11/24/2013

Mikołaj, Czarny Piotrek i latający śmietnik

To może oznaczać tylko jedno...

Chociaż Kasia się nie przynaje ...twierdzi, że to robota Sinterklaas i Zwarte Pieten (klik)

Zupełnie.
Nieoczekiwanie.
Całkowicie..
Zaskoczona..
w piątulo odebrałam prezent...
Oczy mi wyjszły na wierzch a opadnięta po kolana szczęka, radośnie pobrzękiwała mi podczas tanecznych pląsów..
Zobaczcie co Sinterklaas i Zwarte Piotrki mi w pełnej, tajemnej, KONSPIRACJI przygotowały...



Dech zaparło...a nos zatańczył hmm no nie powiem że krakowiaka bo z pudełeczka unosiły się przecudne, orientalne klimaty...

Zestaw wzbudził pisk i posikiwanie :D




Himalaya Wisdom - solny peeling z bazylią i świeżą miętą - dowód na to, że solne peelingi też mogą pachnieć cudnie...aaaaaa
Ukochana pianka Yogi Flow..aaaaaaa
Dyfuzor Rituals  Under a Fig Tree urzekł mnie od samego początku. Fascynujący zapach świeżycyh fig i żywicy drzewa copaiba działa niezwykle relaksacyjne..

Orientalne przyprawy z miejsca przywołały tęsknotę do dalekich krain i ssanie tak miło łechcące..

 Herbatki Pukka doskonale pasują do moich upodobań - imbir, cynamon, kardamon ...pachną i smakują przewspaniale...

 Zapach Svarowskiego Aurora jest także moim ulubieńcem..

Czarodziejska gąbeczka, o której wiele słyszałam ale nigdy nawet nie macałam...Jak słowo daję, nauczę się malować na stare lata ;)

A na koniec się popłakałam ze wzruszenia :)


Piękny prezent...emocje, które mi towarzyszą bezcenne i nie - dające -się - określić - bez - łamania - głosu..

Kasiu...Ty łobuzie :* Lof i wogóle wiesz..no tego...tamtego...muaka, muaka

40 komentarzy:

  1. aale wspaniałości dostałaś ;D :**

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooooh, też bym się posikała :D cudowny prezent od Grubasa w Czerwonym, tudzież wszystko_jedno_jak_go_nazwiemy_czarodzieja. Cieszę się, że i Ty się cieszysz i że masz czym i że wzruszenie. :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna niespodzianka! Mnie się zawsze łezka w oku kręci, gdy otrzymuję prezent. Jakikolwiek, kiedykolwiek. Zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten czerwony grubas. Postarał się :) Cieszę się razem z Tobą, Esiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna przesyłka :) tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Totalnie odjechana paczucha! Kasia i Sinterklaas odwalli kawał genialnej roboty!
    Jaram się, chociaż to nie moje ;P
    Używaj Esku, bądź piękna :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia est piękna ever and forever :D

      Usuń
    2. Fakt, powinnam była napisać "bądź dalej piękna" ;)

      Usuń
  7. Ale cudowna paczuszka! Yogi Flow cały czas mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuuulalala :))) ale cudowności ♥
    Zużywaj i czekam na relacje! a w międzyczasie chyba popełnię zakupy z Rituals :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz dobrze hehe daj znać jak to jajo się spisuje bo chętnie bym nabyła sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie niespodziewanki są najbardziej wzruszające :D, cudne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyszedl taki w czerwonym ubraniu z prezentem. Kazal wyslac, to wyslalam, bo sie balam klatwy Szigelli. :D

    Ciesze sie Gosiu, ze sie cieszysz. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity prezent:) Nie ma to jak niespodzianko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczka, takie kosmetyki chyba nie jedna z nas chciałaby przetestować :) I masz rację, kolorowe obrazki są na prawdę wzruszające bo takie "od serca" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny prezent :) Tyle radości przy rozpakowywaniu ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Taak!!! Rituals uwielbiam!!! Herbatki Pukka tez :D Daj znac jak Ci sie Rytualy sprawuja :P

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie sama ta gąbeczka wywołałaby ogromny zaciesz na ryjku :) Mam nadzieję, że dasz znać jak się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna zawartość - testuj,testu,bo masz co :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny prezent Gosiulku! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałości :) I jaka urocza kartka ;)
    Miłego stosowania Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie skarby *.*
    Świetny prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję, fantastyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger