11/29/2013

Tysiąc pasji - ONA jedna :)

Dla Hexx 


Tysiące myśli, które rzeczywistość kreaują, 
Obrazy, które szczerze inspirują..
Tysiąc słów, które na wiedzy i doświadczeniu bazują.
Miliony pomysłów na każdą okazję - to jest miejsce HEXX właśnie!

Osobowość ciepła, nieudawna istota własna..
Jej przestrzeń NIgDY nie jest za ciasna.
Sztuka makijażu, pielęgnacji szkoła ojejej aż wiruje głowa :) 
Tysiąc pasji - ONA - jedna 
Za to zawsze uśmiechnięta, zawsze skora do pomocy...
bez sztywnch barier nocy...


Malować się uczę, rysować nie umiem, internetów się boję 
w słowach tylko myśli swoje potroję : )
Nie wiem czy jest jeszcze ktoś kto nie czuje atmosfery
rzetelnej recenzji, zabawy i kulturalnej maniery :) 

Mikołajkowe rozdanie przygotowane przez Hexxanę KLIK


Zabawa tylko do jutra !!





*
Wybaczcie tą marną rymowankę ale bardzo chciałam coś - ale jak to zwykle bywa - akurat nie mam wogóle nic pomysłów :) także weźmy to z przymróżeniem oka :*

32 komentarze:

  1. Esku, pięknie! :*
    Ja też chcę taką rymowankę! :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merdam resztą swojej kości ogonowej :))
      Dobra Tobie też napiszę tylko się zwoje myślowe naprostują i żyłka z czółka zejdzie ;*

      Usuń
    2. Ja merdam do Ciebie z powrotem :D
      Oja, superowo :DDDDD

      Usuń
  2. Mnie się podoba - sama weny nie mam, bo szkoła zniszczyła mi wszelkie jej pokłady na ten tydzień (3 prace klasowe z polskiego - tam wyczerpałam swoje pomysły. Liczę na dobre oceny :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt....szkoła potrafi wszystko zniszczyć.;) .nie martw się odrodzą się z poworotem :)

      Usuń
    2. Taak, szczególnie, że zbliża się wieeele wolnego! :D

      Usuń
  3. Ostatni akapit najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, masz duszę poetki :D Ostatni, podsumowujący akapit podoba mi się najbardziej, widać, że włożyłaś w to serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serce na talerzu :) gorąca paróweczka hehehe :D
      Myśli moje nieuczesane czasem się odblokowują w taki sposób heh

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :* huehuehe
      zawsze się zastanawiam jak to by było gdybym była faktycznie hehe:)))

      Usuń
    2. jesteś jesteś :3
      i do tego skromnisia :D

      Usuń
  6. Pieknie :-D :-D trzymam kciuki za Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Esy :* nie mam słów, za to wypowiem się inaczej :)

    James Joyce
    tłum. Maciej Słomczyński

    "Zmierzch, z ametystu przemieniony,
    Niebieski jest, ciemnieje;
    Latarni blask bladozielony
    Rośnie wśród drzew alei.

    W starym pianinie pieśń rozbrzmiewa
    Powolna; godna, miła;
    W klawisze żółte zapatrzona
    Głowę ku nim skłoniła.

    Myśl błądzi, dłonie zasłuchane,
    Oczy wielkie i czyste...
    W zmierzchu niebieskim, ciemniejącym
    Światełka ametystu."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny :* dziękuję :) uwielbiam Joyce'a :))

      Usuń
    2. Wiedziałam! Miałam takie przeczucie :*

      Usuń
  8. cieplutko mi się zrobiło :) pięknie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to największy komplement :)) dziękuję Skarbulku :*

      Usuń
  9. 1000 pasji lecz jedno serce w którym każdy znajdzie dla siebie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. POWODZENIA w KONKURSIE,bo rymowanka jest na prawdę świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy znależć :)
    mam nadzieje, że się nie pogniewasz :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Poetka Esia :D Powodzenia urwisie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja, świetnie Ci idzie pisanie wierszy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger