9/23/2013

Wyniki rozdania Balea

Hej ho :) Po krótkim acz intensywnym wypoczynku wracam ze zdwojoną siłą :) nareszcie ukochana pora roku, kocham jesień w każdej odsłonie..
Już dzisiaj mam dla Was wyniki rozdania z Balea..




Morelowy zawrót głowy wędruje do:




Dziękuję wszystkim za udział i gratuluję Marcepance - już piszę do Ciebie maila.

Jednocześnie wszystkim, którzy mają małe podkówki - nie smucajcie się przed nami masa konkursów i nagrodów. Niech mówią co chcą - lubię obdarowywać :)
Wkrótce na blogu kolejne rozdania i konkursy dla leniwców i tych bardziej kreatywnych.
Tymczasem lecę, pędzę nadrabiać zaległości u Was...
Coś ciekawego mnie ominęło?; )

46 komentarzy:

  1. Idż do Hexx, czeka tam na Ciebie miła niespodzianka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej:)

    Zapraszam również do siebie: kosmetyczkawpodrozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)

    Fajnie, że już jesteś, Esku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację :)

    pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam blisko :))) gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;) Ale rozkoszny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) ale też zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje ;) Mam nadzieję, że naładowałaś akumulatory w trakcie wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ... piękna nagroda :) - uwielbiam Balea za ich cudowne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ;)
    zapraszam do mnie.
    ____________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham jesień, póki jest sucha ;D Gratuluję dla zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz..Twoja opinia czy luźne spostrzeżenia są dla mnie cenne i mobilizujące.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i jednocześnie zaglądać do osób piszących..

Copyright © 2014 77fantasmagorie77 , Blogger