1/25/2014

Oddam

Hej 
Mam do oddania kosmetyki, których nie używam i używać nie będę..zazwyaczaj są spróbowane raz a maksimum kilka razy.
Są to KOSMETYKI UŻYWANE, starałam się odczytać daty ważności ale udało mi się to tylko przy niektórych. Szkoda mi to tak po prostu wyrzucić a trzymać dłużej nie zamierzam. Pytałam się wczoraj na fajsie i wiem, że kilka z Was byłaby chętna na te rzeczy. 
Tak więc zapraszam. 
Dla formalności - oddaje wszystko razem i wysyłam na terenie Polski na własny koszt ;)

Wystarczy lubić blog mój jedyny ;) Zgłaszajcie się w komentarzach. Wybór nastąpi w drodze losowania.
Miłej soboty.

Od dzisiaj do do 30 stycznia :) 




Wsad:

Lirene - Shiny Touch - fluid rozświetlający - nr 104 naturalny /08.2015
Kobo - Extreme Gloss - nr 208 peach puff/ 09/2014
Kobo - Pearl'n mineral
Rimmel - cień do powiek - nr 060 bronzed
Alterra - balsam z masłem shea i olejkiem z biogranatu - 05 - cherry&shine 02/2015
Eyeliner Yves Rocher 02 amethiste
Rimmel - Apocalips - 501 Stellar
Catrice - 200 From Dust To Dawn
Catrice - 770 - Put Lavender On Agenda
Essence - colour base 08 gabriella
Essence - glitter topper 08 troy
Mollon Pro - Varnish a Ongles 02/2014
Essence - Studio nails fast cuticle remover - żel do usuwania skórek
Sephora - 03 - pure white
Maybelline - mini Color rama - 52 Dark Plum
Pro white original
Golden Rose - Jolly Jewels - 116

64 komentarze:

  1. zgłaszam się, oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam na FB- ofkors się zgłaszam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja spróbuję , widzę kilak, których nie znam, więc chętnie poznam:)
    obserwuję jako dziki agrest

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile świetności i moja ukochana Apocalips <3
    Obserwuję jako Chelsea Lena

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie, i jak tu się oprzeć.
    Zgłaszam się oczywiście:)

    Wsad mnie nieźle rozbawił:D

    OdpowiedzUsuń
  6. yhy, poprosze ^^

    zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja chętnie przygarnę... na fb już wypatrzyłam kilka "rarytasów" na które miałabym ochotę.
    Obserwuje: jako Żaneta Zielińska-Łuczyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zgłaszam:) na fejsie lubię a bede obserwować jak wejdę na kompa bo na telefonie mi się obserwatorzy nie wyświetlają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja! ja! Ja! :) Zgłaszam się :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj , ile tego <3 zgłaszam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę, chcę! Zgłaszam się ofc :)
    Lakierów nigdy mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę parę rzeczy, które miałam kupić, także zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: anioleek89

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję od dawna jako Kamila B
    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako HUTOSIA
    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  16. Chce ! ;)
    Obserwuję jako Mona

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako Ivana
    zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie podaruję im nowy dom ;)
    Obserwuję jako Mediterranean.

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję już dawno, jako little sunshine.
    i się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie się zgłaszam, obserwuję jako Małgosia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. z chęcią przygarnę :)
    obserwuję jako Ewelina Wróbel

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią się zgłaszam :)
    obserwuję jako Nely

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję i zgłaszam się;)

    OdpowiedzUsuń
  24. popieram takie działania :) Tobie te kosmetyki z jakiś względów nie pasują, ale ktoś inny będzie się nimi cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dokładnie - jestem pewna że ktoś się z nich po prostu ucieszy :)

      Usuń
  25. No dobra, też się ustawiam w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako Fabryczna oczywiście.:)

      Usuń
  26. chętnie przygarnę :)
    oczywiście jestem obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się..bo widzę mój wymarzony Goldenek JJ

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja ustawiam się w kolejce :)
    obserwuje jako: nika88

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    obserwuje jako natalia5299

    OdpowiedzUsuń
  30. Zglaszam sie. Obserwuję jako Kamila Lyll

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się bo widzę sporo ciekawostek, które chciałam sprawdzić ale nie byłam pewna czy mi przypasują :)
    obserwuję jako usmiechnieteoczy oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  32. tyle cudowności <3
    i lakiery takie piękne ^^
    zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie cudne lakiery :) Bardzo chce :D
    Obserwuje jako zaczarowanaa

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią przygarnę :)
    Obserwuję jako WalkingOnAir

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Serenitka B

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako deedee_1

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuje kafetka
    anastazja1923@wp.pl
    zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się :)
    obserwuję jako asialova :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rączka w górę ode mnie ;)
    obserwuję jako Zaneta

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja się zgłaszam :) obserwuję jako Edyta Ooo

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się! :) lubię testowac nowości, a lakiery to już w szczególności :D

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Agata N

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :D
    obserwuję jako kapeluszkaa

    OdpowiedzUsuń
  44. No oczywiście nie mogę przejść obojętnie i się zgłaszam :)
    Obserwuję jako MTTEAM

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja ostatnio całą torbę kosmetyków oddałam dla szwagierki :) Następna tura odbędzie się na blogu, chociaż wiadomo, że u mnie będą przeważać paznokciowe drobiazgi.
    Dla tej apokalipsy chętnie się ustawię. Obserwuję jako: puszka.

    OdpowiedzUsuń
  47. A co mi tam, zawsze fajnie coś nowego "zmacać" - zgłaszam się do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  48. z chęcią się zgłoszę obserwuje jako Patrycja P.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger