11/19/2013

SPEŁNIJ Z ANGEL MARZENIA NA ŚWIĘTA

Nadal poszukuję idealnych kosmetyków naturalnych dla siebie...Jestem wymagająca...ale głęboko wierzę, że są na pewno naturalne kosmetyki, które nie tylko działają cuda ale i pachną wspaniale i zmieniają codzienne czynności w prawdziwy rytuał.

Nadarza się okazja u Angel - Kosmetyki bez tajemnic, która rozdaje mnóstwo dobroci - dla każdego coś miłego - dla fanów pielęgnacji oraz kolorówki. 
Ja ustawiam się w kolejce po zestaw numer 2 a Wy co macie na oku?







21 komentarzy:

  1. Oł noł, mnie też kusi 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla siebie nic nie widzę, ale życzę Ci dużo szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chętnie jedyneczkę przegarnęła na moje rzęsiska!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję na rzęsy cokoliwiek kłaść od czasów kiedy Hexx napisała że gdzieś dodają jakiś lek co się stosuje przy jaskrze, bodajże i jego efektem ubocznym jest właśnie przyrost rzęs...
      Ale fakt, firany piękne :) Tak więc powodzenia :)

      Usuń
  4. Powodzenia ;D Ja przeprowadzam masowe czyszczenie magazynów u siebie czyli projekt denko intensywny :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję że nam pokażesz co tak dzielnie zużywasz :)

      Usuń
  5. Cóż mogę napisać, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mam konkurencję, bo też mi się spodobał zestaw numer 2 :D Ale obu nam życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I po co ja to przeczytałam? Teraz muszę się zgłosić... :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger