11/18/2013

Piąte oko Esa


Wiem, mało mnie tutaj, mało mnie u Was ...taki czas średnio kiepskawy...
Z marazmu blogowego wyrwała mnie wczoraj M bo zaczęła komentować wpisy sprzed pół wieku..tzn roku :** także się spinam...na szybko daje parę migawek z nudnego życia a w międzczasie piszę hejterowską recenzję kremu SS :)

No i jak tu wstawać o 5.30 (i tak nieźle, wcześniej budziłam się o 5.00)


Ulubiona forma dostawy...wszystko już powinno być tak doręczane..W zasadzie jeśli kupuję online wybieram tylko te sklepy, które mają tą formę dostawy...


No dobraa...przyznaję się bez bicia...jaram się moimi okularkami nowymi ;) 


Miałam kiedyś pomysł, żeby zrobić osobny post o swoich świeczkach ...aleee stwierdziłam że to mało ciekawe...dziewczyny mają wspaniałe zbiory..a moje cóż...są zwyczajnie użytkowe...
Niemniej jest kilka perełek....jak wersja czekoladowa i waniliowa :)


No i perła kolekcji czyli świeczka w łupinie kokosa (nie jestem buddystką ale lubię tłustego bożka) 

Mania wosków YC dotarła i do mnie ...mam mieszane uczucia...entuzjazm znacznie opadł, kiedy muszę usuwać resztki starego wosku..


Popełniłam naleśniki ze szpinakiem i serem feta :) jakoś nie smakowały mi jak zawsze i nie wiem czemu :)


Taką przerwę w pracy to rozumiem :)

No iiii Hit :) Ulubieniec - czyli oscypek plus żurawina na gorąco...prawie jak w Zakopcu;)



Jak Wasz listopadowy czas? Czujecie już święta?

43 komentarze:

  1. Oj...oscypek z żurawina...uwielbiam!
    ale mi smaka narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ledwo żyję, senność mnie ogarnęła, chyba idzie zima i muszę się zakopać w bety ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się zastanawiałam, czy masz powiedomienia o komentarzach ;) No brakowało mi Ciebie, to się zabrałam za czytanie od początku :D

    Ty wiesz, że Kebs teraz też tak leży? ;P Nasze psy są bardzo kompatybilne ;)
    Ja paczkomaty też lubię, ale odkąd jest dość daleko u nas i w dodatku tylko jeden na całe miasto, mało korzystam ;)
    Ja też się jaram Twoimi okularami! ♥
    O świeczkach nie mogłabym pisać, bo jak mi się jakaś spodoba, to palę ją od rana do wieczora ;P Kupiłam 3 dni temu śeieczkę z Biedry i dziś się właśnie skończyła ;P Fajny ten Budda ;)
    Ale mi narobiłaś smaka na żurawinę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Pomyślałam sobie - hooo hooo nie jest dobrze...że sięgasz już początków :) strasznie mnie to rozczuliło swoją drogą :***
      Ja mam obraz Kebula na tym parapecie i wszystkim wkoło opowiadam o tym, że istnieje nowy gatunek psa - Psokot - niektórzy wierzą z miejsca ;) hyhy
      A wiesz, że ja nie mogę zbyt długo..głowa mnie zaczyna boleć :(
      Żurawinka była hand made :))

      Usuń
    2. To z tęskonoty no... ! :*
      Oj tak, kebs to psi fenomen ;P Dziś się goniliśmy po schodach, kto pierwszy do drzwi na pole dobiegnie ;D
      Ta moja dość delikatny zapach miała, dąło się wytrzymać :)
      Zazdroszczę hendmejdowej żurawinki :D

      Usuń
  4. Okularki widzę, że bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobają mi się z każdym dniem coraz bardziej :)

      Usuń
  5. jakie przepyszne jedzonko ! porwałabym z chęcią te naleśniki, skoro ci nie smakowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię InPost, ale mam jedyny na końcu miasta, co za tym idzie mimo wszystko wolę wybrać inną dostawę. Choć jakby był gdzieś bliżej, to bym się nie wahała ;)
    Okularkami już się zachwycałam, więc nic nie dodam.
    Wstyd - jeszcze takiego oscypka nie jadałam, ale ostatnio jestem ciągle głodna i nawet to zdjęcie pobudza u mnie pracę ślinianek :D Kiedyś obiło mi się o uszy, że najłatwiej wyjąć wosk z kominka, po uprzednim wstawieniu do lodówki/zamrażarki na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj oscypaska z żurawinką :) pyszota :)
      Ja mam paczkomat koło pracy hehe ..sama rozumiesz :)

      Usuń
    2. No w takiej opcji to nawet bym nie myślała o wybieraniu innej dostawy :) Spróbuję koniecznie, bo uwielbiam oscypki :)

      Usuń
  7. o matko, ale bym zjadła oscypka z zurawiną na ciepło - uwielbiaaam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nioom - koleżanka niedawno mi przypomniała - nawet z mikrofali jest super, hiper smaczny:D

      Usuń
  8. InPost kocham. :-) Mam dwa kroki do szafy od paczek i jestem szczęśliwa, że nie muszę biegać na pocztę.Naleśniki ze szpinakiem wciągnęłabym przez ekran monitora, pycha. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie..ani czekać ani prosić ani się szczerzyć ani niezręcznie patrzeć na buty jak kurier ewidentnie domaga się paru złotych :)
      Jakieś nie teges mi wyszły tym razem - możliwe dlatego że ser feta był light heheh:D

      Usuń
  9. Woski najlepiej się usuwa wsadzając kominek do zamrażalnika. Po kilkudziesięciu minutach wyciągam go i ostrym narzędziem podważam, wyskakuje w całości :)
    Oscypek z żurawiną, mniam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano słyszałam o tej metodzie..włożyłam..trzymałam ..wyjęłam...trzymał się, nie chciał odpaść,..była zbrodnia..pokułam go jak laleczkę voo doo - rozważałam roztrzaskanie kominka poprzez lot z drugiego piętra heh:)

      Usuń
    2. A to psikus, może za krótko trzymałaś? Widziałam jeszcze sposób na chusteczkę. Do płynnego wosku wsadzasz dużo ręcznika papierowego i podobno dobrze wsiąka i można go wytrzeć do ostatniej kropli. Tej metody jednak nie testowałam, więc nie wiem jak się sprawdza :)

      Usuń
  10. po pierwsze - masę pyszności widzę :)
    po drugie - masz śliczny kominek!
    po trzecie i ostatnie (żeby nie przeciągać) - też uwielbiam paczkomaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - sezon kulinarny u mnie w pełni :)
      dzięki - zawsze chciałam mieć czarny kominek - nie biały, nie kolorowy, tylko czarny :)
      biały też mam ale nie ma duszy według mnie :))
      Paczkomanty rules!:)

      Usuń
  11. Paczkomaty też uwielbiam - w drodze powrotnej do domu tata mija je aż dwa, więc zawsze po drodze, by odebrać. :))

    Uwielbiam oscypki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo same się proszą - żeby coś z nich wyjąć :)
      Oscypasy - true love :*

      Usuń
    2. Przez Ciebie ciągle chodzę głodna, bo chcę oscypka! :D Można by było się wybrać do Zakopca...

      Usuń
  12. Nawet mi nie mów o pogodzie, listopadzie, ciemnościach za oknem. Mam to samo, marazm, jestem anty na wszystko, najchętniej leżałabym w łożu i nie wychodziła do ludzi. O godzinie 18 jestem padnięta. Ale chciałabym już śnieg. :D Kulinarnie nic mi nie smakuje i co nienormalne nie mam ochoty na jedzenie. Zjem bo muszę. Chcę już do Azji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marazm, straszny marazm...apatia i wogóle zniechęcenie totalne ;) nie wiem czemu tak jest - pogoda jest taka sobie, mogło być znacznie gorzej przecież..
      echh..Ty to masz perspektywę ...:*

      Usuń
  13. Kominek z ostygniętym już woskiem wstawiaj na jakieś 10-25 minut do zamrażarki, wosk sam odejdzie ;) Dobry, sprawdzony już wielokrotnie patent :D
    Świeca w łupinie przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. powoli zaczynam być chodzącą kupką nieszczęscia... ot taki ten listopad

    OdpowiedzUsuń
  15. Oscypka z żurawiną jadłam w zeszły weekend w Szklarskiej Porębie, też muszę pokusić się o zrobienie tej przekąski w domu. Na moje nieszczęście najbliższy paczkomat Inpostu mam 25 km ode mnie. Nie mogę się doczekać, aż zjawią się u mnie w mieście, bo to wygoda jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po początkowym przygnębieniu, zaczynam rozkoszować się wszechobecnym półmrokiem. Cudnie jest, oczęta odpoczywają. Nastrój niesamowity :D Zaczynam święcie wierzyć, że na kole podbiegunowym czułabym się wyśmienicie podczas nocy polarnej.
    Szkoda tylko, że listopad zawsze mi upływa dosyć intensywnie w pracy. Mogłabym mocniej upajać tym mrocznym czasem.
    Kochana, jaraj się hilarkami do upadłego. Obżeraj naleśniczkami (ostatnio mam fazę na słodkie odmiany). Kochaj psiaka i zamawiaj do paczkomatów. Ja mam ścianę radości kilka kroków od domu toteż również preferuję tę formę odbioru przesyłek.
    A tak w ogóle to buziam i wysyłam moc pozytywnej energii.
    Adin
    Dwa
    Tri
    Czujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG jakie jedzeeeeeeeeeenieeeeeeee :3 omnomnom oscypki :3
    obśliniłam Nuszkisa
    cudne masz okulary <3
    nie znam tego pocztowego wynalazku..
    moja przesyłka z woskami YC zaginęła gdzieś w drodze LOL.. czekam i czekam i nic :( moze dzisiaj wreszcie dojadą kuriery

    OdpowiedzUsuń
  18. O i jest wymieniana w anegdotach świeczka w łupinie kokosa którą tak chciałam zobaczyć, fajna podoba mi się, lubię takie klimaty :)
    Kurcze jak ja uwielbiam oscypki, kobieto, ale jeszcze bardziej na ciepło z Żurawiną mniam. Nie wiem czy u Ciebie w mieście jest taka pizza Biesiadowo (to jest sieciówka więc może jest) i tam mają na przykład pizzę z oscypkiem i żurawiną, polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie jutro jadę do Yankee World (nowy sklep w Poznaniu) zrobić zapas wosków.

    OdpowiedzUsuń
  20. oscypka i naleśniki poproszę z dostawą do domu :)
    okularki piękne, własnie sprawiam sobie nowe, ciekawe czy tez będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna ta świeczka w łupinie kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czuję Świąt i nie wiem, czy w tym roku w ogóle poczuję. Oscyp z żurawiną (!!!), świeczka w łupinie – zakochałam się, nochal <3 <3 <3, a Paczkomaty to najlepszy wynalazek ostatnich lat, zgadzam się!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oscypka z żurawiną nie jadłam ale uwielbiam takie połączenia :D i naleśniory ze szpinakiem i fetą <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokaż z bliska kokosową świecę :) Super wygląda! i dlaczego twierdzisz, że nie było o czym pisać :P
    Oprawki jak taLALA :*

    OdpowiedzUsuń
  25. No wlasnie, swieca w lupinie kokosa, tez chce zobaczyc z bliska!!!!! Mniaaaammmmmmm. Piekna. A jedzenie to wogole, az mi slinianki weszly na piaty bieg!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. ale świetne książki na półeczce widzę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger