12/22/2013

Oblicza Mikołaja

To nie tak że się chwalę...no okej może to też....
W ostatnim czasie dostaję MOC serdeczności, które sprawiają że chodzę ponad chodnikami, radośnie podśpiewując pod nosem (sobie tylko znane melodie) w przekonaniu, że jestem kochana :))
Niespodziewane przesyłki, które coraz przynosi Mikołaj z pomocnikami odbierają mi każdorazowo mowę, po czym szklą się stare oczy Esa ;)
Bo to wzruszające...bardzo....

Jeszcze nie wystygły emocje z wcześniejszymi obdarowywaniami - klik(!) i klik (!) i klik (!) aa tuuu...

Pamiętacie - napisałam post - list do M... naprawdę, z ręką na sercu PRZYRZEKAM, że pisałam go sobie a muzom klik...ale wiecie (po cichu) M naprawdę istnieje ..wciela się w różne postacie ;)


Po wygraniu tych cudów od Irenki   
cieszyłam się jak dziecko...bo cienie Lancome są przepiękne a krem Hydra Zen to moja dawna miłość

Ale żadne słowa nie oddadzą co poczułam, kiedy w ślicznej paczuszcze znalazłam Ją...
upragnioną, wymarzoną - przepiękną... Zdjęcia nie oddają jej piękna:)


Milion uśmiechów później..

***
W ciepłym blasku świec popijam herbatkę od Kasi - KLIK 
w Aswertynowym kubku...

Z przesłaniem od serca....

Z Aswertyną  wkraczam w nowy inspirujący rok..
***



Dostałam kartkę od Lil Oddiette ....


Tylko, że to nie była sama kartka a.....

Tajemnicze pudełko które zapowiadało JOY ....


No i było/JEST radość ogromna...
Lushowe smakołyki ....


Do kąpieli...

Mr Snowman nieco ucierpiał 



aleeee....szybko stanął na nogi ;) 


Obiecujący krem...

 Kawałek ciasta
chciałam powiedzieć mydełka złotego...


 Były jeszcze czekoladki ...i szloch i płacz  i śmiech ....



***
 Kilka dni później kolejne dygoty...
Przesyłka prosto od Agatowego serca - TEJ KTÓRA SMARUJE 
na pytanie - Skad? Jak? Dlaczego? i tysiąć o jessuśków dalej ...- bo wiem że chciałaś spróbować (Avene), bo wiem, że lubisz (P&R), bo takich nie masz (woski), bo wiem że lubisz miziać usta swe (błyszczyk) = tutaj mała dygresja - błyszczyk jest słodki, błyszczyk jest pyszny :D 

Tak jak napisałam ŻADNE słowa nie oddadzą tego jaką frajdę mi sprawiłyście...moje serce przepełnione jest miłością i energią, taką że mogę obdzielić elektrownię...

Dziękuję :)) jakoś - takoś małe to słowo...

Takie mam przyjaciółki ...wiem...zazdrościcie ...ja sobie też :))

ps. jest mnie mniej bo lapek a w zasadzie ładowarka odmówiła posłuszeństwa...to się wkrótce zmieni..
Myślami jestem z Wami zawsze :*

36 komentarzy:

  1. ależ Ci zazdroszczę ! same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwota, że masz taki humor, jak tyle Mikołajów do Ciebie przychodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudownych ludzi wokół siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Grafit teraz mruczy mi do ucha, że On też :D

      Usuń
    2. a ja Was też <3 aj lowiu tak że nie wiem jak mocno == ooooo tak - WAAAS mocnooo ściskam :)))

      Usuń
  5. Żeby tak mój Mikołaj choć w części był tak łaskawy. Same cudowności

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazuj sie w tym mejkapie, bo musze obadac ;-p niech Ci sluza :-D :-D


    OdpowiedzUsuń
  7. Lushowy stworek przypomina mi lody waniliowe:) Zrobiłam się głodna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo Tyś serdeczna, ciepła, zawsze miłym słowem powitasz, to i Mikołajki miłość Ci wyznają :D
    Same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości ! ;) Takie przyjaciółki to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęściara z Ciebie! :) Super upominki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rozpuszczają Cię Dziewczyny, ale należy Ci się :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejciuś, jejciuś, ile wspaniałości! oby Ci się dobrze używało, smyku :)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jesteś jedną z najbardziej uwielbianych blogerek w blogosferze :] Swietne prezenty, wzruszające :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałości od Wspaniałych Osób! :)
    Niech Ci się wszystkiego świetnie używa Esku :***

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG, aż mnie ciarki przeszły, jak popatrzyłam na te pierwsze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, same cuda widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ciesz się ciesz, też dostałabym skrzydeł :) Widocznie sobie zasłużyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że Cię znają i trafiły w Twoje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za wspaniałe dziewczyny :) Tylko pozazdrościć takich pięknych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bo blogerki to fajne dziewczyny :) Cudne paczki od cudnych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie Mikołaje chyba u Ciebie były. :-) Super paczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  22. You completed a few nice points there. I did a search on the subject matter and found nearly all persons will go along with with your blog.
    Dress up Games Foxhunting

    OdpowiedzUsuń
  23. No to widze, że Mikołaj sie spisał :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Same cudowności. Piękny napis..że nie liczą się kilometry, tylko serce, zgadzam się.. A kalendarz Martyny miałam w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mikołaj na bogato ;)) To fajnie, jak ludzie o sobie pamiętają i sprawiają sobie drobne przyjemności z tej okazji (albo i bez ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudnoscia- zaluje, ze nie mam wanny, bo tez bym zjadla (ups! uzyla) tego balwanka ;) haha

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger