12/06/2013

Mikołajki z Hexx

I to Proszę Państwa dosłownie, bo w akcji organizowanej przez Hexx klik...



moją Mikołajką była właśnie pomysłodawczyni całego tego zamieszania.
Po raz kolejny gratuluję Hexx zdolności organizatorskich, stalowych nerwów i cierpliwości, bo okazuje się że wysyłać sygnały dobra i radości nie dla każdego jest sprawą przyjemną i wymagającą odrobiny zainteresowania. Cóż ludzie są różni a zdarzają się też taborety..
Jednak zostawmy niesnaski na bok...


Bo ja się tu podzielić swoją radością przyszłam...


Paczkę moją otrzymałam jakiś czas temu - przepraszam za słabą jakość zdjęć pierwotnego stanu niespodzianki ale to jestem ja -- proszę Was - musiałam ją zobaczyć NATYCHMIAST! czyli w pracy :) dziwnym trafem okazało się, że paczki z Anglii w Lublinie są roznoszone przez jakąś dziwną firmę, na szczęście mieszczącą się tuż obok mojej pracy :D




Przyznam Wam, że już w drodze z punktu A (odbioru paczek) do punktu B (pracy) dobrałam się do środka i zaczęłam wyciągać co się dało...jeden batonik...drugi batonik....trzeci batonik.. czwarty batonik...piąty batonik...

Pomyślałam sobie ..hmm fajnie Hexx sporo słodyczy mi przysłała ....:) 




Po oblizaniu się i dotarciu na miejsce okazało się, że pod tymi tak cudnie zapakowanymi paczuszkami kryją się  jeszcze większe

SKARBY....

Jedynie czekoladka doczekała do zdjęć :) Po drodze zniknęły batoniki Picnic (love - nie jadłam całe wieki ) 
A kto jak Cadbury z oreo - kto? heheh ;) 


Wymarzony, wyśniony, upragniony..
Powiem, że już pierwsze z moim nowym ukochanym mam na liczniku ..Gosia i Mac - taka światowa para;)
Pozwólcie, że przedstawię  - MAC mineralize skinfinish - Lightscapade we własnej osobie :) Jest nawet piękniejszy niż go zapamiętałam podczas pamiętnej wycieczki do stolicy ;)


Na hasło Lush reaguję jak pies Pawłowa ...Śliniąc się jak szalona odkrywałam skarby...




Maseczkę jagodową - Catastrophe Cosmetic
Czyścik Aqua Marina

Wyglądające jak chałwa z bakaliami mydło Sultana of Soap ...

 Fantastyczny balsam w kostce pachnący...o bosse prawdziwym masełkiem kakowym (polizałam - nie jest słodkie) 

Żel pod prysznic PONCHE, wyśmienity, wytrawny...nie sądziłam że będzie mi dane go posiadać raz jeszcze...Miodziooo :)

Kilkanaście zawałów później mym oczom ukazał się pakiet Korresa - marki, która wciąż jest dla mnie zagadką a intryguje obietnicami...


A na deser cudo, cudeńko...nie wiem dlaczego KIKO kojarzyło mi się zawsze tylko z lakierami do paznokci ...a tymczasem...no popatrzcie jaki piękny balsamik, do tego cudny zapach...od kilku dni noszę go codziennie...już się wszystkim w najbliższym otoczeniu pochwaliłam :) 



Stwierdzenie, że jestem bardzo - ekstremalnie zadowolona z paczki jest chyba zbędne...

Radość z otrzymanego prezentu nie da się zmierzyć w żaden znany przeze mnie sposób, nie da się też przeliczyć ...
....te emocje, które towarzyszyły mi w odkrywaniu niespodzianki są dla mnie bezcenne...

Dziękuję Joanno za te chwile i cudowne kosmetyki, które radują moje oko stojąc na honorowym miejscu (bo wciąż nie mogę uwierzyć w ten prezent i sobie macam i oglądam i wącham i tak kilnaście razy dziennie niechcąco )

O mojej niespodziance dla Hexx - przeczytacie tutaj  - KLIK 

54 komentarze:

  1. ależ cudowna paczka! aż się obśliniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że jesteś zadowolona :) (tak myślałam, że nie obędzie się bez lizawki) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna paczuszka! :) Balsamik z Kiko mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w glębokim szoku- paczka...nie...PAKA jest przednia:)
    cudowne produkty Asia przysłała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda na początku byłam po prostu zachwycona, ale na koniec szczena mi opadła na widok balsamu z KIKO - jak coś się może tak fajnie prezentować?! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnego tego mikołajka miałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hexx zrobiła Ci super pakę :) zazdroszczę mimo, że moja Mikołajka też stanęła na wysokości zadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Amselo miałyśmy szczęście bez dwóch zdań :)

      Usuń
  8. Najpiękniejsza paczka jaką widziałam :-o

    OdpowiedzUsuń
  9. To mydełko - chałwa jest genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna paczka, dostałam ślinotoku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna paczuszka <3 i widze kilka moich ulubieńców <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i pomadka kiko :) A mac zazdraszczam :D - nie mialam jeszcze nic od nich ;)

      Usuń
  12. Cudowności, już Ci to mówiłam! :)
    Naprawdę wspaniały prezent, niesamowicie podoba mi się sposób zapakowania wszystkiego jak wielkie cukierasy :D
    Ciesz się, że daleko mieszkamy, bo wpadłaby na Cadbury i pomisiać się Lightscapade! :*
    A Ponche próbowałaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też strasznie się spodobał taki sposób zapakowania..wszystko było idealnie zabezpieczone przed podóżą :)
      Cadbury to eMusiu jakby wspomnienie ;) na eskapdę z Maczkiem zapraszam;)
      Ponche oczywiście :) uwielbiam go :) kiedyś już go dostałam od Hexx w pierwszym Hexx boxie i się rozpływałam nad tym myjącym drinkiem ;)

      Usuń
    2. Maczka proszę obowiązkowo do Krakowa zabrać :DDDDD
      O Ponche pytałam w sensie, czy kubkami smakowymi próbowałaś ;P

      Usuń
    3. ja też bym spóbowała :) organoleptycznie
      a paczka cudna!

      Usuń
    4. Poncz na bank probowalas. :P

      Usuń
  13. Przepiękne mikołajki! Duuuuże brawa dla Hexx, naprawdę coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łobożedrogi...obśliniłam monitor patrząc na te cuda! Milka z Oreo to moja ulubiona czekolada...nawet nie chcę się zastanawiać jak pyszne musi być to cudo od Cadbury :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, Hexx się postarała, sama bym szalała na widok takiej paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same smakołyki Mikołaj/ka Ci sprawiła. Lush, mniam..., choć większość miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega paczka!! Zaśliniłam całą klawiaturę - tyle dobroci!

    OdpowiedzUsuń
  18. Noooo, wspaniałe cukieraski ;) Hexx zadbała o każdy szczegół, opakowania są urocze, a w nich... to dopiero skarby :) Też bym zawału dostała od takiej zawartości, a nawet od jednego z nich ;)
    Miłego stosowania Esy`iaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna ta paczuszke dostalas. Jakbym taka dostala to bym chyba wybila sufit od skakania :-D wszystko tak pieknie zapakowane. Cud, miod i orzeszki :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. cadbury przyćmiło mnie i nie wiem co jest w pozostałej części posta, bo nie mogłam się skupić, za co przepraszam, ale ja po prostu tak KOCHAM CADBURY i w tym momencie Ci zazdroszczę jak jasna cholera. ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Reeeeeety, fantastyczny prezent! Esku, takie sobie podarki sprawiłyście wzajemnie, że majty spadają!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam o tej przykrej wpadce z jedną z dziewczyn i współczuje Hexx straconych nerwów, jak i dziewczynie, która trafiła na taką parę.
    Trafiła Ci się wspaniała Mikołajka i wspaniała paczka. Wiedziałam, że czegoś spróbujesz :D Czekoladka niezwykle smakowicie wygląda, u mnie też słodkości rzadko kiedy wytrzymują do czasu robienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co jest dziwne...ja rok temu byłam w parze z tamtą dziewczyną :( wtedy odbyło się bezproblemowo - szkoda że teraz coś aż tak złego się zdarzyło :(

      Usuń
    2. Ostatnio blogosfera obfituje w takie wypadki...

      Usuń
  23. Genialna paczucha :) Ale z drugiej strony Hexx robi najlepsze niespodzianki na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, paczka, że szczęka opada!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ok mam bardzo krótkie podsumowanie tego posta. Jak ja bym dostała taką paczkę myślę, że dostałabym też orgazmu.
    :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna przesylka, swietnie dobrane kosmetyki, niektore znam i naleza do moich ulubiencow. Zazdro innymi slowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Musiałaś być bardzo grzeczną dziewczynką, Esiu. Piękne i zacne prezenty.
    PS. Też bym polizała :)))
    PS2. Mnie w pracy tylko kolejne tabele i zestawienia przysyłają. Niedługo zacznę pisać excelowskimi formułami ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie wiesz JAK bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona i trafiłam w 10-tkę :) Potrzebowałam takiej wiadomości, poza tym dopiero dotarłam do Polski z ogromnym opóźnieniem.
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wszystko jest idealnie trafione i idealnie zbieżne z moimi pragnieniami :)) Jeszcze raz cmokasy i przytulasy :*
      Ważne że jesteś już bezpiecznie, odpoczywaj Kochana :*

      Usuń
  29. Wow! Wow! Co za paka cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW, Paczka i prezenty wyśmienite ! Chętnie bym CI parę kosmetyków podkradła :) Piękny prezent Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe prezenty! Zresztą, obie się cudownie obdarowałyście :) Przyjemnego używania nie będę życzyć, bo to wie się samo przez się :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna paczka !!! Mikołajka się postarała ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Same cudowności, pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniałą paczuchę otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Boska paczka i kosmetyki i słodycze ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, i jeszcze raz wow. Świetna Mikołajkowa paczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. kurcze, ale paka !! nic tylko pozazdroscic, a po ten balsam z kiko sie przejde, bo dawno w kiko nie bylam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger