11/01/2013

Raw Beauty..Czyli normalnie o tej porze

Spodobała mi się idea Raw beauty -czyli ukazania swej prawdziwej facjaty zaraz po przebudzeniu, bez korekcji makijażowej czy fotograficznej..
Widziałam że jednak niektórzy nieco poprawiają - chyba że się budzą w czarno - białym kolorze albo jasności fluorescencyjnej ;)
Dla mnie to żaden problem - gdyż, ponieważ, albowiem - w ostatnim czasie śpię maksymalnie długo jak mogę i często maluję się dopiero w pracy albo i nie ;)
Więc proszę - mam 37% zniżki (jeśli wiesz, co chcę powiedzieć :)





Pokaż się rano ;)

92 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo pomyślałam, plus chciałabym takie okulary :)

      Usuń
    2. Każda cera ma wzloty i upadki :D Jest BARDZO DOBRZE :)

      Usuń
    3. merdam zatem ogonkiem w podzięce za miłe słowa :)

      Usuń
    4. dołączam się do pochwał!

      Usuń
  2. pieknie:))) ja chyba nigdy sie nie wyspie, no moze kiedys:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy, kiedy Hunger się wyśpimy :) tak spać, spać, spać mogę cały czas...widocznie upodabniam się do psa swego jedynego :)

      Usuń
    2. a ja do mojego kota, wlasciwie kotki:)

      Usuń
  3. No Esiku, nie potrzebujesz żadnej korekty bo ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno znasz te poranki gdy
    Wszystko co widzisz obietnicą cudu jest
    Jeśli wiesz co chcę powiedzieć...

    Poranki gdy czujesz że
    Na obraz Boga stworzono cię
    Jeśli wiesz co chcę powiedzieć...

    W przekupach sumień pozbawionych
    Próbujesz dostrzec którąś z boskich cech
    Jeśli wiesz co chcę powiedzieć...

    A brudne łona kobiet złych
    Istotą poezji w mig stają się
    Jeśli wiesz co chcę powiedzieć...

    Cóż jedną matką jaką znasz
    Jest nadzieja... głupią matkę masz
    Jeśli wiesz co chcę powiedzieć...

    I jutro gdy obudzisz się
    Poczujesz swą w nocniku dłoń
    Jeśli wiesz co chcę powiedzieć...

    nucę sobie :)))

    Dobre, dobre :D Cóź, większość zdjęć raw beauty jest do bólu wyreżyserowana, no ale co kto lubi. Gdybym miała pokazać się z samego rana, to byłoby prawdziwe raw :D

    Uwielbiam spać i z trudem wygrzebuję się teraz spod ciepłej kołdry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tututu tu tuu ruu tuu ruu ruu - robie za chórek :*
      Hexx - mam na 7.30 do roboty..piechotą (szybką) mam 13 minut - wstaje o 6.40 :D z czego z Belką min. 30 minut spacer :) - nawet się nie czeszę - po drodze jakoś się układają ;) teraz złoty okres czapek przede mną huhyyjyy...
      prawdziwe raaawrrrr jest najfajniejsze - nawet jeśli z plamą na nosie (znowu dzieci będą na mnie wołać mikołaj, mikołaj :D)

      Usuń
    2. Ja mam inny problem z rana żeby zrobić foto muszę się skupiac żeby zeza nie było haihaha :D

      Usuń
  5. ale ladna cera! ja mam przezroczysta skore wiec mnie n wygladaloby to dajnie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plama na nosie psuje efekt :/ :) masz zatem cerę Królowej Śniegu :) zawsze mi się takie jasne podobały :)

      Usuń
  6. Dałabym ci 25% zniżki, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz cerę ej.. nienawidzę Cię :P hyhy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swojej buźki nie pokaże bo by wszystkich straszyła:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym ja swoją twarz pokazała, to administracja pomyślałaby że to atak kosmitów i mój blog zostałby w szybkim tempie zablokowany, by dzieci nie mogły tego oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) hihi, zaznacz opcję" tylko dla dorosłych"

      Usuń
    2. :) oj Krytyczko, Krytyczko - ale masz wyobraźnię :)

      Usuń
  10. Ja mam tak przebarwioną, zaczerwienioną cerę tu i tam że bez szpachli na twarzy a ni rusz, chyba bym się nie pokazała, na prawdę Ty cerę masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle, najlepsze ostanie zdjęcie, taka "groźna" mina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie wyjściowa do pracy ;)raaawrrr tylko się ubrać jeszcze i gotowe zła gosia, zła

      Usuń
  12. Dzień Dobry :)
    Lubię Cię !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam się tak afiszować publicznie ;)
      Zresztą nie miałam chleba, żeby go Tobą posmarować ;P

      Usuń
  13. ale ziewwwa teraz mam ;) cera jak u dzieciaka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyhyya - zaraziłam ojjj to może drzemka tycia, tyciunia ;)

      Usuń
  14. No i się wydało do czego służą okulary... Tobie jak widzę służą idealnie za cały makijaż :D
    Chyba sobie sprawię także :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - doskonale to ujęłaś - bardzo częśto brylki są całym moim makijażem :)

      Usuń
  15. Jakaś Ty ładna po przebudzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cere masz idealną ;*
    Jak ja bym chciała się tak porządnie wyspać - jak ja bym chciała.. Ale nie mozna miec wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest idealna ale miło że nie widać :))
      Robisz tak - kładziesz się o 7 wieczorem i wstajesz o 7 rano :))

      Usuń
    2. O 7 to u mnie nie wykonalne wtedy jestem w połowie nauki ;D No i jeszcze seriale trzeba oglądnąć co by sie zrelaksować :P Więc jak w sobotę pójdę przed 23 spać to jest dobrze :D

      Usuń
  17. cudnaś <3
    jaką masz gładką i elastyczną buziulkę *.*
    rewelacyjnie Ci w tych okularach ^^ love!
    ja się obudziłam w klimatach czarno-białych i zdjęcia czekają na wrzucenie :D
    (bo w amerykach czasem jest monochromatycznie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* a jaką okrąglutką ...:P
      Całkiem zadowolona jestem z nowych firmówek - niedługo post :) miałam pewne obiekcje jak zawsze - internetowe zamawianie okularów to dla mnie wyzwanie :)
      Rozumiem :* i tak jestem ciekawa bardzo, bardzo :*

      Usuń
  18. faktycznie fajny pomysł ;)
    szkoda tylko, że ja mam wory pod oczami na pół twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, jestem Aswertyna mam 22% zniżki i kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry kocham Cię, już posmarowałam Tobą chleb :*

      Usuń
  20. Jaki spioch! Usta Kobieto, usta jak marzenie. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo chętnie przygarnęłabym Twoją cerę, masz piękną skórę :)

    i thumbs up ode mnie za napisanie głośno i wyraźnie, że czarno-białe zdjęcia nie oddają wiernie rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. :******** ja też bardzo, bardzo, bardzo, bardzo :* wracaj już bo mnie bolą kciuki od zaciskania :*

      Usuń
  23. Moim zdaniem wystarczy nawet zwykłe B&W aby zneutralizować niedoskonałości. Skóra wtedy wygląda zdecydowanie na gładszą a blogger i tak jeszcze bardziej wygładza nam facjaty z tego co zauważyłam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygładza, bo to kwestia ustawień dzięki G+. Trzeba odznaczyć autokorektę i po sprawie :)

      Usuń
    2. o dzięki ! Nawet nie miałam pojęcia, że to G+ mi takie niespodzianki robi ;)

      Usuń
    3. Ja mam odznaczoną ale też mi się zdaje że coś za dobrze...no chybaa że w ostatnim czasie fotogeniczna nagle się zrobiłam hehe :D

      Usuń
  24. Ależ Ty masz śliczny nosek :) Taki kształtny :) a swoją drogą jesteś bardzo podobna do mojej koleżanki z Wiednia ;) brawo! super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czises! co Ty mówisz - obok mojej tuszy to największy kompleks mojego istnienia - rozdeptany kapeć żyjący swoim życiem eheheheheee :))
      :*

      Usuń
  25. Esiu, chodźmy spać dalej. Wolne jest i można mieć wszystko w nosie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wyglądam duuuuuuuużo gorzej! :D Piękna cera :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna jesteś :) I masz naprawdę szalenie twarzowe okulary :)
    ps. podziwiam, mnie zdecydowanie brak odwagi, by pokazać się bez makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się z tymi Firmoo bez dwóch zdań :) jestem zadowolona
      Ja bardzo częśto występuję bez makijażu - za leniwa jestem :))

      Usuń
  28. Doookładnie - BARDZO DOBRA cera :)))
    Po przebudzeniu wyglądam przynajmniej nieciekawie - najczęściej mam odciśniętą poduszkę na całej twarzy :D I nigdy nie pamiętam co robiłam w nocy, co czasami mnie martwi, bo potrafię obudzić się w dziwnej pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nie nie zdecyduję na takie zdjęcia, tuż po przebudzeniu. Wstydzę się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj ...wstyd będzie zakryty przecież :) rozumiem - szanuję :)

      Usuń
  30. Pięknotoooooo Ty :) Fajnie wyglądasz, po co Ci makijaż??? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*/ chce się powiedzieć - jestem jaka jestem :) często makijaż to okulaszki :)

      Usuń
  31. coraz bardziej mi się podobają te posty :) może i ja się skuszę pokazać się tak z ranka o poranka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. No wyglądasz mega po przebudzeniu, pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz normalnie, naturalnie i ładnie bez makijażu :) Nie to co ja - jak dziecko po chemioterapii (czyt. tak białe brwi i rzęsy, że ich nie widać). Zazdroszczę Ci też tak doskonałej cery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też mało widoczne aleee oj tam oj tam;) mam to szczeście że okulary mi powiększają oczy :)

      Usuń
  34. O kurczę, ale zazdroszczę Ci cery! Ja z moim ryjkiem nie mogę dojść do ładu. Swego czasu solarium trochę pomagało mi go okiełznać, ale też miało swój koszt - nie tylko finansowy, ale i wcześniejsze starzenie skóry i takie różne - dlatego zrezygnowałam. Żebym tak wyglądała po przebudzeniu jak Ty, to bym się nie malowała. I mogła spać dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natomiast ja Ci zazdroszcze pazurków i umiętności zdobienia na dodatek :)

      Usuń
  35. W życiu bym nie powiedziała, że masz tyle znizki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Goś ... chyba masz bardzo mięciutką skórę twarzy? na taką wygląda! I pokazuj szminki bo usta masz wprost do nich stworzone. Ślicznaś i tyle, muak muak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Liluś - tłuściutką i mięciutką :D :* jak te szminki całkiem inaczejj wygladają na zdjęciach :)

      Usuń
  37. ja też jestem zachwycona! cudna cera :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger