 posta, bo chciałam/czułam potrzebę, że ma być wyjątkowy...
Ale co zrobić wyjątkowego...
Refleksje - rzygać mi się chce poradami w stylu jak blogować, czy współpracować itp - odpada
Recenzje - hmm nie są w moim mniemaniu AŻ tak wyjątkowe..

Z pomoca przyszła mi M. 

i Jej właśnie dedykuję ten post :*

Jeśli nie interesują Cię posty o zwierzakach to odpuść sobie dalszą część
Będzie o piesku :))

Bella ;) w miksie :*


 Czasem ma ochotę na mycie ;)
 Na mechłanie zawsze ;)

 Lubi czytać :)

Jeść ręce (zwłaszcza jeśli ręcę niosły na przykład kanapkę)

 Lizać lody a nie przepraszam - w roli lodów często występują pokremowane stopy ;)

 Nadsłuchiwać odgłosy z kuchni - preferencje w tym kierunku - odgłos otwieranej i zamykanej lodówki ;)

 Zawsze !! jest niewinna..zawsze!

 Nikt jej nie kocha i nie rozumie...
pies na diecie to TRUDNY temat..


TO nie refleksje to nie depresja to myśl - jak Ci zabrać szynkę z rąsi ;)

 By zaraz potem pokazać język...
 Lubi pomgać w denkowaniu ;)


 Oglądać ze mną telewizję - preferujemy ostatnio Bones...chyba każda z innych powodów ;)

 Nosić moją bluzę ;)


 Nie lubi myć stóp :)

 Lubi udawać zająca :)

 Śniąc, że to kawał wieprzowinki ;)


Być na pograniczu jawy i snu, by zawsze chętnie być gotowym na dwie komendy: a) spacer, b) masz....
Jeśli Wam się spodobał miks o Belce dajcie znać - mam jeszcze zdjęcia na drugim kompie z okresu wczesnej młodości :)
Niemniej czuję przełamany kryzys 300 posta.
M dzięki = na paznokcie to chyba jeszcze z trzysta musi minąć nim pokażę światu :P

51 komentarzy:

  1. Piekna psinka:-) ja tez mam swoje psy (3). Bardzo dobry pomysl na post.:-) moze kiedys sama cos podobnego stworze, oczywiscie wspominajac o mojej inspiratorce.:-)

    Moj pies tez uwielbiam zlizywac krem.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż koniecznie :) Czasem czuję się jak wielka lizawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ona jest cudowna <3
    Żałuję, że nie mam swojego psa :D Muszę się zadowalać futrzakami mojego TŻ...a jest czym! Ma 2 koty i 2 psy. A jego psy to moja absolutna miłość :D Shih-tzu Mundek i buldożek francuski Tośka to najlepszy duet na świecie. Takiej dawki miłości, skakania, lizania i tulania nie da ci nikt na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam = jak Towarzysza Twojego - to prawie jak Twoje ;)
      Mundzio i Tosia :)))) słodkie brzdące..czy to prawda, że buldożkom wypadają oczka?
      Psy to najcudowniejsi terapeuci ever!!:))

      Usuń
  4. No oczywiście, że Ona jest niewinna i nie rozumiesz jej!
    Spójrz na nią... jej się nie da nie kochać :D
    obawiam się, że gdyby była pod opieką mojego taty wyglądałaby jak zapasiony warchlaczek - On nie umie się opierać smutnym psim oczom (dlatego Anuba tak teraz przytyła - ale spokojnie, czuwam nad jej sylwetką!)

    Poproszę Mix z młodych Belki lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Misiu - następny mix Belki będzie dla Ciebie :*
      Obawiam się żę masz rację - lepiej byloby ją przeskoczyć niż obejść...Jej serce owładnięte jest żarciem:)

      Usuń
  5. uwielbiam ją ! chyba muszę taki mix przygotować z moim Neo :D, tak przyjemnie mi się czytało i oglądało tą Twoją królewnę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotuj Inesko, przygotuj koniecznie pokaż Neo- pamętam, że masz labka - tylko zapomniałam czarnego?
      Bardzo mi/nam miło :)

      Usuń
  6. Wspaniała psina :) ja nie wyobrażam sobie mego życia bez mojej :) heheh leżenie na zająca za każdym razem mnie śmieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;) Mnie również ta poza najbardziej rozczula vel rozśmiesza i nie mogę się powstrzymać od gilgotania :D

      Usuń
  7. Ale cudna! Poproszę więcej takich opowieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! zatem będę przygotowywać :) materiału mam dużo hehee co prawda kiepskiej jakości ale wiadomo - lapać chwilę z demonem nie jest łatwo ;)

      Usuń
  8. Sporo postów:) piesio słodki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo fakt...nie spodziewałam się po sobie takiej wytrwałości hehee
      ale przyznam, że duży wpływ mają na to moje przyjaciółki - blogerki, które jak trzeba kopną w wirtualny tyłek żeby coś napisać :D

      Usuń
  9. Jest słodka, przyznaję :)
    Ale i tak koty wielbię ponad wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham i psy i koty ale bliżej mi do świata psów bez dwóch zdań, co nie przeszkadza mi dokarmiać bezdomnego kota :)

      Usuń
  10. Kocham psy i to sie nigdy nie zmieni. Belka jest przeslodka i przecudowna. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz ją poznać osobiście następnym razem :*

      Usuń
  11. wspaniale uczcilas swojego 300go posta!! Bella jest urocza bez dwoch zdan!!:D Brusia tez czesto lezy "na zajaca" i obecnie tez jest na diecie #iscietrudnytemat:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Hunger :) cieszę się bardzo :)
      ooooo to ściskam prawicę - na pewno doskonale się rozumiemy - ukochane zwierzę na diecie - ech :/ te oczyyyy ;)

      Usuń
  12. Jaka kochana!! Jak dla mnie co druga notka może być o Belli :) Kocham psy, sama mam jedną wariatkę w domu (aktualnie ogromnie za nią tęsknię :( ), może też coś o niej napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję Luthienn, bardzo się cieszę
      Buuu tęsknota za przyjacielem po prostu ;( napisz, napisz koniecznie :*

      Usuń
  13. Świetny post, a psiaczek jest rozkoszny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza :) Sama mam kota, ale pieski też lubię, zawsze nam towarzyszyły w moim rodzinnym domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja koty szczerze podziwiam, darzę szacunkiem bo zawsze mi się wydaje, że jest w nich więcej pierwiastków dzikości niż w psach, które na ich nieszczęście całkowicie podporządkowały się cżłowiekowi :)

      Usuń
  15. Haha, czytająca brzuchem do góry Bella mnie rozbroiła :P Kochanego masz psiaka, nie da się nad nią nie rozczulić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D A żebyś widziała jak wierzgała nogami - w pewnym momencie za zakładkę służyła mi jej prawa stópka :D
      Diablica w opakowaniu anielicy to powiedzenie świetnie oddaje charakter beagli;)

      Usuń
  16. Gratuluję 300! :*
    Dziękuję za dedykację, Moja Droga :*
    A zdjęcia? Cóż, po przeczytaniu posta miałam ochotę wsiąść w pociąg i jechać do Was pomaltretować Belkę! :)
    Zrobię u siebie psi post, kto mi zabroni? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 300 to naprawdę niezły wynik prawda? ;)
      NIkt nam nie zabroni ;)
      Czytałam - Kebs i Belka mają naprawdę dużo wspólnego ;)

      Usuń
    2. Naprawdę! Mogłabyś nawet krzyknąć "Spartaaaaa!" ;)
      jezu, ale bym ich chciała poznać, wiesz, jakie harce by były? :D

      Usuń
  17. Urocza sunia :) też bym chciała mieć pieska, ale na razie muszę zadowolić się chomiczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chomik też super !
      Ja miałam wcześniej szczura o imieniu Misha i bardzo go kochałam - przyjaciel jest niezależny od wielkości/rozmiaru :)

      Usuń
  18. Cudne psisko :) Sama mam maleńką shih tzu od niedawna. Ma 3 miesiące i rozrabia jak pijany królik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to najsłodsze czasy przed Tobą :) zaraz sobie wygogluję bo nie kojarzę shih tzu - czy to te podobne do pekińczyków?

      Usuń
  19. Lubię takie posty, a to wspólne denkowanie produktów mnie rozbroiło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Belcia to zawodowy przeszkadzacz w sesji z pachnącymi opakowaniami ;) i złodziejka nierzadko :)
      Dziękuję:)

      Usuń
  20. Ale śliczna psina! :)
    Obserwuje, lajkuje i pozdrawiam :)
    __________
    mrozinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bella jest cudowna!
    Pokochałam ją od pierwszego wejrzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona też Cię od razu polubiła - i plątała się pod nogami ;)
      Jak będzie cieplej i przyjaźniej - zapraszamy CIę na spacer, jeśli będziesz mieć ochotę ;)

      Usuń
  22. pisz dla nas o wszystkim, co Ci siedzi w głowie, (po)łykam Cię całą! Bella jest boska, uwielbiam Wasze psinki (Twoją i eMkową), sama nie mam, to przynajmniej tymi cudakami się pozachwycam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muaka, muaka Matko kochana :*
      Bossse musiałabyś być wielkości kanionu Kolorado żeby mnie pomieścić całą :P
      Myślę że i Belka i Kebs mają dużo wspólnego :) na przykład oglądanie telewizji ;)

      Usuń
  23. Shiro mi właśnie przeszkadza w przeglądaniu "internetu". Bella jest świetna, a pomysł na post genialny! O, ktoś mi się ładuje na kolana, bo przestałam uciekać sznureczkiem (bawiliśmy się sznurkiem od torebki).. o już nie, teraz ciekawszy jest gołąb.. o też już nie, teraz poluje na coś pod wieszakiem/suszarką z praniem.

    OdpowiedzUsuń
  24. oooou, nie tylko ja mam pierdolca na punkcie psa :D
    uściskaj i za uchem podrap ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny temat na wyjątkowego posta, coś co jest Ci ogromnie bliskie, a Bella to niewątpliwie Twoja wielka miłość. Na tym zdjęciu pod zieloną bluzą wygląda tak uroczo że oj. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post Kochana, Bella przesłodka i bardzo kochana, jak ślicznie czyta, i pomaga Ci, złoto nie piesek :)
    Smyram i buziam w piękny nosek ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger