12/14/2013

Po co, dlaczego i wogóle i w szczególe :)

Dłuugo zbierałam nietypowe wyświetlenia dzięki którym ktoś przychodzi do mnie..To zbiór z przeciągu wielu, wielu miesięcy
Bardzo lubię czytać takie wpisy ale u mnie jakoś nic specjalnego się nie działo, nic co mogłabym pokazać...
Na początku dodam, że od niedawna nauczyłam się robić screeny (dzięki As :*) także proszę o wyrozumiałość...

Na początku muszę stwierdzić, że ktoś regularnie do mnie zagląda szukając szmatki "mulinowej" - chyba chodzi o muślinową ale nie jestem pewna..tak czy siak - żadnej nie posiadam :)

 Od cyferek to ja z daleka...bardzo z daleka..nie lubię, z matematyką mam na bakier od czasów podstawówki..
Też mam wrażenie że lepiej jestem zrozumiana kiedy nadaję obrazkami...
Analizy SWOT ciąglę się uczę :)


Jak przygotować ciało do aspracji? hmm do aspiracji czego? ja w każdym razie nie aspiruję
Znowu liczby - jeeeeny ;) z liczb to znam datę swoich urodzin (a wolałabym zapomnieć ;))

(znowu szmatka mulinowa !)


Szmatka mulinowa po raz kolejny...
Bajkowe perfumy - zimą to dla mnie Angel TMuglera bez dwóch zdań..
Chrisa z Przystanku Alaska chętnie bym zaprosiła nie tylko na blogaska ;) tylko, że w wersji 20 lat temu ;)
Gorzka czekolada na włosy? Obawiam się, że nie dałabym rady...zniknęłaby na poziomie ust :D

 Obgryzanie skóry jest grzechem powszechnym i pójdziesz do piekła ;))
Nie mam pojęcia o co chodzi z mlekiem :)
MATEMATYKA !!! o omg czy Baba z liceum chce się na mnie zemścić do końca ...tło?? zaczynam się bać :)
 Fenomenalnie - to znaczy to samo co zajebiście :D
Kawę czarną, tak po proszę - gorącą i gorzką :) i nie musi być w kubku Starbucksowym
I co nieżle Was urządziłam?


edit...co za gapa ze mnie - zapomniałam o HICIE = czyli samowypadające masło :) samo wypada się się smaruje a potem grzecznie leci do pudełeczka i mówi zależnie dobranoc/dzień dobry :) taka sytuacja :*

68 komentarzy:

  1. U mnie notorycznie szukają gazetek z Biedronki. :D
    "Szmatka mulinowa" mnie rozwala - ktoś jest uparty :D
    Matematykę akurat lubię, ale żeby u Ciebie jej szukać? Nieeee, to bezsensu... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dostałaś tysiąc plusów i milion całusków - matematyka i ja - totalne nieporozumienie:)
      szmatka mulinowa mnie rozczula i po prostu jest stałym elementem :)
      Gazetka z Biedronki też miło :D

      Usuń
    2. Zgaduję, że wolisz przedmioty "humanistyczne". :D
      Pogrzebałam u siebie w statystykach i często przewijają się też "cukierki z czekoladą w środku". Ale ja o nich tylko raz napisałam :D I to na dodatek w styczniu... :D

      Usuń
    3. ja też niestety matematyczka z koziej dupy, matematyczka po polonistyce, także wiecie, ile u mnie jest matmy w matmie :>

      Usuń
  2. haha :D zaraz sprawdze jak to u mnie jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) prześledź te wpisy, ciekawe co znajdziesz:)

      Usuń
  3. Samowypadające masło? :PPP
    Niezła kolekcja, w przyszłym tygodniu też zamieszczę takiego posta bo trochę mi się nazbierało. I też zadziwiają mnie ścieżki jakie prowadzą do mojego bloga:)
    A skoro ktoś szukał drogi do Ciebie przez hasło czym jest kobiecość, noo to chyba niezły komplement ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym jest kobiecość to akurat mnie nie dziwi bo kiedyś taki tytuł posta miałam (o maseczce z Femi rzecz była :) także nie biorę tego do siebie heheheh
      Samowypadające masło jest boskie :)
      Super - bardzo lubię tego rodzaju posty :)

      Usuń
  4. Mi tam się podoba drewno w łazieŃce XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też miło = w łazieńce to się cuda dzieją :)

      Usuń
    2. Jestem ciekawa dlaczego ja nadal nie mam takiego pomieszczenia w swoim domu, sto lat za murzynami jestem! :D (bez obrazy dla murzynów oczywiście) :D

      Usuń
  5. hehehe aż spojrzałam czego u mnie szukają i nic ciekawego nie było :( jaka ja nudna jestem :( :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana - żebyś wiedziała ile czasu ja czekałam żeby nazbierać tą garstkę ;) nie poddawaj się - na pewno coś się trafi śmiesznego:)

      Usuń
  6. oo, to ja chce to masło skoro mówi dobranoc :D
    i jak bumtarara nie mam pojęcia o co chodzi z tą szmatką xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmatka jest rozkoszna - tym bardziej, że nigdy nie pisałam o czymś podobnym = podziwiam upór i systematyczność skądinąd :D

      Usuń
  7. Znam to, ja mam ciągle kupę wyświetleń postu o L'biotice. Co tydzień ktoś na niego wchodzi. Zastanawiam się, czy to kwestia popularności firmy, czy jakiś błąd wujka Google.
    Moje najciekawsze wyszukiwania to:
    - youtube odgłosy natury zawieje buze
    - co to znaczy: szab szabadaba
    Odlot w ciapki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhehehe - wiesz..to ja ...przyznam się że całe życie myślałam nad tym co to jest szab szabadabada - te głęboko filizoficznie przemyślenia zasłaniały mi całe moje jestestwo...odnalazłam odpowiedź tam ...w buduarze ...:** :))
      ehhehe odgłosy natury też piękne - kolekcjonuj a potem pokazuj koniecznie, kanieszno, kanieszno :))

      Usuń
  8. Hehe niezłe jaja :D
    Ja też kolekcjonuje takie odnośniki na mojego bloga :D już jeden post się pojawił, ale nie jest chyba tak wesoły jak Twój :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się jeszcze "łazieńka" rzuciła w oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie czytam tego u siebie, może zacznę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam...czasem nic się nie dzieje dłuuuuugo (przynajmniej u mnie) a potem coś zabwnego przyczynia się do uśmiechu pod nosem lub rżenia a la dorodna klacz (w zależności od że tak powiem kwiatka:))

      Usuń
  11. Ale ja kojarzę słowo „mulina”! To takie bawełniane wielonitkowe sznureczki (?), z których w podstawówce wszystkie dziewczynki w szkole robiły bransoletki. Normalnie tego się używa do haftowania chyba, więc może szmatka mulinowa to szmatka utkana z muliny? halo haloooo, czekamy na jakiś tutorial, jak zrobić mulinową szmatkę! Es, do dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej - wyguglowałam sobie mulinię - faktycznie - nie kłamiesz :P
      matko kochana - czy to zachęta do D

      Usuń
    2. no jasne, a co Esku, nie lubisz robótek ręcznych? :D

      Usuń
  12. hue hue :) jakie perełki :) ja też swoje zbieram i zbieram <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo Twojego "życie jest kat wytaczający arbuz z wody" to nic nie pobije hehehe - to jest diament :))

      Usuń
  13. ło, poczekaj aż przedstawię Ci swoje xD Na zachęte powiem tylko : prysznic i seks 2013 xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie popatrzę...uuuuuuuhuuuu prysznic i seks tym bardzej chętnie ;))

      Usuń
    2. U mnie wyszukiwali jakiegoś rozdziewiczania w 2013 XD

      Usuń
  14. Hahahahah z tym obgryzaniem skóry to mnie ostatnio dentysta ochrzanił, że obgryzam i skubię sobie skórę na policzkach :D Także jestem highway to hell ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhahahaaaa :) jadę z Tobą - ja podgryzam wargi bo ostatnio walczę ze skórkami na rękach :))) Hell Yeah! :)

      Usuń
    2. też tak mam :D ale to przez to, że mam kawałek zęba ukruszonego i bawi mnie kopanie tunelu w policzku :D

      Usuń
    3. dołączam się do gryzaczy polików :D

      Usuń
  15. Sprawdzam te moje "wyniki" i u mnie bardzo typowo ... nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie zawsze nudy w wyszukiwaniach, wszyscy szukają grzecznie jak Pan Bóg przykazał :D nawet głupiej szmatki mulinowej nikt nie chce znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Obgryzanie skóry jest boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. hahah o co chodzi z tą szmatką mulinową :D Ja ze swojej strony jakoś nie mogę pochwalić się żadnymi dziwactwami w wynikach wyszukiwania, ale też lubię je czytać u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. samowypadające masło :D buahahaha chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak przygotowac cialo do aspiracji jest dobre. Hahaha :-D :-D ja mam "zapalenie tchawicy" jako najdziwniejsze. Reszta normalna w miare. Nie to co u Ciebie. Ale sie teraz usmialam :-D :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. hehehh u mnie przyznaję że jest normalnie w tych statystykach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zabawne, pamiętam jak ktoś trafił do mnie po wpisaniu w google "gdzie w serocku można zrobić kolczyki"

    OdpowiedzUsuń
  23. dobre, zwłaszcza to samowypadające masło, u mnie się rzadko takie perełki trafiają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie właśnie rzadko zdarzają się takie "dziwne" wyszukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. hahaha xD z tą szmatką strasznie dziwnie xD i do tego tak dużo zdjęć. Intrygująca sprawa... ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja jestę matematykę :D Ale u mnie nie szukają takich rzeczy :D
    No nie źle nas urządziłaś :DD

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie ostatnio pojawiło się hasło "człowiek obdarty ze skóry" :O

    OdpowiedzUsuń
  28. haha ludzie to mają pomysły, sama zbieram takie kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście oprócz tych przezabawnych wyszukiwań z których ja również pękam ze śmiechu zadziwiający jest fakt, że dotarł do Ciebie ktoś, kto chyba po norwesku czy szwedzku mówi :D To jest zastanawiające ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. hahaha, dobry. Ja miałam ostatnio: "romanse w sanatorium w Rymanowie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja nie mam się czym pochwalić :/ u mnie nuda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę nie wiem czemu ktoś z uporem maniaka szuka u Ciebie szmatki mulinowej, ale to mnie intryguje najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. This is really some awesome advice. Keep it up, my colleagues would love this.
    Jeux de fête

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama lubię czytać o takim perełkach w swoich statystykach. Czasem człowiek zaczyna się zastanawiać czy może jakaś kombinacja słów sprawia, że akurat u mnie wyszukują się rzeczy o których nie napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Samowypadające masło jest mega :-D
    Wpraszam się na kawę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Samowypadające masło wygrywa. W analizie SWOT w razie czego chętnie pomogę ;)
    U mnie same nudy :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Samowypadające masło gdzieś już spotkałam ;) Dobrze że nie szukają samorozsmarowujęce się masło - leżysz, relaksujesz się, a ono i do skóry aplikuje się, bo mi to jakoś z tym kosmetycznym masełkiem się kojarzy ;)
    Muszę swoje kwiatki poscreeanować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię takie posty. :-) U mnie ktoś szukał szafirowych stringów z TK Maxx. :-) Szmatka mulinowa jest moim nr 1. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czasami trafiają mi się jakieś dziwne hasła wyszukiwania, ale tak uparty jak z Twoją szmatką mulinową to jeszcze nikt nie byl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może szmatka mulinowa to jakiś nowy trend i po prostu coraz więcej osób szuka informacji o niej? :D

      Usuń
  40. Good article, thank you. I just signed up to your rss feed!
    Jeux de fête

    OdpowiedzUsuń
  41. masakra, ale się uśmiałam :D samowypadające masło rządzi :D chyba też zacznę robić screeny u siebie :D u mnie takich fajnych nie widzę, ale najbardziej podoba mi się ,,jak mieć magiczne włosy roszpunka". sama chciałabym wiedzieć jak można mieć tak magiczne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  42. heheh można się posmiać :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger