10/30/2013

7 wpisów subiektywnie

Hej - przychodzę z garstką linków i rzucam jak kości na stół...niechaj każdy wybiera coś dla siebie :)

Słyszałyście kiedyś o Muzeum mydła i historii brudu w Bydgoszczy? Ciekawa propozycja :)

Narzekacie na brak wymarzonego aparatu, jojczycie że jedni mają lustrzankę a wy nie - propozycja Renyi:
zróbmy sobie aparat z pudełka  Fantastyczny pomysł!

Pamiętacie cytat z Bridget Jones "Bycie kobietą jest gorsze od bycia rolnikiem - mamy tyle roboty z plewieniem i pryskaniem upraw: trzeba depilować nogi woskiem, golić pach, skubać brwi, ścierać pumeksem stopy, złuszczać i nawilżać naskórek, oczyszczać pory, farbować odrosty, malować rzęsy, piłować paznokcie, masować cellulitis, gimnastykować mięśnie brzucha...." fajne i prawdziwe - a z ręką na sercu kiedy się badałyście? Piękność dnia przypomniała mi o pewnych sprawach, mądry, potrzebny wpis 

O bzie bez bza pisała Anne Madmeoiselle, też lubię zwracać uwagę na takie lingwistyczne niuanse :)

Zgadnijcie kto mógłby wymyślić waluta kozie bobki za kosmetyki? Uśmiałam się szczerze :)

Należę do obozu Anty Ha  - nie rozumiem, nie lubię i nie praktykuję halloweenowych zabaw.

Zbiorczo o smakołykach, które wywołały u mnie ślinotok: u Cat gołąbki, Kasiowe polinezyjskie zielone naleśniki oraz Hexxowe ciasto śliwkowe. Kulinarne przygody dziewczyn skłoniły mnie do eksperymentów, czego efektem jest bardzo udana zupa z cieciorki, którą dzisiaj popełniłam. Ponadto naszła mnie ochota, żeby przedstawiać co ciekawsze moje propozycje smakowe w nowym cyklu "Na językach". Po wstępnych rozmowach na facebooku utwierdziłam się w przekonaniu, że nie będzie to zły pomysł. Jutro pierwsza odsłona wspomnianej zupki :)

30 komentarzy:

  1. As zawsze coś wymyśli, a jak już to zrobi to chichram się zazwyczaj jak głupia potem :D
    O tym muzeum słyszałam dzisiaj w szkole i uznaliśmy z klasą, że musimy tam jechać :P
    Jestem bardzo ciekawa pierwszej odsłony zupki - będę głodna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się chichram - raz ciszej, raz głośniej ;) na tym wpisie to już całkiem odleciała :)
      Ej, też chcę jechać..mogę siedzieć w bagażniku :)
      Fajnie..miałam wątpliwości czy fajnie zamieszczać kulinarne przepisy ale dziewczyny rozwiały moje wątpliwości :)

      Usuń
    2. Mieszkam w Bydgoszczy, ale jakoś nigdy mi nie po drodze. Wybieram się do tego muzeum już od dłuższego czasu:-)

      Usuń
    3. Hehehe - jak to mówią ..najciemniej pod latarnią ;)

      Usuń
    4. Ja też - mam pod ręką, a mnie tam jeszcze nie widzieli. ;D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Robiłaś może? Mnie powstrzymał jedynie brak piekarnika :(

      Usuń
    2. Nie.
      Przepis podrzuciłam siostrze :)

      Usuń
  3. Taki świrnięty kluik, co wymyśla nowy system monetarny oparty na kupie, jest tylko jeden w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) w zasadzie to było pytanie retoryczne LoL:D

      Usuń
  4. Uwielbiam te Twoje wpisy! Najbardziej urzekło mnie ciasto ze śliwkami- to jedno z moich ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Co ja bym dała za kawałek śliwkowca domowego ;)

      Usuń
  5. Tradycyjnie przejrzałam wszystkie wpisy :D Co do Haloween się zgadzam- dla mnie to głupia tradycja :/ A pomysł z aparatem z pudełka jest dla mnie aż zbyt abstrakcyjny :D Podziwiam autorkę bloga, że wpadła na taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tradycyjnie cieszę się :) - durnowata ta tradycja ale widzę że jesteśmny Nunka w mniejszości ;) trzeba przecierpieć odtruwając się komediami na przekór ;))
      TO pudełko to niezły patent - pamiętam że też robiliśmy takie wynalazki na zajęciach z fotografii wieki temu :)

      Usuń
  6. Aparat z pudełka :D Niezłe, ale jestem tradycjonalistką w tej kwestii. Nie musi być lustro, liczy się optyka :) I teraz nad tym usilnie dumam :)
    A co do Halloween, ja lubię i mnie nie przeszkadza ta forma. Jest zabawnie. Wszystko dla ludzi. Poza tym wolę, to niż rewię mody, która występuje na cemtarzach 1 listopada.

    Cieszę się, że ciacho Cię zainspirowało :D U mnie wylądowała kolejna porcja śliwek i postanowiłam kupić cukier kokosowy, spóbowałam u znajomej i przepadłam. W taki oto sposób zrezygnuję z tradycyjnego cukru, który głownie do wypieków używam. Bo bazuję na melasie, ale cukier kokosowy jest niesamowity ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt...zauważyłaś, że 1 listopada - nawet jeśli jest +20 to zawsze znajdzie się ktoś w futrze lub kożuchu ?:D hehu:)
      Cukier kokosowy? woowO nigdy nie słyszałam o nim - brzmi fantastycznie :) Ja oglądam piekarniki takie elektryczne - śliwkowiec mi się śnił dwa razy :D

      Usuń
    2. Jak będziesz miała okazję, polecam cukier kokosowy :))) Serio, serio :D Nie jest najtańszy, bo płacę 10 funtów za 1kg, gdzie normalnie takie opakowanie to kosztuje ok. 80pi ale warto.

      Moja Babcia przez długi czas używała piekarnika elektrycznego i ciasta wychodziły jak malowane :D

      To już chyba taka tendencja.... Moja Mama teraz częściej bywa na cemntarzu z wiadomych względów więc jak mi opowiadała ostatnie obrazki, to chyba już mnie nic nie zdziwi ;)

      Usuń
  7. ja nie mam zdania na temat halloween. sama nie obchodze, ale jesli inni maja na to ochote, nie przeszkadza mi to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pochwal się swoimi gołąbkami :D
    o tak tak tak! koniecznie zrób cykl jedzeniowy :)

    a ja należę do obozu Ha :) jak się mieszka tutaj i ma Dziecioka w nieletnim wieku to trudno nie popłynąć z falą darmowych cukierasów :D LOL

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać " Na językach " - pokazuj swoje pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że moje wypociny również znalazły się Twojej siódemce. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  11. już lecę zobaczyć,bo wszystko brzmi ciekawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie zabieram się za wpis który mnie najbardziej intryguje - a mianowicie o ciężkiej doli kobiety :)
    Lubię takie opracowania i jestem ciekawa co autorka tam naskrobała i do jakich wniosków doszła :)
    Naleśniki polinezyjskie - rzucilam przed chwilą na nie okiem i już wiem, że zostałabym ich wierną fanką :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. No to muszę podglądnąć, zaciekawiłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aparat z pudełka zrobił na mnie wrażenie :) W liceum działałam w kółku fotograficznym, w którym nauczyłam się wywoływania zdjęć, ale aparatu nigdy nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciasto śliwkowe też za mną chodzi od kiedy zobaczylam u Hexx :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam przepisowe wpisy , tyle pyszności i fajnych przepisów dziewczyny znają ::) zawsze mi takiej ochotki narobią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to idę czytać, bo czytałam tylko Aswertynę z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I znów porcja ciekawych wpisów, dzięki za te przeglądy :) Jak Ty wyszukujesz takie ilości perełek w ogromnej blogosferze? ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger