11/10/2013

Firmoo po raz drugi

Moje drugie spotkanie z Firmoo ...
Skusiłam się bo jakby tu powiedzieć ....za okulary u optyka płacę zawsze w granicach 1000 zł - nie wiem skąd AŻ taka różnica...
O swoich pierwszych firmoowkach pisałam tutaj ...
Ich żywnotność nie trwała jednak długo o czym skrupulatnie donosiłam tutaj 


Spróbowałam jeszcze raz i póki co jestem zadowolona..
Na stronie Firmoo 


jest bardzo duży wybór oprawek.
Wydaje się Wam trudne zamawianie okularów online - mi też tak się wydawało ale o dziwo jest znacznie łatwiej niż u klasycznego optyka - bo można sobie wgrać własne zdjęcie i przymierzać, przymierzać...i na dodatek się widzieć (kto ma większą wadę wzroku ten wie o czym mówię :) )
 Firmoo działa międzynarodowo i aby uzyskać darmową przesyłkę do Polski, wystarczy zamówić okulary na 55$  Jeśli chodzi o czas trwania wysyłki, to są naprawdę szybcy (u mnie to równo 7 dni).
Przesyłka dobrze zabezpieczona..
Dodam jeszcze że super pomocna Jessica pokierowała tak sprawę, że otrzymałam to co chciałam a miałam pewne opory bo nagle zapomniałam czy widzę lepiej z daleka czy z bliska..(noszę plusy), bo jak się zastanowić to generalnie widzę źle :)

A o to co wybrałam:


Postanowiłam tym razem zaszaleć z kolorem..Nie powiem, trochę się obawiałam..ale zdecydowałam się na różowo - fioletowe brylki...
Wykonane są z dosyć ciężkiego platiku, co bardzo mi odpowiada..bo wolę takie ciut cięższe okulary czuć na nosie..
W komplecie dostajemy dwa rodzaje futerałów - twardy i miękki..Niestety twardy niechcący zostawiłam na stole i wyszłam ...M na pewno zgadnie co się stało ;)
Dodatkowo dostaniemy zestaw małego optyka w razie jakby śrubka odpadła temu misiu ;)

Firmoo  to bezpieczna firma, jeśli macie ochotę zapoznajcie się z ich ofertą... Bo szczerze mówiąc strasznie nas naciągają w rodzimym optykach..Plus ta obsługa ...Nie wiem jak Wy ale ja zwykle trafiam na zblazowane lalki ze szponami, które mają mnie dość po trzeciej przymierzonej oprawce...
Nawet jeśli okularny okażą się nie być tak solidne jakbym chciała to i tak się cieszę - z nowych :)
A wyglądaju tak:



A w wersji prosto z łóżka - wyglądam tak KLIK

Wtedy też zauważyłyście, że okulary mogą być jedyną formą makijażu hehee - tak jest bardzo często w moim przypadku.:)


Podobają się Wam moje nowe brylki?
A jakie są Wasze okazy (podlinkujcie, chętnie sobie popatrzę na siostry -okularnice)


49 komentarzy:

  1. same okulary na zdjęciach wyglądają na dość odjechane, nawet dla mnie, mimo, że uwielbiam róż i fiolet, ale na buzi moim zdaniem sporo zyskują :) pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe - trochę się bałam że będę wyglądała jak kobieta kot 100 lat później i dziunia pru pru w jednej osobie :D
      Potem natomiast obawiałam się że są za małe - po wcześniejszych wielkich jak muchy trochę czułam różnicę :)

      Usuń
  2. Strasznie Ci ładnie we fiolecie :) Rzeczywiście, mogą robić za makijaż. Ja też jestem w szoku tą różnicą cenową i stwierdziłam, że wolę wymieniać okulary co pół roku, niż płacić ogromne pieniądze raz na kilka lat, dlatego chętnie zamówię coś jeszcze z Firmoo. Mam od nich dwa rodzaje oprawek - pierwsze tutaj: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/2013/10/firmoo-we-okulary-na-moim-nosie.html, a drugich jeszcze nie zdążyłam obfocić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O maj, maj - modelko :)
      Nieźle nas rąbią na te okularki - dokładnie jestem tego samego zdania :)

      Usuń
    2. Czymże bym była bez tynku na twarzy :D Niemniej, dziękuję za takie miłe słowa :*
      Ceny okularów porażają, ja od tej pory już tak zupełnie prywatnie będę znajomym polecać Firmoo, bo po prostu wiem, że niektórych nie stać na wydanie takiej kasy, a czasem chce się zmiany, bo oprawki się nudzą (albo co gorsza połamią i wtedy to jest bieda).

      Usuń
  3. Póki moja nie musieć nosić okularów, nosić ich nie będzieć. Jak zabraknieć rąk, wtedy zacząć nosić. Howgh!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wam zazdroszczę tych okularów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Oni dają każdemu a widziałam że dziewczyny biorą nawet zerówki :)

      Usuń
  5. Świetne :) Bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie pozytywny kolor:) bardzo Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIesz..kolor ma moc - faktycznie radośniej się w nich czuję :)

      Usuń
  7. Też mam ale różowe :D myślałam jednak, że będą bardziej kocie.
    Ślicznaś Goś, buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Kocie że masz :) Ty jesteś śliczna ja jedynie fotogeniczna :P muaka, muaka :)

      Usuń
    2. Nie przesadzaj!

      Waka waka, eh eh!

      Usuń
  8. Moje Firmoo z zeszłego roku się dzielnie trzymają i nadal są w idealnym stanie- tym razem zamówiłam parę dla TŻ :) Ale wygląda w nich zupełnie inaczej niż przy wirtualnym przymierzaniu, niezbyt mu pasują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze widocznie były mocno felerne..ciekawe jak te się sprawdzą :)

      uuu Szkoda...zawsze jest ryzyko :(

      Usuń
  9. Powtarzam się, ale naprawdę bardzo Ci ładnie w tych oprawkach, napatrzeć się nie można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) miód na moje oczy/serce hehe - zmiana okularów jest dla mnie zawsze ważna i potrzebują aprobaty - wiesz jak jest;)

      Usuń
  10. No i świetnie ! Kolorowo i nie nudno :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie *.*
    Jejku jakaś Ty piękna Gosiu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOL robie dużo rzeczy, ale jaj jeszcze nie robiłam :D hue hue
      a ja też mam okulary Firmoo :) postanowiłam się polansować :3
      mam przeciwsłoneczne, bo na szczęście oczy me sokole są

      Usuń
  12. Zastanawiałam się nad tymi oprawkami, wybrałam jednak czarne ( ale mimo wszystko oryginalne, gdyż wewnętrzna strona oprawki jest w różnych kolorach ... różowym, żółtym i zielonym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi bardzo ciekawie :) Najważniejsze to dobrze się czuć w okularkach - szczególnie jak się je nosi non stop jak ja :)

      Usuń
  13. Ten kolor mi się bardzo podoba jest świetny. Tzn ja w ogóle mam lekkiego bzika na punkcie takich odcieni więc moje odczucia mogą być lekko subiektywne :) Nie mniej jednak bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zdecydowałam się na ten model :)

    OdpowiedzUsuń
  15. M. zgadła :D

    Wyglądasz w nich genialnie! Bardzo mi się podobają i dzięki Tobie też zaczęłam myśleć o kolorowych oprawkach :D Ja na sczczęście mam ulubionego optyka w rodzinnym mieście, do którego całą rodziną chodzimy od wielu lat i zawsze tam kupuję okulary :) Od ponad roku mam mega lansiarskie oprawki [ z D&G :D ] i nie myślałam nawet o zmianie, ale Ty w tych kolorowych mnie zainspirowałaś :D

    Jak ostatnio pokazywałaś się w tych okularach, kolor mnie zainspirował :D Za jakiś czas dowiesz się, o co chodzi ^^

    Ostatnie zdjęcie - piękne! Rozmarzony Esek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Twoje okulary są przepiękne ( też kiedyś miałam lansiarskie Paco Rabanne - uwielbiałam je )
      Kolor czyni cuda, zobaczysz :*

      Usuń
    2. Dzięki :* Ależ mnie korci ten kolor, nawet nie wiesz, jak! :D

      Usuń
  16. Świetnie Ci pasuje ten kolor jak i ten kształt, także dokonałaś świetnego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Trudno online ale jeszcze trudniej dla mnie u optyka - tak więc cieszę się że się udało :* Jak brzuszek ?

      Usuń
    2. opada, opada, ciezki jest, ale Malej dalej jakos sie nie spieszy :/ zjadlam dzis curry na obiad, podobno czasem ostre curry pomaga wywolac porod ;) no i czekam niecierpliwie

      Usuń
  18. Mam ten sam model :)
    Wybrałam tylko inny kolor oprawek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolor oprawek. :) Taki nietypowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz w nich świetnie - bardzo lubię taki kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny odcień! Wyglądasz w nich rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopisuję się do wszystkich powyższych komentarzy :) Fajny, odcień który Ci pasuje, dobrze wybrałaś ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger