10/22/2013

Opowiedz mi swoją historię - konkurs kreatywny


Jesień ...ta pora roku z pewnością skłania do refleksji..przynajmniej mnie.. Czuję, że czas nieco zwalnia, ciepłe światło przelewa się przez palce, smaczne aromaty drażnią  zmysły..
Rozpieszczam się delektując chwilą, która pachnie cynamonem i książką z biblioteki. W międzczasie wyobraźnia moja hula tworząc barwne obrazy tego co bym chciala a czego nie..

Do rzeczy ...

Chciałabym ogłosić kreatywny konkurs, w którym do wygrania będą bombowe (przynajmniej według mnie) kosmetyki...Sami zobaczcie..


Smakołyki z Bath and Body Works:
  • żel pod prysznic Japanesse cherry blossom,
  • balsam do ciała Paris,
  •  potrójnie nawilżający krem do ciała Enchantee,
  • świeczka Twilight woods
a także pianka do mycia ciała - grecka - ORGANIQUE
i krem do twarzy z fluidem - ALVERDE.

Wszystkie kosmetyki są nowe i nieużywane. Kupione przeze mnie.


Zadanie konkursowe brzmi - OPOWIEDZ MI SWOJĄ HISTORIĘ 

Niech nie ogranicza nas wyobraźnia. Każda forma jest dopuszczalna - jedno zdjęcie, kolaż, napisana historia, narysowany obrazek, makijaż, manicure, pedicure - na wesoło, na smutno..Może być ciasto, może być przepis. Może być tekst, może być piosenka :)  Może być własnoręcznie zrobiona biżuteria, mydło czy inny kosmetyk. OBOJĘTNE - byleby w JAKIŚ sposób określało Ciebie.

Zdjęcia z napisem własnego bloga lub nicka proszę przesyłać na adres:

esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com.

Decydując się na udział w konkursie jednocześnie wyrażasz zgodę na udostępnienie swojego zdjęcia na moim blogu.
Dla bezpieczeństwa (czeluści gmailowych) proszę pozostaw komentarz pod tym postem według wzoru:

Obserwuję jako...

(i już) 

Pozazdrościłam Aswertynie - u której trwa także kreatywny konkurs KLIK . Wychodzę z założenia, że jeśli nagrody są wyjątkowe to i zadanie musi być ciekawe.
Mam nadzieję, że macie podobne zdanie.

Zabawa trwa do 30 listopada.

Wszystkie zgłoszone prace zostaną umieszczone na moim blogu (coś - zupełnie nie wiem co - podpowiada mi, że nie będzie ich zbyt dużo ;) obym się myliła hehe :)
ale wygra tylko jedna osoba.




84 komentarze:

  1. Dziubas wiesz, żę sie zgłoszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym mogła opowiedzieć Ci Esiaczku historię mojego ponad 30 letniego życia ;-) to już byłoby kreatywne :-) Istny materiał na książkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało, śmiało :) książka też jak najbardziej akceptowana :))
      fakt -już samo przeżycie ponad 30 jest kreatywne jak dla mnie (ja mam bowiem 37 lat kochana :D - wiem nie widać :PPP

      Usuń
    2. Będzie jak znalazł na długie zimowe wieczory do czytania ;-)
      No nie widać kochana, nie widać tej trójeczki :-D

      Usuń
    3. :* najbardziej widać po siwych włosach :) nie da się już wyrywać bo bym łysa została :D

      Usuń
  3. Ale walnęłas temat, Esy :D Niby taki prosty, ale zmusza do refleksji... Będę musiała podumać, bo póki co wieczorem będę swoje myśli przelewać na papier u Hexx :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mieszać formy np. kolaż z historią czy niekoniecznie? ;)

      Usuń
    2. Oczywiście !!! wszelkie formy mieszadeł są jak najbardziej wskazane :)

      Usuń
    3. To pomieszamy i zobaczymy czy to będzie sensownie wyglądalo :)

      Usuń
  4. Obserwuję jako... lovely-paula

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z chęcią. Ale choroba odebrała mi rozum. Gdybym chciała jakiś wiersz, to mam go np. w wordzie machnąć i wysłać do Ciebie na maila? Tak pytam, rysować raczej nie umiem. Chodzi mi o tekst. Czy ja piszę ze zrozumieniem? Właśnie mam gorączkę, zwalam to na nią. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całusek w czółko zatem :*
      Dokładnie tak jak napisałaś :)) Tekst w wordzie i na mejlacha :)

      Usuń
    2. Dzięki. :-) I jeszcze jedno. Mam zrobić takie foto-moto ze swoim zdjęciem z bloga i jego nazwą i również wysłać? Wybacz, wolę wszystko dokładnie wiedzieć. :-)
      P.S. Takie zadania dowolną techniką, to dla mnie raj. :-) Jestem na chorobowym, więc jutro zaczynam.

      Usuń
    3. Mellody - forma jest całkowicie dowolna - foto - moto - brzmi superowo :)
      Zdrowiej i działaj :*

      Usuń
  6. Jesień stała się dla mnie mocno sentymentalna, smutna w pewien sposób. Ale może skuszę się i zanudzę Cię moimi wynurzeniami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, refleksje mają różny ładunek emocjonalny..smutek to mój brat :)
      Będę zaszczycona :)

      Usuń
    2. a kopniak w tyłek to syn, który brata przepedza :)

      Usuń
    3. As, jak zwykle potrafisz zmotywować :D

      Usuń
    4. ktoś musi jej pilnować :D bo Belka sama nie daje rady :)

      Usuń
  7. Nono, super nagrody :-) jak mnie natchnie to się zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się i się zgłoszę. Ale pierw trzeba pomyśleć i przejrzeć zdjęcia, by stworzyć coś kreatywnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę dumać, może wydumam coś kreatywnego :D
    Na razie muszę znaleźć jakiś sposób, żeby siąść nad nauką do obrony, która już w... poniedziałek :/
    Po poniedziałku może jakaś wena mnie najdzie, bo chcę jeszcze do As coś wymodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohohoh - Pani magister coraz bliżej ... :)
      Koniecznie - pomalutku - najpierw u As potem u mnie :) chronologicznie :*

      Usuń
    2. O ile uda mi się coś wydukać... jak ja nie lubię ustnych egzaminów, brrrr.... :///

      Usuń
  10. haha ja mydełko mam swoje mogę Ci przesłać jak wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie chwyty dozwolone ;)

      Usuń
    2. Hoo hoo - jestem jak lekarz - nie biorę do ręki tylko do kieszeni huhauhaihehe :P

      Usuń
  11. Aż mnie serduszko zabolało, jak zobaczyłam tyle B&BW... Niestety jestem kiepska w konkursach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Esku, na pewno wezmę udział :) lubię takie kreatywne konkursy, a poza tym... już mam pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ech, jesień. nie przepadam :P

    wielu ciekawych zgłoszeń życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko uwielbiam...:)
      Dziękuję Simpluniu :*

      Usuń
  14. Czekałam na ten konkurs u Ciebie, ale zadanie zbiło mnie trochę z tropu :) Ale będę myśleć, kombinować i próbować, bo nagrody są tego warte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadanie wberw pozorom jest proste tyle, że nieco ekshibicjonalne :) zapraszam :)

      Usuń
  15. osz TY :) ja mało asertywna jestem niestety, więc z bólem serca oddaję pole popisu innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, gdyby nie fakt, że przed chwilą udało mi się u Ciebie wygrać boski zestaw to już bym kombinowała nad swoim zgłoszeniem :)
    Ps. Świeczka Twilight woods jest boska! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fraise - testy to zupełnie inna sprawa;) zachęcam do udziału w zabawie :)

      Usuń
  17. Z chęcią wezmę udział, ale jeszcze nie dzisiaj :) Dodawaj przypominajki :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze mojego zgłoszenia u As nie ogarnęłam a Ty mi tu z takim konkursem wyskakujesz.
    Sie pomyśl ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. A żeś wymyśliła;) test wyboru nie mógłby być?:););)
    myślałam nad tym, ale trudno bedzie wymyslic cos kreatywnego i jeszcze z tym sie przebić w takim towarzystwie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nagrody cudowne, ale ja mam chyba za nuudne życie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  21. pracuje nad zgłoszeniem ale jak As sie zgłasza to nie wiem czy jest sens ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu ? każdy ma takie same szanse - poważnie :)

      Usuń
    2. ja wiem, tylko As jest wg mistrzem historii wszelakich ;) nie mam pojęcia jak mogę ją przebić :D

      Usuń
    3. bla bla bla mistrzem jest Wharton albo King :)
      As czasem chrzani głupoty :)

      Usuń
  22. Obserwuję jako : Arcy Joko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A może to być kilka juz wczesniej zrobionych zdjęć? :-) bo mam pomysł na pewna obrazkowa historyjke :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z obietnicą się zgłosiłam! Obserwuję jako nuneczka1991, zgłoszenie podpisałam jako Ania (Nuneczka). Mam nadzieję, że nie zanudzisz się czytając moje wypociny :)

      Usuń
    2. Super Nunka - dziękuję za zgłoszenie :)

      Usuń
  24. Jeszcze jest trocha czasu... :) Chce Ci coś opowiedzieć ;)
    Miłego weekendu Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. a ja mam jakąś tamę umysłową bo mam dopiero pół historii i utknęłam :((

      Usuń
  26. Świetny konkurs lubię takie co trzeba pomyśleć :)
    obserwuję jako: Agnes J.
    już wysłane :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako puszka. Mam nadzieję, że moje zgłoszenie dotarło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wysłałam, ale strasznie namieszałam xd

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako Alicja - Kotek Pstrotek :) właśnie zgłoszenie poleciało!

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: M.
    Właśnie kliknęłam "wyślij" na gmailu, więc zaraz powinaś dostać moje marne zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Kamila Lyll
    zgłoszenie poleciało *fiu fiu* do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger