12/07/2013

Wyniki kreatywnego konkursu "Opowiedz mi swoją historię"

Czas na rozstrzygnięcie kreatywnego konkursu, w którym żeby zdobyć super (moim zdaniem) nagrody trzeba było coś od siebie dać (WOOOOOOOOOOW - nie lada trudne zadanie ;) Od czasu kiedy w rozdaniu Lil - poprosiła o przedstawienie siebie w kilku słowach a otrzymywała ...uwaga!! imię i nazwisko - nie mam więcej pytań...
Jestem osobą bardzo przekorną...tak więc nie wykluczam głupawych rozdań ale jeśli przygotuję dla Was coś specjalnego...to ZAWSZE trzeba będzie coś od siebie dać..
Owszem frekwencja jest wtedy niższa...ale nie od dziś wiadomo że NIE ILOŚĆ a JAKOŚĆ ma znaczenie...przynajmniej dla mnie...
Tyle tytułem wstępu..




Przypomnijmy do wygania był ten zestaw: 

Smakołyki z Bath and Body Works:
żel pod prysznic Japanesse cherry blossom,
balsam do ciała Paris,
potrójnie nawilżający krem do ciała Enchantee,
świeczka Twilight woods
a także pianka do mycia ciała - grecka - ORGANIQUE
i krem do twarzy z fluidem - ALVERDE.


W konkursie udział wzięły:

Agnes J http://monika-agness.blogspot.com/
Alicja - Kotek Pstrotek - http://kotek-pstrotek.blogspot.com/
Aneta Starosta - http://milena81.blogspot.com/
Arcy Joko - http://arcy-beauty.blogspot.com/
Aswertyna - http://aswertyna.blogspot.com/
Kamila Lyll  - http://swiat-lyll.blogspot.com/
M. - http://magdanawakacjach.blogspot.com/
Magdalena N - http://30plusbeautyblog.blogspot.com/ 
Mellody - http://www.mellody-w-kolorze.com/
Nuneczka http://nuneczkatestuje.blogspot.com/
Paula - http://zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com
puszka - http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
Żaneta J - http://usmiechnieteoczy.blogspot.com/


Wszystkie prace, które otrzymałam były piękne ponieważ indywidualne i zrobione od serca.. Nie nie pokażę Wam tych prac...bo po nieprzyjemnościach jakie doświadczyłam sama, kiedy byłam narażona na publiczną ocenę bynajmniej niekonstruktywną - nie chcę Wam fundować podobnych wrażeń.
Z całego serca dziękuję za nadesłane prace, które mnie niejednokrotnie wzruszyły do głębi, rozśmieszyły i dały do myślenia, co szczególnie sobię cenię..

Konkurs pozwolił mi na lepsze poznanie czytelników, wśród których mamy prawdziwych artystów.

Nie jestem w stanie dokonać oceny historii czyjegoś życia..to pewne...wszystkie są wyjątkowe i piękne. Jedne są mi bliższe, inne dalsze, co normalne i oczywiste..

Jestem osobą, która często myśli w kategoriach symboliki i nade wszystko ceni sobie wyobraźnię i takie hmm niedopowiedzenie...
....na skrzyżowaniu słów ...tych niewypowiedzianych....gdzieś między wierszami" - tam odnajduję się najlepiej...

Dodatkowo szczególnie sobię cenię fakt, że ARCY JOKO wykonała swoją pracę specjalnie z okazji konkusu i na dodatek z dedykacją :* Arcy -gratuluję i dziękuję :)



Drugą osobą którą chciałam wyróżnić jest Mellody dzięki Twoim wierszom miałam prawdziwe dreszcze, co nieczęsto się zdarza...także proszę uchyl okno dla Mikołaja :)

Tak naprawdę chciałabym nagrodzić wszystkich, wiadomo że to nie jest możliwe, choć rozważałam możliwość wzięcia pożyczki ;)

Jeszcze raz bardzo, bardzo Wam dziękuję za poświęcenie chwili czasu i podzielenie się ze mną fragmentami swojego życia...Dziś jesteście mi o wiele bliższe ...

Arcy Joko i Mellody - proszę o przesłanie swoich danych adresowych na adres:
esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com..

44 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję Dziewczynom!
    Esku, już nie pierwszy raz zauważyłam, że kiedy przychodzi dać coś więcej od siebie, a nie tylko kliknąć "Lubię to", czy naskrobać adres mailowy, trudności się piętrzą niczym Himalaje, są przeszkodami nie do przejścia i nikt nie ma czasu / siły / weny... Trochę to smutne jest... Zresztą w świetle całej ostatniej akcji mikołajkowej wiele rzeczy dla mnie jest smutnych i niezrozumiałych...
    Niemniej, bez zbędnego biadolenia ;) czekam na kolejne kreatywne konkursy :* I niebierz żadnej pożyczki, kredytu i hipoteki, dla mnie wystarczy, że jesteś w tej przestrzeni blogowej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* chciałabym wszystkich obdarowywać...
      Kreatywne konkursy są trudne także dla mnie - bo ciężko wybrać tą jedną jedyną pracę ... i na dodatek pozostawać bezstronnym...
      niemniej to jest piękne i kształcące i jako takie będzie kultywowane tutaj ;)

      Usuń
    2. Ja ostatnio mam tak samo! ;) To takie fajne :D
      Ale kto powiedział, że masz pozostawać bezstronna? Twój konkurs, Twoje zasady :)

      Usuń
    3. No właśnie, bardzo trudno wybrać tylko jedną osobę przy takim zaangażowaniu i włożonej pracy...

      Usuń
    4. Ja lubię konkursy które stawiają przed uczestnikami jakieś zadanie, nawet błahe napisanie czegoś od siebie w komentarzu. W takich chętnie biorę udział, a jest ich jak na lekarstwo. Jak widzę kolejne rozdanie gdzie trzeba obserwować zlajkować udostępnić, jakoś nigdy mi się nie chce :>

      Usuń
    5. No ale ciężko w każdym razie..bardzo ciężko :*
      Wiesz że ja jakaś dziwna jestem i nie z tego świata ;)

      Usuń
    6. Esku, bo Ty jesteś jedyna i niepowtarzalna :*

      Usuń
    7. Gosienka to taka emocjonalna istotka, że domyślam się jak bardzo trudną drogę przeszła wybierając prace z posród indywidualnych historii :)

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę że wygrała Arcy :) jej praca jest wyjatkowa :) podziwiam talent i bije pokłony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwię że miałaś dreszcze i pewnie łzy w oczach, o czym nie piszesz. Czuję że ja bym nie tylko miała łzy w oczach, ale kałużę łez...
    Arcy pokazała arcy cudne malowidło, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazalas wszystkich prac, ale z drugiej strony rozumiem cię doskonale. Ludzie potrafią być bardzo nieprzyjemni :-/ gratuluje wygranym! :-) ja nic nie narysowalam bo talentu mi Bóg poskąpił, ale mam nadzieje że nie zanudzilas się oglądając moje foty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nunenczko - myślałam nad pokazaniem wszystkich pracę wierz mi ale ostatnio tyle podelców się kręci że nie chcę żeby komuś się zrobiło przykro..
      uwierzysz żę niektórzy potrafią donieść do sponsora że wyniki konkursu się opoźniają (to że dziewczyna ma poważne problemy zdrowotne to już mało istotne ) chore to wszystko ..
      Mam nadzieję że mi wybaczysz ...Super historia i zazdroszczę TŻ ;) tak wiesz życzliwie zazdroszczę ;)

      Usuń
    2. Esku, wlasnie przeczytalam ten komentarz o donosicielach i az mi normalnie serce stanelo. Nie rozumiem takiej podlosci u ludzi :(

      Usuń
    3. Ja z moim ostatnim sponsorem (oczywiście nagród na blogu XD) mam tak cudowny kontakt, że gdyby wystąpiła taka sytuacja to na pewno bym się o tym dowiedziała...miałam nieprzyjemne zajście- otóż dziewczyna, która NIE SPEŁNIŁA podstawowych warunków konkursu i nie wygrała, dopominała się potem od sponsora jakiegoś "drobnego upominku" za publikację jej odpowiedzi na stronie sponsora. A w regulaminie konkursu jak wół pisało, że każda odpowiedź zostanie opublikowana na stronie bez żadnych dodatkowych profitów i przystępując do konkursu uczestnik ten podpunkt akceptuje...niestety, ludzka pazerność nie zna granic. Gdy opisałam Pani Małgosi (sponsor) ten cały cyrk, to natychmiast usunęła odpowiedź tej laski ze strony i stwierdziła, że przy okazji kolejnych konkursów zwróci na nią uwagę, bo to już szczyt szczytów :P

      Ależ ja nie mam absolutnie żadnych pretensji :D Twoja decyzja, że nie chcesz publikować i tak jak już pisałam, rozumiem to doskonale :) Nie zawsze się wygrywa, ważne, że wygrała naprawdę dobra praca, a nie jakieś dziadostwo jak to czasem bywa w różnego rodzaju konkursach :) Bardzo mi się podoba zwycięska praca i trzeba przyznać, że autorka ma niemały talent ;)

      A co do mojego TŻ...no cóż, po prostu się cieszę, że jest :)

      Usuń
    4. Ja jestem w ciezkim szoku ;-/ az mi japa opadla. Jak tak mozna wogole??

      Usuń
  5. Oooo nie nie daruję sobie, że przegapiłam ten konkurs :/ nagrody cudne, a ja bardzo lubię konkursy w których trzeba cuś dać od siebie :) Arcy bardzo ładnie!! gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To był bardzo fajny konkurs :) Gratuluje serdecznie dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna praca, kiedyś często rysowałam w podobnym stylu. Pozdrowienia i gratulacje dla Arcy Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję dziewczynom ;)
    a ja chyba swoją pracę wstawię na bloga - w końcu i tak już większość obrazków w sieci krąży, więc moge sie pokazać, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranym :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne gratulacje dla obu dziewczyn, a szczególnie dla Joczko, którą podczytuję regularnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję piękna praca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna praca. Gratuluję Arcy Joko oraz wszystkim Dziewczynom, które wzięły udział w Twoim konkursie. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje dziewczyny i domyślam się że wybór był ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! :)
    fakt, że do konkursów bardziej wymagających mniej osób się zgłasza. jednak rzadko kiedy też te konkursy mają formę tak fajną jak ten. osobiście mnie wykluczają wszelkie paznokciowe i makijażowe wymagania malowania, gdyż jestem w tym laikiem i niczego wyjątkowego wyczarować bym nie umiała. a zazwyczaj jeśli już trzeba zrobić coś więcej jest to właśnie taka forma. a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest ta praca, ale fakt konkurs był trudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rysunek Arcy jest piękny. Zawsze zazdrościłam tym, którzy tak pięknie malują. :-) Tym bardziej jestem szczęśliwa, że znalazłam się w gronie wyróżnionych. :-) Dziękuję i przytulam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że Arcy Joko tak pięknie rysuje!
    Gratuluję, świetne nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko. Nie wiem co powiedzieć. Pierwszy raz "upubliczniłam" jakikolwiek swój rysunek. Tym bardziej jestem strasznie szczęśliwa, że udało mi się wygrać właśnie w takie sposób, że komuś się ta praca spodobała Czuję się bardzo wyróżniona tym bardziej, że rozumiem jak trudny musiał być wybór. Dziękuję Tobie Esku i wszystkim innym za te miłe słowa w komentarzach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ;) Jesteś bardo zdolna, możesz częściej upubliczniać swoje rysunki, bo naprawdę warto ;)

      Usuń
  19. gratulacje dla dziewczyn! wierzę, że ciężko było wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno miałaś ciężki wybór i nie chciałabym być na Twoim miejscu, Gosiu. A dziewczynom gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna praca! Podjęcie decyzji na pewno nie było łatwe... tym większe gratulacje dla dziewczyn. Czekam na kolejne kreatywne konkursy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger